15

284 31 6
                                    

Jungkook's pov:

დილით ჩვეულებრივ რიტმში ვიღვიძებ ვემზადები და კომპანიაში ჩემი მოტოციკლეტით მივდივარ რატომღაც დღეს მომინდა რომ კომპანიაში მოტოციკლეტიტ წავსულიყავი, ვიცი ჯიმინს მოსწონს როცა სამსახურიდან შესვენებაზე მოტოთი მივდივართ ხოლმე გარეთ, გუშინ ღამე მტკიცად გადავწყვიტე რომ ჯიმინს დღეს შესვენებაზე სადმე კარგ რესტორანში წავათრევდი და მასთან ერთად რაიმე კარგ კერძს შევჭამდი.

უკვე კომპანიის შესასვლელში ვიყავი როცა მესიჯი მომივიდა ტელეფონზე.

sexy.m.i.n_m.i.n updated his post

sexy.m.i.n_m.i.n

638 173 likesexy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

638 173 like
sexy.m.i.n_m.i.n_რატომღაც გადავწყვიტე რომ დღეს სამსახურში ეს მოკლე შორტები ჩამეცვა დიდ ბუცებთან ერთად🤭...

daddy_jk_ დარწმუნებული ვარ არავინ არაფერს გეტყვის ასე ჩაცმული თუ მიხვალ სამსახურში, ეს შენი რეალური მეა ასე რომ უბრალოდ არ დამალო ის პატარავ😘...

kim_tae..tae.._ სამსახურში ამით თუ მოხვალ აუცილებლად გაგაგდებენ შეჩევავ...

Just•°jinie°•_თეჰიონი მართალია მინ არ გირჩევ ამ ადგილას ასე წამოსვლას...

_woozi_ეს თქვენ გაცვიათ ზედმეტად არაკონფორტულად ბიჭებო, გეიმინგ ინდუსტრიაში აქ ყველას ჩვენს უფროსებსაც კი თავისუფალი სტილით აცვიათ, ასე რომ ჩაიცვი ის რაც გინდა მინი არავინ არაფერს არ გეტყვის თუ გეტყვიან კიდე მე თავად ამოვუკერავ პირს ოთხივეს...

kim_tae..tae.. replies to _woozi_ვინ ხარ შენ? სად წაიყვანე ჩემი პატარა მეგობარი? ნუთუ შენი ქმარუკაა ამაში დამნაშავე? დამიბრუნოს მან ჩემი ძვირფახი ჯიჰუნი🥲🥲...

Jimin's pov:

ბევრი ფიქრის მერე გადავწყვიტე რომ ჯიჰუნისთვის დამეჯერა და სამსახურში იმით წავსულიყავი რითიც მე მინდოდა არ მადარდებდა რას მეტყვიდა ჯონგუკი უბრალოდ უნდა ვყოფილიყავი ის ვინც მე მინდოდა...

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

კიდევ ერთი მოკლე თავი😘...

სიყვარულით კიმ სანნი 🤍🌼🤍...

Døūblê Ãçcøûñt {Instagram} {დასრულებული}Where stories live. Discover now