10

303 30 9
                                    

jeon_hoby

1 389 027 like jeon_hoby_ ვინმეს პრობლემა ექნება თუ ვიტყვი რომ მე ამ ბიჭზე სიგიჟემდე ვარ შეყვარებული🤭🤭???

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1 389 027 like
jeon_hoby_ ვინმეს პრობლემა ექნება თუ ვიტყვი რომ მე ამ ბიჭზე სიგიჟემდე ვარ შეყვარებული🤭🤭???...

Comment
kim_tae..tae.._ მე არ ვიქნები წინააღმდეგი ჩემო მზის სხივო, სხვისი აზრი ნურც დაგაინტერესებს მთავარი ხომ ჩვენ ვართ არა...

daddy_jk_ ანუ მომილოცავს შენთვის ჩემო ძვირფასო ძამიკო?@jeon_hoby შემიძლია თეჰიონს უკვე სიძე დავუძახო?

kim_tae..tae.. replies to daddy_jk_ კი ჯონგუკ უფრო სწორედ მულო უკვე შეგიძლია სიძე დამიძახო მე კიდევ მული😎...

daddy_jk replies to kim_tae..tae.._ არც კი გაბედო ჩემთვის მულის დაძახება თეჰიონ სახელით მომმართე...

park_jimin_ აი თურმე ვინ მეგობართან რჩები ბატონო კიმ უცხოპლანეტელო თეჰიონ@kim_tae..tae..  ჩემთვის როდის უნდა გეთქვა? მეწყინა რომ ეს ინსტაგრამიდან გავიგე🥺 მორჩა აღარ გელაპარაკები...

daddy_jk replies to park_jimin_ჯიმინ ხვდები რომ ჩვენს კომპანიაში ყველა უფროსს საკუთარი მდივანი ჰყავს შეყვარებულად ან მათივე მდივნებს დასდევენ კუდში ისე რომ ვერცეთი ხვდება გრძნობებს ერთმანეთის მიმართ?...

park_jimin replies to daddy_jk_ ასეა ჩვენს გარდა ყველა უფროსს მის მდივანი მოსწონს😊😊...

jeon_hoby replies to park_jimin_ კი ჯიმინ ასეა ასე თქვწნს გარდა ყველა ასე ვართ @daddy_jk ხომ მეთანხმები პატარა ძამიკოვ?

daddy_jk replies to jeon_hoby_ მოკეტე ჰოსოკ...

J_hope's_fun_ ღმერთო ეს ხომ შენი მდივანია ჰობი ოპაა რა ძაან საყვარლობა იქნება თუ ერთად იქნებით...

taehoper01_აუუუუ რა მაგარია ჰობი ოპას მართლა უყვარს თეჰიონ ოპაა? თუ თვალები მატყუებენ?...

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

ესეც კიდევ ერთი ახალი თავი🤍🌼🤍...

სიყვარულით კიმ სანნი🤍🌼🤍...

Døūblê Ãçcøûñt {Instagram} {დასრულებული}Where stories live. Discover now