25

263 20 0
                                    

daddy._.jun

862 945 likedaddy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

862 945 like
daddy._.jun_ მე და ჩემი პატარა ზაზუნა @Just•°jinie°• ამ ფოტოში ძალიან საყვარელი ხარ პატარავ🐹🐹...

Just•°jinie°•_ შენ კი ძალიან სიპატიური ხარ ჯუნი🤭🤭 რა კარგი ფოტოა როდის გადავიღეთ რომ არ მახსოვს?...

daddy._.jun_ ძველი ფოტოა მაგრამ ძაან მომეწონა და დავდე🤍🤍...

daddy_jk_ გილოცავთ ორივეს როგორც იქნა წყვილი ხართ😊...

park_jimin_ როგორც იქნა გეღირსათ ერთად ყოფნა🥺🥺

s~u~g~a_m.y.g_ გღირსებიათ როგორც იქნა 🧑🏻‍🤝‍🧑🏻💜 გილოცავთ აბა როდის ვსვამთ?...

_woozi_ გილოცავ ჯინ ჰიონ გეღირსა როგორც იქნა🥲🥲...

_woozi_ replies to s~u~g~a_m.y.g_ ძვირფასო დაიმახსოვრე ეს ის ერთადერთი გამონაკლისი შემთხვევაა როცა გეთანხმები რომ უნდა დავლიოთ აბა ჯინ როდის ვიკრიბებით?...

Just•°jinie°• replies to _woozi_ დღეს ამოდით შენ და იუნგი ჩვენთან თეჰიონს ვეტყვი ჰოსოკს წამოიყვანს და ავღნიშნოთ თან ეგენი რომ წყვილი გახდნენ ისიც ხომ არ აგღვინიშნია. @daddy_jk ჯონგუკ შეგიძლია ჯიმინთან ერთად წამოხვიდე?

daddy_jk replies to Just•°jinie°•_ კარგი რა პრობლემაა მე და ჯიმინი ერთად წამოვალთ, თანაც ჯიმინისგან ბევრი მსმენია შენს არაჩვეულებრივ მზარეულობის ნიჭზე.

See another comment...

- წავიდეთ ჯონგუკ?

-ახლავე ერთი წუთით ჯიმინ მოტოციკლეტის გასაღებს ავიღებ და წავიდეთ...

-აუ შეიძლება კიდევ გადავიღოთ ისეთი ფოტო?

-რათქმაუნდა, მოიცადე...

ჯიმინი უკვე კართან იყო მისული როცა ჯონგუკმა შეაჩერა მისკენ შეაბრუნა და ტუჩებში ვნებიანათ აკოცა.

-მჰჰ ეს რისთვის? ჩაიბურტყულა ვნებამორეულმა ჯიმინმა...

-ისე უბრალოთ მომინდა რომ მაგ ბუთქუნა ტუჩებისთვის მეკოცნა.

-გასაგებია.

-ისე პატარავ ბიჭებს არ ვეტყვით რომ ერთად ვართ?...

-თუ გვკითხავენ მაშინ ვუთხრათ თუ არადა არა ოღონდ მაშინ გავამხილოთ სიმართლე როცა სიმართლეს და მოქმედებას ვითამაშებთ.

-და შენ საიდან იცი რომ მას ვითამაშებთ?...

-ეს თეჰიონის და ჯინის თამაშია, ერთხელ მთვრალებმა მე და ჯიჰუნი დაგვაყენეს და მეორე ექაუნთები შეგვაქმნეცინეს სადაც სექსუალურ და გამომწვევ ფოტოებს დავდებდით ჯიჰუნმა ის გვერდი გააუქმა მე კიდე შევყევი და მაქვს რა...

-რაც შეეხება მაგ გვერდს...

-არ ინერვიულო მალე გავაუქმებ ბაჭიავ, ეს უთხრა და მოკლე კოცა დაუტოვა ტუჩებში, წავიდეთ თორემ დავიღალე და მშია, უთხრა ჯიმინმა როცა კოცნას მორჩნენ...

-როგორც ჩემი პატარა იტყვის...

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

ესეც კიდევ ერთი მოკლე თავუკა🤍🤍...

სიყვარულით კიმ სანნი 🤍🤍🌼🌼...

Døūblê Ãçcøûñt {Instagram} {დასრულებული}Where stories live. Discover now