19

270 26 2
                                    

ბიჭები როგორც კი კომპანიაში დაბრუდნენ მაშინვე თავიანთ ადგილებს დაუბრუნდნენ.

ჯიმინი მის მაგიდასთან იჯდა ჯონგუკი კი საკუთარი კაბინეტის ფანჯრიდან აკვირდებოდა იმ ულამაზეს ხედს რომელიც თვალწინ გადაშლოდა, ლამაზ ბიჭუნას რომელიც საკუთარი საქმით იყო გართული.

ტელეფონი ხელში მოიმარჯვა და საკუთარ თავს შესძახა...

-შენ ამას შეძლებ შენ ხომ თვით ჯონ ჯონგუკი ხარ.

ინსტაგრამზე შევიდა და ჯიმინს მეორე ექაუნთზე მიწერა.

daddy_jk
აბა რას შვები როგორ ხარ პატარავ?

ფანჯრიდან გაიხედა და ჯიმინს დააკვირდა რომელმაც ხელი მისი ტელეფონისკენ წაიღო.

sexy.m.i.n_m.i.n
კარგად შენ როგორ ხარ მამიკო?

ოჰ ანუ თან მუშაობა და თან გართობა გადაწყვიტე პარკ ჯიმინ კარგი მაშინ ვნახოთ რომელს დანებდები მუშაობას თუ გართობას.

daddy_jk
რავი ნორმალურად მაგრამ მოვიწყინე დილით შენი პოსტი ვნახე მინდოდა მომეწერა მაგრამ მოტოციკლეტზე ვიჯექი და ვერ მოვასწრებდი, შემდეგ კი სამსახურმა შემიყოლა.

როგორც კი გავგზავნე მაშინვე მას შევხედე წაკითხვისას დავინახე რომ ჩაეღიმა ისე როგორც ამას რეატორანში აკეთებდა.

sexy.m.i.n_m.i.n
ვაუ მოტოციკლეტს ატარებ? მეც მიყვარს მოტოციკლეტი მაგრამ ტარება არ ვიცი, ჩემს მამიკოს შეუძლია რომ მასწავლოს?

ოჰ ჯიმინ შე პატარა აფერისტო როგორი მაიმუნი ხარ...

daddy_jk
რათქმაუნდა პატარავ შენს მამიკოს შეუძლია მის პატარას ნებისმიერი რამის ტარება ასწავლის, მაგალითად მოტოციკლეტის ანდაც მისი ღირსების...

დავინახე თვალები როგორ გაუფართოვდა, ჩემი კაბინეტისკენ გამოიხედა მე კი მაშინვე საბუთებს ჩავაცქერდი თითქოს არ ვიცოდი რა თამაშს ვთამაშობდი, მგელმა უვნებელი კრავის როლი მოირგო.

sexy.m.i.n_m.i.n
მოტოციკლეტს დიდი სიამოვნებით ვისწავლიდი მაგრამ არამგონია შენი ბიჭუნის გაჭენება გამიჭირდეს ამაში გამოცდილება უკვე მაქვს...

ეს რა პასუხი იყო? რას ნიშნავს ეს? ამით მიმანიშნა რომ მე მისთვის პირველი ბიჭი არ ვიქნები? ამას არ დაგივიწყებ პარკ ჯიმინ ერთ დღეს აუცილებლად განანებ ამ სიტყვებს.

daddy_jk
ოჰჰ მაგრამ მე დარწმუნებული ვარ იმხელა ბიჭი არასდროს გაგიჭენებია რამხელაც ჩემს ბოქსერებში იმალება...

sexy.m.i.n_m.i.n
ოჰო ანუ თქვენს ღირსებას ამარიაჟებთ? იცით მეც არანაკლებ საკმაოდ დიდი პენისი მაქვს მამიკო...

daddy_jk
მაგას საწოლში ვნახავთ.

sexy.m.i.n_m.i.n
რატომ საწილში მამიკო? როცა ის შეგვიძლია აქვე და ახლავე ვანახოთ ერთმანეთს?

daddy_jk
პატარავ შენ რა გინდა რომ ჩემი პენისის ფოტო ჩაგიგდო?

sexy.m.i.n_m.i.n
ნუთუ მამიკოს რცხვენია?

Seen just now

-£-£-£-£-£-£-£-£-£-£-£-£-

ესეც ახალი თავი🤍🌼🤍...

სიყვარულით კიმ სანნი 🌼🤍🌼...

Døūblê Ãçcøûñt {Instagram} {დასრულებული}Where stories live. Discover now