_woozi_
375 628 like
_woozi_ ასეთი საყვარელი ქმარი რით დავიმსახურე? თან ეს ფერის თმა როგორ გიხდება@s~u~g~a_m.y.g ჩემი ცხოვრება ხარ...s~u~g~a_m.y.g_ შენ კი ჩემი ცქნაფა ხარ სიხარულო😙😚😘...
kim_tae..tae.._ვუუიმეე ამათი სისაყვარლე შემიწირავს მე🙃🙃...
jeon_hoby replies to kim_tae..tae.._ აცადე ბავშვებს უყვართ ერთმანეთი.
s~u~g~a_m.y.g replies to jeon_hoby_ვინაა შენი ბავშვი შე სკვლინტიანო?
jeon_hoby replies to s~u~g~a_m.y.g_ბოდიში ჰიონ😊😊...
._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-.__
.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.---daddy_jk
973 538 like
daddy_jk_ ის ისეთი მსუბუქია ჭამს კი საერთოდ რამეს?...jeon_hoby_ ეს ჯიმინია?
kim_tae..tae.._ კი ნამდვილად ჯიმინია.
See another comment...
daddy._.jun
725 926 like
daddy._.jun_ ნახეთ გზაში ვინები გამოვიჭირეთ მე და ჯინმა, ჯონგუკ ფრთხილად იყავი სელფის გადაღებისას ბიჭი არ დაამტვრიო🏍️...kim_tae..tae.._ აუუუუ ჰოსოოოკ მე რატომ არ მაკატავებ ხოლმე ასე მოტოთიიი...
jeon_hoby replies to kim_tae..tae.._ როცა შენ მეტყვი ჩემო ცხოვრებავ მაშინ გაკატავებ ხოლმე...
_woozi_ replies to kim_tae..tae.._ შენი კაპრიზების სრულებაში მოკვდება ბიჭი მალე.
kim_tae..tae.. replies to _woozi_ შენ ხო რას ამბობ მე ვიყავი საწყალი ბიჭი პიჟამოებით რომ გავაგდე სახლიდან ნაყინი მინდა მიყიდეო...
s~u~g~a_m.y.g replies to _woozi_ მეგონა შემპირდი არავის ვეტყვიო🤨🤨...
kim_tae..tae.. replies to _woozi_ and s~u~g~a_m.y.g_ უი წამომცდა😁😐🤐...
-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"-"--"-"-"-"
მოკლედ სულ მალე დასასრულიც გვიახლოვდება💜🌼🤍...
სიყვარულით კიმ სანნი 🌼🤍🌼...
YOU ARE READING
Døūblê Ãçcøûñt {Instagram} {დასრულებული}
Romanceუფროსი და უფროსის მდივანი რომელსაც საიდუმლო ექაუნთი აქვს ინსტაგრამზე რომლის შესახებაც მხოლოდ მისმა ოთხმა მეგობრებმა იცის.