sexy.m.i.n_m.i.n
93 738 like
sexy.m.i.n_m.i.n_ მოდი ვაღიარებ ჩემს სხეულში ყველაზე მეტად მაინც ჩემი საჯდომი მომწონს ბალიშივით ფუმფულაა 🍑🍑...
Just _daddy_ოჰ შენი საჯდომი მეც მომწონს და არა მარტო მე ყველა შენს ფოლოვერს
daddy_jk_ შენნაირ ახვრებს ყველაზე მეტად ვერ ვიტან.
Just_daddy_ replies to daddy_jk_ მე თუ ახვარი ვარ იმის გამო რომ გოგოს საჯდომები მომწონს შენ ვინ ჩემი ფეხები ხარ მაშინ?
sexy.m.i.n_m.i.n replies to just_daddy_ ჯერ ერთი მე ბიჭი ვარ.
Just_daddy replies to sexy.m.i.n_m.i.n_ ფუ ამის პიდარასტი ყოფილხარ მაგრამ არაუშამს სადაც გნახავ იქვე გიხმარ მინ მინ...
daddy_jk replies to just_daddy_ მხოლოდ შენს სიზმრებში ახვარო🖕🏻...
See another comment
Jungkook pov:
ვერ მოვითმინე უნდა გამერკვია ეს ექაუნთი მართლა ჯიმინის იყო თუ არა გამახსენდა ჩემი ძველი მეგობარი ფელიქსი რომელიც პროგრამისტი იყო მას დავუკავშირდი და ვთხოვე გაერკვია ეს ინსტაგრამ ფეიჯი ვის ეკუთნოდა.
ნახევარ საათში ფელიქსისგან ტელეფონის ნომერზე შეტყობინება შემომივიდა.
Felix:
ჯონგუკ ძმაო გავარკვიე ვის ეკუთვნის ეს ექაუნთი ის ვიღაც პარკ ჯიმინისაა მის რეალურ ინსტაგრამს და მის ფოტოს გიგზავნი park_jimin ეს მისი ინსტაგრამია ორივე ექაუნთი ერთიდაიგივე ნომერზე აქვს გაკეთებული.Jungkook:
მადლობა ფელიქს შენთან დიდ ვალში ვარ მეგობარომას შემდეგ რაც სიმართლე გავიგე გულზე მომეშვა და გადავწყვიტე ჯიმინისთვის მის მეორე ექაუნთზე მიმეწერა, მორჩა ჯიმინზე ნადირობას გამოცხადებულად ვაცხადებ.
ცეცხლი აინთო თამაში დაიწყო ჯიმინ.daddy_jk started chatting with sexy.m.i.n_m.i.n
daddy_jk:
ჰეი როგორ ხარ ლამაზმანო?...Seen just now...
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
კიდევ ერთი ახალი თავი
YOU ARE READING
Døūblê Ãçcøûñt {Instagram} {დასრულებული}
Romanceუფროსი და უფროსის მდივანი რომელსაც საიდუმლო ექაუნთი აქვს ინსტაგრამზე რომლის შესახებაც მხოლოდ მისმა ოთხმა მეგობრებმა იცის.