*Arkinaryus Yıldızının yaşadığı Galaksi
*Bileşenya Gezegeni, yıl 2132
Bileşenya gezegeninde gökyüzü yıldızlarının ışığıyla rengârenk gözükürdü. Uyuduklarında ise yıldızlarının rengi koyu renklere bürünür, insanlar zamanı saate bakmadan önce yıldızlarının renklerini değiştirmesinden anlardı. İnsanların hissiyatlarının ortalama renklerine bürünen gökyüzünde bir gün boyunca değişen renkler Bileşenya'da yaşayan insanlar için anlaşılır bir hayat sağlamıştı. Ama zaman ve saat kavramı önemliydi çünkü bilgilerinin zamanla çoğaldıklarını biliyorlardı. Buna Arkinaryus yıldızının Bileşenya'ya dağıttığı mucizeleri görünce daha çok inanıyorlardı.
Bileşenya'daki yollar, toprağın içindeki kristallerden dolayı gökyüzünün renklerini alırdı. Ulaşımlarını enerji küresiyle gerçekleştirdikleri için sadece yere ayak basanların olurdu, gökyüzünün renklerini yansıtan yollar. Yürüdükleri yolların renklere bürünmesini sağlayan ışığın, yıldızlarından geldiği için, ''Yıldız Yolu'' adını vermişlerdi. Bileşenya'da yaşayan her insan Enerji Kürelerini kullanırdı, gökyüzünde ulaşımlarını sağlayıp yeryüzünde ''Yıldız yolunun'' keyfini sürerlerdi.
Evrendeki yıldızların birbirlerine olan açısı gibi, her bir şehrin de birbirine olan açısı vardı. Bu açıları Evrendeki yıldızların iz düşümüne göre belirlemeleri, mükemmel uyumu sağlardı çünkü gökyüzündeki yıldızlar mükemmel uyum içinde dizilmişlerdi. Görünen milyonlarca yıldızdan ilham aldıkları tek konu, şehirlerini planlamak değildi. Yıldızlarının mükemmel uyumları, birçok buluşun kaynağı da olmuştu.
Bileşenya'da ki insanlarla iletişim kurabilen bir yıldız vardı, o da Arkinaryus yıldızıydı. Arkinaryus yıldızı, Bileşenya'da ki insanların zihin dallarındaki duyulara, özel nöronlarını gönderince, insanlarla arasındaki iletişimi başlatmıştı. Arkinaryus yıldızı, Bileşenya Gezegeninde yaşayan insanların zihin dalları sayesinde,
''Manyetik Bilgi Havuzu'' (MAYBİZ) adını verdikleri zihin dalı oluşturmuştu.
Arkinaryus yıldızının MAYBİZ'E gönderdiği bilgiler sayesinde, insanların kendi aralarında iletişim kurmasını sağlayan, yeni bir zihin dalı duyusu keşfetmişlerdi. O zihin dalı duyusu ise,
''İnsanlar Arası Soyutsal Ağ İletişimi'' (İASAİ) adını verdikleri, zihin dalıydı.
İnsanlar arası soyutsal ağ iletişimini sağlayan zihin dallarını kendi aralarındaki günlük iletişim için kullanmaya başlamışlardı. Bileşenya Gezegeni insanları, birbirleriyle olan günlük iletişimlerini, İASAİ duyusuyla sağlıyorken, bilgi paylaşımlarını ise MAYBİZ duyusu aracılığıyla sağlıyorlardı. Bilgi paylaşımını MAYBİZ aracılığı ile gerçekleştirmelerinin sebebi ise Arkinaryus yıldızının, MAYBİZ zihin dallarına aktardığı nöronlar ile geleceklerini şekillendiriyor olmalarıydı. Bilmedikleri herhangi bir konuda, MAYBİZ duyusundan yardım alarak, her insanın biraz bilim insanı olmasını sağlıyordu. Öğrendikleri bilgiler ile geleceğe zarar vermeden yaşayan Bileşenyalılar, Arkinaryus'un kurduğu ve Yaşam Ağacı Kurulunun koruduğu, Bileşenya Gezegenine fayda sağlayan ve geliştiren bir sistemin içerisinde yaşıyorlardı.
Bileşenya'nın etrafını çevreleyen İASAİ ve MAYBİZ zihin dalları, enerjilerini Arkinaryus'un sağladığı özel nöronlar ve insanların yaşamalarını sağlayan kalplerinden alıyordu. İnsanlar Bileşenya'yı çevreleyen zihin dallarından istedikleri bilgileri alabiliyordu, bilgiler yaşadıkları hayatlarını daha değerli hale getiriyordu. Değerlerini Yaşam Ağacı Kurulunun istediği yönde kuran insanlar, zamanla birlikte artan bilgilerin ışığında hayatlarını sürdürüyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİHİNSEL SELEKSİYON
Ciencia FicciónGenetik potansiyelleri insanların zihinlerinden çalan sistemin içerisinde dünyaya gözlerini açan Ege Gökşah, kuantum zekasını ve zihin yeteneklerini sistem ile mücadele ederken keşfeder. Farklı boyutlara kapı açan, Bilim Kurgu romanında insanların...