Lina Crawford
Nagyon fáradt voltam már szóval úgy döntöttem vissza sétálok a szállodába és le pihenek egy pár órára és aztán majd vissza jövök a korházba. Annyira fáradt voltam hogy 30 perc alatt értem vissza amúgy meg 10 perc alatt meg teszem az utat. Fel mentem lifttel a szobámba és amint le raktam a fejem a párnára álomba is szenderültem.
***
-Hahó? Lina? --halok meg egy ismerős hangot, de nem szólok vissza.
-Úristen tudod mennyit aggódtam érted. --érzem ahogy be süped mellettem az ágy és le ül mellém Emily.
-Jól vagy csajszi? --kérdezi én pedig fel ültem az ágyon.
-Igen, vagyis nem tudom félek... rettegek hogy mi lesz Ollie-val. --mondom de a beszéd is nehezemre esik. Mindenem fájt.
-Semmi baj nem lesz oké? Ollie rendben fog jönni, erős srác. --mondja lelkesítően, de semmivel se lett jobb kedvem.
Mert benne volt az is a dologba, hogy nem ébred fel és akkor el vesztek egy számomra nagyon fontos személyt. És az nem lehet. Sokat jelent nekem Ollie nagyon sokat és köszönöm a szállodának hogy nem volt több szobájuk ezért Ollie-val raktak egy szobába. De örülök neki mert így meg tudtam ismerni, és egyáltalán nem olyan srác mint az első benyomáskor annak gondoltam.
-Vissza kell mennem a korházba Emily! --mondom és nagy nehezen fel keltem az ágyból.
-Nem nem, Lina nem mehetsz így sehova mert még össze esel a kórház közepén azt téged is be fektetnek. Pihened kell, enned és innod szerintem 2 napja alig alszol valamit ez így nem lesz jó csajszi. --mondja aggódó tekintettel.
-Jól vagyok oké? Ott kell lennem mellette! --mondom de miközben sétálok az ajtó felé hogy vissza menjek a korházba el sötétül minden.
Hideg van, egy ágyon fekszem körülöttem zaj van. Szemem ki nyitom. Remek, kórházba kerültem.
Valószínűleg attól ájultam el hogy napokig alig ettem és ittam valamit. Ahogy gondolom ugyan abba a korházba fekszem mint Ollie szóval el kell mennem meg nézni őt. De amint nagy nehezen fel álltam Emily ront be az ajtón.-Szia csajszi, hogy vagy? Látod én mondtam hogy nem lesz jó vége a dolognak. --mondja Emily majd a kezembe nyom egy üveg vizet.
-Jól vagyok nyugi, de most megyek és meg nézem Ollie-t! --mondom majd már indulok is az ajtó felé. Meg keresem gyors a szobát ahol bent fekszik és be megyek hozzá. De ahogy nézzem ugyan úgy fekszik itt mint ahogy itt hagytam. Még nem kelt fel...
Halli! Ez most egy kicsit rövid rész lett. Remélem tetszik!
YOU ARE READING
Út Ami Hozád Vezet
FanfictionA lány úgy dönt hogy el kíséri Jak Crawford-ot a testvérét a 2022-es összes futamára és majd jól el szórakozik de ez nem így alakult mert meg ismert egy számára idegesítő de aranyos srácot!!! ‼️A story kitalált pár valós eseményel‼️ ‼️BEFEJEZETT‼️