Lina Crawford
Már kezdtem félni hogy Ollie tényleg nem kell fel többé.... De nem lehet, nem hagyhat itt erős srác tudom hogy fel fog ébredni legalábbis remélem.
Napokig ültem ott ismét a kórházi ágya mellet... De csak úgy teltek a napok aztán a hetek... Alig ettem valamit 2 hét alatt, fojton figyeltem őt mikor történik már valami de semmi nem történt.... Az orvosok 50%-ot jósoltak annak hogy fel ébred de 50%-ot annak is hogy többet nem ébred már fel. Nem tudtam mi tévő legyek vagy hogy mit kezdjek magamal, 1 hónap telt el mióta Ollie-t el ütötték és kómába került. És nekem 1 hónap kellet, hogy ideg roncs legyek a miatt hogy szét aggódtam magam miatta és nem ettem se ittam semmit.
Szeretem őt, a kezdetektől fogva szeretem. Vártam megint, csak úgy teltek a percek az órák aztán megint a napok. Amikor meg moccant.-Ollie? --egyből fel pattantam.
-Lina? --szól vissza. Borzasztóan megkönnyebbültem hogy fel ébredt és már itt van velem, újra.
-Igen igen, úristen nagyon hiányoztál. --mondom és meg ölelem.
-Mi-mi is történt? --kérdezi zavarodottan és fel ül.
-Hát el ütöttek és el ájultál majd kómába kerültél. És egy hónapon keresztül kómába voltál. --mondom.
-Mintha csak pár perc telt volna el. De ezek szerint az a pár perc egy hónap volt. --mondja és láttom rajta, hogy nagyon zavarodott.
-Tudod hogy mennyit aggódtam érted, már azt hittem nem kelsz majd fel. --mondom szomorúan.
-Nyugi életem, itt vagyok nem foglak itt hagyni sose. --mondja és a fejemet a kezei közé fogja.
-Rendben, hiányoztál nagyon. --mondom és mosolygok rá.
-Úristen, végre haver azt hittem már itt hagysz minket. --ront be az ajtón a bátyám és Emily.
-Tudod, hogy sose haver. --mondja Ollie és kezet fognak.
-Hála a jó égnek Ollie, már a szívbajt hoztad mindenkire. --mondja Emily majd meg öleli a fiút.
-Na haver amíg te szunykokáltál addig én szereztem egy dobogó 1. Helyet. --mondja öntelten Jak.
-Csak azért mert én nem voltam ott, tudod hogy jobb vagyok nálad. --mondja Ollie és gúnyosan mosolyog.
-Na menjük innen, eleget ültem én már itt. --mondom.
-Igen igen, már mindenkinek elégé van ebből a kórházból. Menjünk. --mondja Emily és el indul az ajtó felé, majd Jak segít Ollie-nak fel állni és úgy sétálnak az ajtóhoz. Fel állok a székből és én is indulok az ajtó felé, de fél úton minden el sötétül.
Sziasztok! Itt a kövi rész, remélem tetszik!
ESTÁS LEYENDO
Út Ami Hozád Vezet
FanficA lány úgy dönt hogy el kíséri Jak Crawford-ot a testvérét a 2022-es összes futamára és majd jól el szórakozik de ez nem így alakult mert meg ismert egy számára idegesítő de aranyos srácot!!! ‼️A story kitalált pár valós eseményel‼️ ‼️BEFEJEZETT‼️