Part 9

329 15 0
                                    

Lina Crawford

Miután Emily-vel el váltak útjaink. Én be ültem a szobámba és kB fél órát olvastam mikor a telefonom csipogott.
Fel vettem és meg nézztem ki írt Paul volt az, Paul Aron akibe a múltkor bele ütköztem mikor kint voltam a pályán.

Paul: Szia Lina, lenne kedved velem be ülni egy kávézóba? Unatkozok és nincs kivel menjek, egyedül meg nem akarok így gondoltam meg kérdezlek el jösz e.

Én: Szia Paul. 10 perc múlva a recepción oké?

Paul:Ott várlak.

Ki kapcsoltam a telefonom és be mentem a fürdőbe fel dobtam egy kis sminket. Majd el is indultam lefelé. Míg vártam a liftre meg érkezett mellém Liam.

-Szioo Liam, hova mész? --kérdeztem mosolyogva és közbe meg érkezett a lift majd be szálltunk.

-Szia Lina, Csapat megbeszélés lesz a csapattal és oda megyek. --mondta majd meg nyomta a földszint gombot.

-Na és te hova készülsz? --kérdezte.

-Paul-al megyek kávézni! --mondtam.

-Hát jó Lina akkor jó szórakozást de én most megyek, Szia! --mondta majd tovább ált.

-Sziaa Linaa! --jön velem szembe Paul és meg ölel.

-Szia Paul! -- köszönök majd viszonzom az ölelését.

-Na indulhatunk? --kérdezte.

-Ahham, hova megyünk amúgy? --mondtam majd el kezdtünk kifelé sétálni.

-Van kB innen 1 km-re egy Starbucks nagyon jó hely szóval oda megyünk ha neked jó. --mondta mosolyogva.

-Nekem tökéletes! --mondtam majd mosolyogva rá nézztem ő pedig viszonozta ezt. Azt kell mondjam Paul elég helyes srác volt és nagyon kedves is.

-Amúgy amikor a Pályán össze futottunk akkor csak néző ként voltál kint vagy valamelyik pilótához tartozol? Remélem érted mit próbálok kérdezni. --mondta majd el röhögte magát.

-Igen nyugi értem, amúgy Jak Crawford a testvérem Ollie Bearman pedig a barátom. --mondtam mosolyogva.

-Wow értem. --mondta majd oda is értünk és előre engedett az ajtónál.

-Jónapot! Mit hozzhatok önöknek? --kérdezte egy pincér.

-Én szeretnék kérni egy Tejes Kávét jéggel és még egy fánkot. Köszönöm. --mondtam.

-Én pedig egy Jeges Kávét és egy szendvicset kérek még, köszönjük. --adta le a rendelését Paul is.

-Rendben van máris hozom. --mondta majd sarkon fordult.

-Na és Paul neked van barátnőd? --kérdeztem.

-Nem nincs. --mondta majd mélyen a szemembe nézet.

-Ammm... Lina te mit keresel itt na és te Paul? --jött egy ismerős hang, Ollie volt az.

-Csak el jöttünk egyet kávézni semmi több. -- szögeztem le neki.

-Ja persze csak kávézni. --mondta majd meg forgatta szemeit és ki rontott az ajtón.

-Paul meg engeded hogy utána menjek, ígérem vissza jövök! --mondtam majd már húztam is fel a kabátom.

-Igen persze menj csak nyugodtan. --mondta

-Rendben köszönöm. --mondtam majd nyomtam egy puszit az arcára és Ollie után szaladtam.

-Ollie Várj! --kiabáltam utána.

-Miért Lina hmm... a saját szememel láttam hogy meg csalsz. --mondta ordítva.

-Shh... Nyugi oké, Paul csak egy barát akivel el jöttem kávézni olyan nekem mint Arthur és Liam csak egy barát semmi több. --mondtam majd nyugtatás képen magamhoz öleltem, percekig álhatunk ott egymás karjaiban majd mikor végre meg szólalt.

-Rendben, bocs hogy ennyire féltékeny voltam de te nem lehetsz másé csak az enyém. --mondta majd fel vett az ölébe és hosszan meg csókolt majd mikor el váltak ajkaink a homlokát az enyémnek támasztotta és úgy áltunk ott percekig.

Sziasztok! Meg is hoztam az új részt. Remélem tetszik!

Út Ami Hozád Vezet Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz