cast ve playlist

97 4 39
                                    

"Hep sevil, güzel kızım. Hep mutlu ol. Bir anne olarak senin için tüm dileklerim bunlar. Çünkü sen seni seveni sevecek kadar geniş yürekli, hep mutlu olmayı hak edecek kadar safsın. Güzel gözlerin hep ışıldasın, o tatlı dilinden herkes nasibini alsın, şefkatli ellerin yaralı yürekleri sarsın. Sen kocaman bir kız olup karşıma çıktığında sallanan sandalyemden kalkıp o güzel yüzünü öptüğümde gamzelerin çukurlaşsın. İyi geceler, minik bebeğim." 

Anne, evet büyüdüm. Kocaman bir kız oldum. Ve biliyor musun, seviliyorum. Beni seveni sevecek kadar geniş yürekli, aynı zamanda benim sevdiğim gibi kimse sevmesin diye bencilim. Biliyorum, kötü bir şey. Hep mutlu olmak istiyorum ama onunla. Saflığımı çoktan kaybettim, çünkü, çünkü o, tüm azaplara bedel. Gözlerim onu gördüğünde öyle ışıldıyor ki güneşin bir de benim gözlerimdeki gökte doğduğuna inanıyor insanlar. Tatlı dilimin neler söylediğini bilmemeni tercih ederim. Şefkatli ellerim onu kıvrımlı vücudunu sardığında dünyanın en mutlu kızı oluyorum. Şimdi soruyorum sana; böyle bir kızı da gülümsediğinde çukurlaşan gamzelerinden öper misin?


⇢ ˗ˏˋ CAST ࿐ྂ

Marlene McKinnon 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Marlene McKinnon 

"Eğer saçmalayacaksan bu konuda özgüvenli olmalısın." 


ੈ✩‧₊˚

Dorcas Meadowes 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dorcas Meadowes 

"Siyah olan şeyler daha çekicidir- O elini indir Sirius! Kendimden bahsediyorum."


⇢ ˗ˏˋ PLAYLİST ࿐ྂ

♪ girl in red - forget her, girl in red - i need to be alone, girl in red - two queens in a king size bed, girl in red - bad idea!, girl in red - watch you sleep.

♪ the rolling stones - she's a rainbow 

♪ maneskin - i wanna be your slave, maneskin - supermodel, maneskin - honey, are you coming, maneskin - baby said

♪ cigarettes after sex - falling in love

♪ syml - girl

♪ the beatles - i feel fine, the beatles - help!, the beatles - let it be, the beatles - girl, the beatles - in my life



yazardan notlar;

⤷ öncelikle bu kurguyu remlupid 'e armağan ediyorum. o istedi ben de yaptım. onu mutlu etmek hayatım boyunca yaptığım en onur ve gurur verici şeydi, seni seviyorum çiçeğim. <3

⤷ kendisine kucak dolusu sevgilerimi iletiyorum, öpücüklerimi gönderiyorum. <3

⤷ ayrıca watty'nin daha fazla dorlene kurgusuna ihtiyacı var. buradan bunu okuyan yetkili yazarlara sesleniyorum; kolları sıvayalım lütfen. 

⤷ başta remlupid olmak üzere herkese iyi okumalar dilerim!! <3

Aklımın Her Köşesi | DorleneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin