Eğilip yanına uzandı, ama ben içindeki korkuyu elinin titremesi den anladım. Elini boğazınıa doğru götürdü hepimiz ondan çıkıcak cevabı bekledik ,ve o an geldi.
- vay anasını ölmüş lan ! Ne yapacağız şimdi?
Çağan: polis çağıracağız başka ne yapıcağız gerizekalı!
+ hayır Çağan bizim öldürdüğümüzü sanıcaklar yapma!
Mevsim: Serkan elini boğazına koydu ya parmak izini alırlarsa o zaman kurtuluşumuz yok biliyorsunuz demi gençler
Çağan: biz bişey yapmadık demi?
- HAYIR
-HAYIR
-HAYIR
Çağan: eee o zaman niye korkuyorsunuz ?
+ bunu polislere nasıl anlatacağız onuda söylesene Çağan
Çağan: Açelya durumu anlatırız hem kamere yok mu burada ?
Mevsim: var bende Çağan'dan yanayım
Serkan: korkma Açelya biz yapmadığımız sürece korkmana da gerke yok Okey? Hatta dur ben arayım - Alo polis bey ile görüşüyoruz değil mi ? Burada bir ceset var ve sanırım biz işledik ne yapmamız gerekiyor?
+ ya Serkan ne yaptın biz cinayet falan işlemedik kapat şu telefonu!
Mevsim: offf Serkan bu durumda bile goy goy peşindesin !
Çağan: offf tamam kapatın şu muhabbeti yeter ben arıyacağım ve kimse sesini çıkarmıcak !En sontelefonunu açarak tuşlara bastı ve çaldı.
- Alo polis ile görüşüyorum değil mi?
- biz Bahar sokak no :14 de bir ceset bulduk.
- dört kişiyiz, evet
- hayır biz yapmadık.
- Evet kamera var.
- çabuk gelirsiniz değil mi?
-evet, hıhı aynen .Gelemelerini beklerken hiçbir şey yapmadık, sadece orada oturup ağladım. Kimin öldürdüğünü neden öldürdüğünü bilmiyorum. Bildiğim tek şey var oda bunun intikamını kim yaptıysa bedel bedel ödeteceğim olucak. Hiç bukadar ağladığımı hatırlamıyorum. Yaklaşık 20 dakika sonra hatta daha fazla bile olabilir. Polisler geldi. 30-40 yaşları arasında bir polis bizi sorgulayacağını söyledi. Hepimiz teker teker sorgulandık. Detaylı bir sekilde anlatmayacağım çünkü sadece hatırladığım kadarıyla cinayti benim işlediğime dair kanıtları olduklarını söylediler fakat ben inanmadım çünkü daha önce sorgulanmıştım, bu onların kullandığı bir taktikti; insanların üzerine gidip onları suç işlemiş gibi kanıt sunmaktı. Lakin dediğim gibi ben bunu yemedim. Sorgu odasından çıktığımda Çağan'ı gördüm onun sorgusu benimkinden önce bitmiş olmalıydı ki, şuan eli Tolga'nın üzerinde. Ne olduğunu bilmiyorum ama neden Tolga'nın burada olduğunu az çok tahmin ediyorum. İki ihtimal var; ya buraya gelip bizimle dalga geçicek yada ; cinayet işlendiğinde oradaydı. Bunlarla kafa yormayı bırakıp, Çağan'ın elini Tolga'nın boğazından çektim. Çocuk hala sırıtmaya devam ediyordu anlaşılan canına susamıştı. Çağan'ı hiç bukadar sinirli görmemiştim.
Tolga: ne oldu cinayeti işledin ve sorgulandın demi???
Çağan: oğlum ya burdan gidersin yada seni dövmekten yada öldürmekten dolayı hapise girerim anladın.!
Tolga: gel beni döv hadi ya ne olursunnnn hahaha!
Çağan: gerizekalı burdan bı çıkalım, yalvarırım beni affet diye ağlıcaksın!
Tolga: hıhı aynen canım. Yazık be ,güzelim senide mi suçuna ortak etti? kıyamam!
Çağan: sesini kes birdaha Açelya hakkında-
+ tamam Çağan boş ver bırak ne derse desin.
Çağan: sende göz yumucaksın öylemi Açelya!
+ değer mi sence böyle bir mal için?
Tolga: kızı dinle git buradan yada dur gitme zaten seni birazdan götürecekler cinayet için ama evine değil hapise.Neyseki Çağan Tolga'nın tekrar boğazına yapışmadan Serkan geldi ve çağan'ı alıp hava almaya diye dışarı götürdü. Bende o sırada Mevsimle konuşma fırsatı buldum.
Mevsim: ne oldu kızım burada ?bir geldim Çağan'ın eli kanıyordur.
+ N- ne nasıl? Tolga'ya mı vurdu?
Mevsim: vallahi bilmiyorum ama elinde kan vardı.Oturduğum banktan kalktım. Mevsim peşimden geliyordu ama aldanmadım. Etrafıma baktım ama hiçbir yerde yoklardı. Telefonumu çıkarıp Çağan'ı aradım ama telefonu kapalıydı.
Mevsim : kızım bir dur bişey yoktur. Çağan'a bişey olmaz o alışkın kavga etmeye!
Ve telefonum çalmaya başladı; " Çağan arıyor" telefonu hemen açıp kulağıma götürdüm. " Alo Çağan neredesiniz siz? Senin telefonun niye kapalı? Eline ne oldu ? Tolga'ya vurdun mu?" Art arda çocuğu sorguladım.
Çağan: ilk önce hangisine cevap vereyim??
Çağan yanımdaydı evet Çağan yanımdaydı. Nereden geldiğini ve nerede olduğunu bilmiyorudum. Ama o yanımdaydı istemsizce sarıldım.
Serkan: ooooo bukadar merak edeceğini bilseydim çağan'ı daha erken getirirdim yenge!
Çağan'dan ayrılıp Serkan'a döndüm.
+ yenge mi?
Serkan: çok sorry yanlışlıkla dedim.
Mevsim: ne yapsın işte sorgulanınca olmayan beynide gitmiş.
Serkan: ya ne alakası var kızım sen kendi işine bak.
Çağan: burada Mevsim'e hak veriyorum. Ve ondan önce bazı soruları cevaplamam lazım.Bir karakteri öldürdük maalesef..
İyi okumalar dilerim 🦋🌟🎀♾️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TERK EDİLMİŞ 4 ARKADAŞ
ChickLit-bir cinayet ve katili geçmişimde saklı... Okulda tanıştıkları 4 kişi hayatları olmuştu. Aileleri tarafından terk edilmiş dört arkadaşın hikayesi. (cinayet, aşk, dram) - Bizim ortak bir noktamız vardı.- AİLESİZDİK- - Kimsesiz sadece Çağan'a ve iki a...