Bölüm-12

81 5 4
                                    

Biliyorum yaklaşık 2 aydır yeni bölüm atmıyorum:). Ama yeni bir kitap yazmaya başladım "Şarkı sözü" adında o yüzden bu kitaba çok aktif değildim, bayadır bölüm atmayınca bir bölüm atalım dedim.

Keyifli okumalarrrr 💛💟 (yazım yanlışım varsa kusura bakmayın 🌟)

1 HAFTA SONRA

Ayaz'ın okulumuza ve artı sınıfımıza gelmesinin üzerinden 1 hafta geçti. Ben son bir haftada Çağan'da çok garip duygular sezdim. Ama hem hüzün hem de pişmanlık gibi duygular, ne zaman nasıl hissettiği hakkında soru sorsam hep geçiştiriyordu bu da tabiiki benim dikkatimi çekti.

Ayaz'ın okula gelişinin ilk günü

Her zamanki gibi okula gitmek için uyandım, sabah saat 6 idi. Bu saatte uyanmak size göre işkence olsa da bana göre değil, çünkü bu saatlerde manzara hiç görmediniz kadar muhteşem oluyor, bir deneyin derim!.

Kalktığım gibi banyoya giderek elimi, yüzümü yıkadım. Aynada gördüğüm kişi ben de değildim. Ayaz'ı gördüğümden beri içimde çok garip dugular vardı, tarif edilemeyecek duygular. sakın yanlış anlamayın aşk falan değil, sanki yıllardır tanıyormuşum ama yeni farketmişim gibi.

Odama tekrar geldim ve masama oturtup ders çalışmak için üst raftan defterimi aldım. şu sıralar hiç derse odaklanamıyordum ve bu da benim ders başarımı etkiliyordu. Defterin kapağını açtım ve önüme çıkan bilgileri tekrar yazmaya karar verdim, yazmak her zaman aklımda kalması için iyi bir yöntemdi. Derse dalmış giderken odamın kapısı çaldı, kapıya doğru "gir" dedikten sonra  Mevsim, elinde bir kargo ile içeriye giriş yaptı.

Mevsim: Ooo yine erken saatte uyanıp derse başlamışız bakıyorum da!
+ şu sıralar derse odaklanamıyorum bende erken çalışıyım dedim.
Mevsim : iyi demişsin,bende korgo geldi senin herhalde onu getirdim.
+İyi koy şöyle masanın üzerine. Teşekkür ederim
Mevsim: ne demek tatlım rica ederim, hadi sana kolay gelsin ben kahvaltıyı hazırlayacağım.
+ sana da kolay gelsin!

Kargoyu masamın üzerine koydum ve odamı toplamaya başladım. Telefonumdan rastgele bir şarkı açtım "ne söylesem boş beni göremezsin, içinde bir ses ama seçemezsin,hani özlersin geri dönemezsinz..." Diyordu şarkının sözleri.

Odamı hızlı Bir şekilde topladım ve çantamı hazırlayıp, tam yatağıma uzandığım sırada Mevsim'in sesini duydum "hadi Açelya yemek hazır!" Ayağa kalktım ve çantamı da alıp odamdan çıkarken"tamam geliyorum " diyerek seslendim. Kahvaltımızı hızlı Bir şekilde yaptıktan sonra evden çıktık. Çıkmadan önce Çağan ile Serkan'a haber verdim birlikte gidelim diye. Evden çıktığımız sırada onlarında karşıdan geldiklerini gördüm. Mevsim adımlarını hızlandırarak yanlarına doğru gitti. Bende arkasından gelerek Çağan'ın yanına geçtim.

Serkan:herkes yerine geçtiğine göre işkenceye doğru ilerleyebiliriz.
+ işkence?
Çağan: okula sabahtan beri işkence deyip duruyor da .
Mevsim: şaşırmadım
Serkan: ayıp oluyor ama!
Çağan: hadi kardeşim sen ilerle yoksa işkenceye  yetişemezsin falan Allah korkusun.

Hepimiz aynı anda kahkaha atarken Serkan gülmüyordu. Okula geldik ve merdivenleri çıkmak yerine asansöre bindik, biraz üşengeç olabiliriz ama biraz!

Sınıfa geldiğimiz de kapının önünde duran Ayaz'a gözüm kaydı, sanki cinayet planları kuruyor gibi bir hali vardı. İster istemez ne düşündüğünü merak ettim. Yanına gitmek istediğim sırada Çağan arkamdan bağırıyordu " Hadi Açelya fare mi gördün kapıda ne dikiliyorsun otursana!" Bende mecburen yanına doğru ilerledim ve sırama oturdum.  Birinci ders bitti ve Serkan'ın muhteşem sözleri ile bahçeye çıktık. " oğlum ders bitmek bilmedi be !" Çağan da kolundan tutup "iki dakika da bir saati sorduğun için olabilir mi? bir düşün istersen"  dedi .bende Mevsim ile kapıda gelmelerini bekliyordum ama Serkan bağırdığı için sesi buraya kadar geliyordu. Bahçeye çıktığımız zaman çimenlerin üzerine oturduk arkamda ki ağaca yaslanarak onları dinliyordum.

Mevsim: Ayaz kapının orada dikilip ne yapıyordu ya?
Serkan: bize ne ya ne yaparsa yapsın!
Çağan: Açelya gidip yemek teklif edecekti de neyse
+Ben mi edecektim?
Çağan: yani uzktan öyle gözüküyordu
+ ne alaka ya ben sadece ne olduğunu merak ettim. Adam sanki cinayet planları kuruyordu, bir tek bana öyle gelmiş olamaz!
Serkan: Açelya sesini biraz kıssan ya hani direkt arkanda!
+Ne!
Ayaz: uzaktan bakıldığında öyle mi duruyorum?
Mevsim: Evet!
Ayaz: iyi öyle kalsın o zaman
Açelya: bu neydi şimdi?
Çağan: evet her zaman ki gibi Açelya yine tahminlerde doğru.
Serkan: konu ile çok alakasız bir şey söyleyeceğim
Mevsim: ne zaman alakalı bir şey söyledin ki?
Serkan: bak Mevsim kaşınma!
Çağan: hadi oğlum söylesene
Serkan: bizim Ekim'i bu öldürmüş olmasın?
+Çok mantıklı! Hay aklına bin yaşa Serkan, kedi olalı bir fare tuttun!
Serkan:bak sende yapıyorsun Açelya!



Alttaki ufak yıldıza basar mısın???
~Gece 🌃

TERK EDİLMİŞ 4 ARKADAŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin