Ve ondan önce bazı soruları cevaplamam lazım.
Serkan eliyle karşımızdaki bankı işaret etti. Oraya gidip oturdum. Ve Çağan'a döndüm, sorularımı cevaplaması için ona bir bakış attım.
Çağan: ilk önce bahçede değildik, çünkü sakinleşmek için buradan , çıkmam lazımdı bizde karşıdaki kahveye gittik. Telefonumu kapattım çünkü insanların beni bu durumdayken aramalarını istemiyordum. Ve evet elim kanıyor Açelya, ama Tolga'ya yumruk attığım için değil, duvara vurduğum için.
+ Çağan ben sana bişey oldu sandım kusura bakma.
Çağan: sen bu durumdayken mi bana bişey olacak?
+ Ben nasıl bir durumdayım ki?
Mevsim: kızım bize bakma da sen cesedi gördüğün anda biz seni yarım saat çözemedik, donmuştun. Polisi de beklerken, öyle bir ağlıyordun ki en son seni parkın oraya götürdüm hava al diye.
+B-ben gerçekten hatırlamıyorum tekrardan kusura bakmayın..."Çağan: ben zaten önümdeki kusura baka kalmışım da neyse.."diye fısıldadı. Serkan da birden Çağan'ın koluna sertçe vurdu;
- oğlum öhöhoo şey evet yani tamam tamam kusura falan bakmadık.
Mevsim: tamam öyle böyle sorgu işleri falan bitti ama ne olacak?
+Neye ne olacak?
Serkan: Okey çok kafana takma dedik de cesedi de unut demedik kızım!
+Heee ceset kim öldürdüyse bulup bizzat intikamını alacağız!
Çağan: siz karışmıyacaksınız biz halledeceğiz!!
Mevsim: HAYIR Ekim bizimde arkadaşımız tamam mı? Bizde yardım edeceğiz!
+ Gerekirse ben bulacağım ama bizsiz bir iş yaparsanız o zaman külahları değişiriz!
Serkan: abi biz bunları durduramayız yapacak Bir şey yok onlarda işin içinde olacak?
+İş ?
Mevsim:iş?
Çağan: oğlum ne işi iş miş yok ya.
Serkan: heee abi doğru ya iş miş yok!
+ ne işi Çağan?
Çağan: bu gerizekalı işte ya sallıyor
+ yalan söylediğini biliyoruz Çağan!
Serkan: biliyoruz derken??
Mevsim: bende anladım. Açelya öyle demek istiyor.
Çağan: off Serkan offf harbiden ya!
Serkan: ben şimdi ne yaptım ki oğlum?
Çağan: ne yapmadın ki?
+ Çağan ve Serkan bize anlatıcak mısınız şu işi?
Mevsim: evet sabahtan beri iş, ne iş miş arkadaş!?
Çağan: peki siz kazandınız!
+ biz hep kazanmıştık ama neyseee
Serkan: iş dediğimiz şey şu ;biz bir plan hazırladık ve bu planın içinde siz yoksunuz yani yoktunuz.
Mevsim: ne demek biz yoktuk siz bizsiz plan yaptınız ve bize haber vermeden uygulayacaktınız öyle mi?
Çağan: artık Serkan da herşeyi anlattığına göre demekki varmışsınız demi Mevsim!
+ Okey bir hataya düşüp bizden gizli plan yaptınız ama plan ne artık öğrensek mi?
Mevsim: bir dakika planı öğrenmeden önce Tolga neden burada?İyi okumalar dilerim 💙💫💝
👆
AÇELYA GÜNGÖR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TERK EDİLMİŞ 4 ARKADAŞ
Chick-Lit-bir cinayet ve katili geçmişimde saklı... Okulda tanıştıkları 4 kişi hayatları olmuştu. Aileleri tarafından terk edilmiş dört arkadaşın hikayesi. (cinayet, aşk, dram) - Bizim ortak bir noktamız vardı.- AİLESİZDİK- - Kimsesiz sadece Çağan'a ve iki a...