Bölüm-5

77 6 4
                                    

Çağan şoktaydı,Serkan hemen yanımıza oturdu. Benim solumda Çağan yanımda Serkan Serkan'ında yanında Mevsim vardı. Birden söze girdi:

- Eeeee bir kişi eksik !
+ Ekim mi?
- ta kendisi o nerede ?
+ Aradık ama açmadı bizde parktan sonra yanına gideriz diye düşündük.
- olmaz öyle şey ya ! Hadi gidip onu da alalım. Şimdi neler yaptığımi ona da tekrar anlatmakla uğraşamam vallahi.
-Ayyy oğlum şurda gelmişsin bı sarılalım kankamiz gelmiş !
- sonra da sarılırsın bana canım Çağancimm !!
-Eee gidelim madem Serkan hep birlikte olmak istiyor olsun.

Mevsimin son sözü ile Ekim'in evinin yolunu tuttuk. Yolda bir saat Serkan'ın anılarını dinledik. Ben çok sıkılmıştım ama sırf keyfi bozulmasın diye sesimi çıkartmadım.

- hele şükür geldik beee , Bayadır bukadar konuşmadım ya !
+ Tabii çenen düşük olunca böyle oluyor Serkan bey.
- sizden de hiçbir şey eksilmemiş Açelya hanım.
- öffff bu Serkan'ın inadı için geldik bari evde olsun Ekim ya !
- inşallah ya okadar yol yürüdük haklı Çağan.

Geldikten sonra kapıyı çaldım.
Tık tık!
Kimse açmadı ses de gelmedi tekrar çaldım.
Tık tık
Yine kimse açmayınca telefonumu çıkardım. Mesajımı hala görmemişti. Rehbere girip tekrar aradım çalıyordu ama açan yoktu. Çağan iyice sinirlenmeye başladı. En son hatırladığım kadarı ile Çağan sinirden kapıyı kırmıştı. Bunun şokunu bile atlatamadan başka bir şoka tanık olduk. Önümüzde ki duran halının üstünde kanlar vardı. Hepimiz dona kaldık. Kimsenin içeri giricek Cesareti yoktu. En son ben adım attım, sonra kolumda bir el hissettim, Çağan'ın eliydi.

- Açelya sakın gitme !
+ Gitmezsem içeride ne olduğunu ömür boyu öğrenemicez ama !
- sana gitme dedim kızım neyini anlamadın ya

Çağan'ı dinlemedim, halıya ayağımı bastım ve arkamı dönüp onlara baktım kimse den ses gelmedi.

+ Benimle gelicek misiniz ?
-....
+ Size diyorum alooooo !!!

" Ben varım" dedi Çağan, sonra Mevsim ve en sonunda Serkan da kabul etti ve içeri girdik. Yani kanları takip ettik. Böyle birşeye nasil cesaret ettim anlamıyorum ama, önümüzde duran şey dördümüzüde şoka uğrattı. Hiçbirinimizden ses çıkmayınca en son Serkan konuşmaya başladı.

- oğlum biri bana bunun şaka olduğunu söylesin lütfen
Çağan: b- ben ne diyeceğimi bilmiyorum
Mevsim - yardım edin!!!!

Derken ağzını kapattım, "eğer bagrirsan cesedi bizim öldürdüğümüzü sanarlar sakın" dedim. Neyseki etrafta bizden başka kimse yoktu.

Serkan : abi bız mi öldürdük sanki
Çağan: evet hiçbirimizde suç yok yardım bulmamız lazım
+ Ya biz öldürdük sanarlarsa o zaman ne yapacağız?
Mevsim: bilmiyorum ama bildiğim tek şey var oda-
Derken Serkan araya girdi:" belki de ölmedi nabzına bakalım". Eğilip yanına uzandı, ama ben içindeki korkuyu elinin titremesi den anladım. Elini boğazınıa doğru götürdü hepimiz ondan çıkıcak cevabı bekledik ,ve o an geldi



Evettt hikayenin en heyecanlı kısmında kestim.🙈🤐
Merakla okumalar dilerim 🙏🍭

TERK EDİLMİŞ 4 ARKADAŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin