Emir komiser beyaz jip arabasını büyük bir hızla olayın olduğu bölgeye doğru sürmeye başladı.Gecenin bir vakti mesaiye kalan polisler suçluların üstünde koca bir kağıtta buldukları yazı üzerine özellikle Emir komiseri aramışlardı.Emir komiser ise bütün ekibi ayağa kaldırıp hemen oraya yönlendirmişti .Bir haftanın sonunda O Uzay denen velede dair bir ipucu bulduğuna inanıyordu. Arabasını rastgele boş arazide bir yere park ederken tekerleklerden çıkan kum orayı toz dumana vermişti.Ciddi duruşuyla arabadan indi ve gozündeki güneş gözlüğünü çıkararak tişörtünün yakasına astı.Onu hayran bir şekilde izleyen Harun gerçekten de Emir komiserin ne kadar iyi bir polis olduğunu yürüyüşünden dahi anlamıştı. Bir gün onun gibi olmanın hayalini hep kurardı içinde.
Hemen büyük bir hızla komiserinin yanına ve olan biteni teyit etmeye başladı.
"Komiserim burada tahmin edemeyeceğiniz kadar ilginç şeyler olmuş.Sanırım tüm bu olanların altında Uzay yatıyor."
Emir komiser çatık kaşları ve alev alan gözleriyle Harun'a seslendi.
"Ne olmuş burada teyit ver!"
Komiserim ,arkadaşlar gece 12 sularında bir uyuşturucu ihbarı alarak olay yerine geliyorlar ve geldiklerinde ise 5 tane uyuşturucu satıcısını birbirlerine bağlı olarak buluyorlar.Üstelik bütün uyuşturucu tozları beşininde üzerine dökülmüş bir şekilde duruyormuş"
Emir komiser her ne kadar uyuşturucu pisliklerinin bu durumuna gülmek istese de ciddiyetini bozmadı.
"Saldırgan üzerlerinde bana dair bir not bırakmış nedir o?"
"İçlerinden Samet denen şahsın üzerine bir kağıt zımbalanmış ,kağıdın üzerinde ise "Bir gün en nefret ettiğin kişi bu pislik olacak Emir komiser!" yazıyordu."
Emir komiser emin olmuştu.Bunu yapan o Uzay veledinden başka kimse olamazdı.Emir komiseri kışkırtan tek kişi O'ydu.
Olay yeri inceleme burayla ilgilensin.Siz hemen suçluları karakola götürün ve sorgularını alın.Bakalım bu işin altından ne çıkacak?
"Emredersiniz komiserim."
"Harun!Merve'ye de söyle bu Samet denen şahsı sıkı bir şekilde araştırsın bütün bilgilerini öğrenmek istiyorum."
"Anlaşıldı komiserim"
Suçluları tek tek polis arabasına bindirdiler.Hepsi ayrı ayrı suçlularla farklı arabalara binmişlerdi.Kalabalık trafiğini sonunda karakola ulaşılmış ve suçlular tek tek sorguya alınmaya başlanmıştı.Asaf ve Selim suçluları sorguya alırken Merve ve Harun da sabıkalarını soruşturmaya başlamıştı.
İlk suçluyu sorguyu aldılar .
İçeriye Asaf ve Harun girdi.Beyaza bulanmış bu şahsı Asaf görünce gülmeden edemedi.
-Ha sizu dedemun sakallaruna benzeten bu şaklaban da kimdur boyle?
Selim Asaf'ın bu sorusuyla yüzüne alaycı bir gülümseme aldı.Anlaşılan Asaf'la ilk sorgusu pek ciddi geçemeyecek gibiydi.
"Adın ne !"diyerekten bağırdı karşısındaki adama Selim.
Adam kekelemeye başladı.
"Ke-kee-Kemall"
"Söyle Kemal dün gece o depoda ne oldu?"
Adam yine kekeleme ses tonuyla konuşmaya başladı.Her konuştukça sesi titriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEKTRA:GALAKSİNİN KURTULUŞU
Mystery / ThrillerKraliçe Sahra pişmanlıklarından dolayı yataklara esir olduğu zaman artık Elektra için saatin durmasını ve Elektra'nın yok olmasını engelleyecek bir temsilci gerekti.Bu ise sadece Kraliçe'nin varlığından dahi habersiz dünyadaki kızı Güneşti. Güneş'i...