Yeni Bir Şüpheli

65 20 13
                                    

Tüm ekip bugün sabah telefonlarına gelen anons üzerine harekete geçmişlerdi. Uzay'ı yanında Güneş'le beraber gören şahıs geç olmadan polisi aramış yerlerini bildirmişti. Hemen olay yerine doğru intikal edilmiş, tüm AVM karış karış aranmış fakat yine de onlara dair bir eser bulunamamıştı.

"Sen eminsin değil mi O olduğuna. Eğer yalan haber ettiysen seni şurada yerin dibine gömerim."

Köşeye sıkıştırılmış eleman Selim'in korkunç sözlerine üzerine eli ayağı titremişti.

"Vallahi, billahi doğru söylüyorum komiserim. Eminim o olduğuna. Haberde çıkan o zanlının ta kendisiydi. Yanında da 17-18 yaş civarında sarışın genç bir kız vardı. Birlikte yemek yiyip kalktılar."

Deliye dönmüştü Selim.Bir türlü başaramıyordu Emir komisere verdiği o sözü.

"Kamera kayıtları var mı?"

Başıyla onayladı eleman.

"Tabi ki var komiserim.Size kayıtları vereyim inceleyin. Haklı olduğumu sizde göreceksiniz."

"Tamam uzatma da kayıtları getir."

Arka tarafa doğru gitti eleman. En azından görüntülerde onun işine yarayacak bir şey olduğunu düşündü.Yine öfkeden, stresten gözleri ateş kesilmişti. Görüntüleri beklerken yan tarafında duran bayan elemanın gözlerini dikip ona baktığını gördü. Öfkeli ses tonuyla konuştu.

"Ne oldu bayan ne bakıyorsun? Yoksa bir şey mi biliyorsun?"

Panikledi genç bayan. Yavaşca Selim'in yanına doğru yaklaştı. Kapkara siyah gözlerini Selim'den almayarak kibar ses tonuyla konuştu.

"Hayır komiserim sadece çok stresli gözüküyorsunuz. Size en azından bir su vermek istedim."

Kaşları çatık bir şekilde olan Selim. Bu kibar ses tonu karşısında sesinin dozunu alçalttı.

"İyi ver bakalım." dedi.

Dolaptan aldığı soğuk suyu Selim'e uzattı.

"Buyrun komiserim."

Selim suyu alıp içecekken gözlerine takılan o karagül dövmesiyle şoka uğradı. Aldığı suyu içmeden geri bıraktı.

"Sen... Sen O'sun."

"Anlamadım komiserim. Kimim?"

Zamanın durduğu nokta bu oldu Selim için. Hemen genç bayanın bileğini aldı ve sıkıca tuttu. O dövmenin aynısıydı. Yıllar önce anne babasının ölümüne sebeb olan o şahıstaki dövme. Hiç unutmamıştı onu.

"Komiserim ne yapıyorsunuz? Canımı acıtıyorsunuz!"

Selim hiçbir şekilde karşısındaki genç bayanın sözlerine kulak vermemişti. Yıllardır içinde biriktirdiği intikam artık yerini bulmuştu. Gözlerini dövmeden kaldırıp karşısındaki genç bayanın gözlerine baktı. Tüm öfkesini kusacakken arkadan Harun'un sesi geldi.

"Ne yaptın Selim bir şey bulabildin mi?"

Hemen ellerini çekti Selim o ince bilekten.

Kayıtları getiren adamla da iyice içinde olduğu o konu dağılmıştı. Tekrar gözlerini o kıza çevirdi Selim. Acıdan gözleri sulanmıştı. İyice yüzünü kazımıştı aklına. Bu burada bitmeyecekti. Selim onu tekrar bulacak ve layığını verecekti.

"Buyrun komiserim kayıtlar burada."

Kayıtları eline aldı ve Harun'a seslendi.

"Yürü Harun! Eminiyette göreceğiz bir şey bulup bulmadığımızı."

ELEKTRA:GALAKSİNİN KURTULUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin