"Eylül"
Adım kulağımda binlerce kez yankılanıyordu. yavaşça kafamı yanımdaki adama çevirdim ve kahverengi gözleri kahverengi gözlerimle kavuştu. Vatanından ayrı kalan toprak parçası adete vatanına kavuşmuştu ve be sadece onu düşünebiliyordum. Binlerce kez hayal etmiştim bu anı ama bu kadar güzel hissettireceğini tahmin bile edemiyordum. adeta ona büyük bir umut ile bakmıştım. Ben kimseye ona baktığım kadar güzel bakmamıştım
"Kerem"
Adı döküldü dudaklarından beni süzdü ve gülümsedi. Gözleri tekrar gözlerime değdiğinde kalbim tekrardan durmuştu bu his tarif edilemezdi ama çok güzel bir histi beynimde milyonlarca şey dolaşıyordu onunla ilgili ve beni kendini çekmesi ile beynimdeki her ses sustu ve onun kokusu tüm hücrelerimi ele geçirdi "buldum seni" ben ise bu anın keyfini çıkartıyordum "milyonlarca kez hayal ettim" elleri saçıma gitti "neyi" gülümsedim "seni" gülümsedi ve benim kalbimde güller açtı ve artık emindim bu hoşlantı değildi.
Bu aşktı
Ben kimsede bu hissi yaşamamıştım bu hisse sanırım opia hissi deniliyordu çünkü ben onun karşısında ne kadar çaresiz hissediyorsam bir o kadarda güvende hissediyordum o benim opia potter'ımdı "kerem" gülümsedi "kolyen güzelmiş" gülümsedim "sen daha güzelsin aktürkoğlu" gülümsedi "Sende Eylül" ve ikimizde aynı anda şu sözü söyledik;
"Hayallerimden daha güzelsin"
"Hayallerimden daha güzelsin"Bu tarif edilemez bir duyguydu güzel olmak elbette normal birşeydi ama birinin hayallerinden daha güzel olmak tüm imkansızlıkların gerçek olmasından bile güzeldi. O her şeyden daha güzeldi ve tekrar ona sıkıca sarıldım "Hayatıma hoşgeldin Eylül" gülümsedim "Hoşbulduk aktürkoğlu" ve gülümsedim.
İskeleye gelip oturmuştuk ve sohbet ediyorduk "fotoğraf çekilelim mi?" Bana baktı "neden olmasın" ve sırt çantasından fotoğraf makinesi çıkardı ve heycanla elinden aldım "ilk ben çekicem" Güldü "peki tamam" ve onun fotoğrafını çektim tüm kusurları ile bile kusursuzdu. Yanına gelip kamerayı ters çevirdim ve bizi çektim "seninle fotoğraf paylaşmak istiyorum ama yüzün görünmezse daha iyi olur seni rahat bırakmazlar" başım ile onayladım "çekiliriz o halde" gülümsedi ve benim fotoğrafımı çekti.
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opia Potter | Aktürkoğlu
Teen Fiction📌Bu hikaye bir hayalden ibarettir gerçeklikle alakası yoktur! opia tanıdık veya tanımadık insanlarla göz göze gelindiğinde, kendini savunmasız ve kırılgan hissettiren duygu çeşidiydi ve ben ona baktığımda o duyguyu hissediyordum o benim opiamdı ve...