Üzerimde ufak bir yorgunluk vardı ama daha önce hiç bir yorgunluk bu kadar güzel olmamıştı. Kahverengi gözlerimi araladığımda onun ela gözleri ile karşılaştım, başını ellerinin üzerine koymuş beni izliyordu.
"Günaydın sevgilim" diye fısıldadığımda gülümsedi ve saçımı kulağımın arkasına attı "Neden söylemedin?" Dediğinde anlamsızca ona baktım "Neyi?"
"İlkin olduğumu"
Ona baktım gerçekten şaşırmış mıydı? O benim ilk aşkımdı ve ilkim olduğuna şaşırıyordu "sen benim ilk aşkım, ilk sevgilimsin buna mı şaşırıyorsun?" Dediğimde saçımla oynuyordu "Hem ilkin hem sonun olmak istiyorum" ona baktım ve gülümsedim "bende öyle istiyorum sevgilim" dediğimde anlımın üzerine bir öpücük kondurdu.
"Aç mısın buraya kahvaltı söyleyeyim mi?" Dediğinde ona baktım "pek aç değilim aslında ama meyve yiyebilirim" dediğimde gülümsedi "tamam söylüyorum" üzerimdeki çarşafı etrafıma sarıp kalktığımda kerem bana güldü "dün gördüm zaten her şeyi" dediğinde ona baktım ve elime geçen havluyu ona fırlattım o sie gülerek bana baktı.
♡
Birşeyler atıştırdıktan sonra denize gelmiştik, Keremin kolundan çıkıp yanına geldiğimiz şelzonga oturdum. Bu sefer güneş kremini odamızda sürmüştük çünkü güneş sahilin bu tarafında oldukça fazlaydı "Şu adam sana mı bakıyor?" Dediğinde başımı hafifçe yan tarafa çevirdim evet adam bana bakıyordu.
"Yok bebeğim sana öyle geliyor" dediğimde kaşlarını hafifçe çatmıştı "Vallahi sana bakıyor" dediğinde ayağa kalktım "hadi denize girelim" diyerek onu kendime çektim o ise gözlerini adamdan bana çevirdi ve gözlerinde ani bir yumuşama olmuştu.
Şezlonglardan kalkıp benimle geldiğinde elini bırakıp denize doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım o ise yavaş adımlarla peşimden geliyordu gerçi onun yavaş adımları benim hızlı yürümem kadar yavaştı.
Denizden çıktıktan sonra şelzonglarımıza geri dönmüştük "bu adam hayla sana bakıyor ben bunun ağzıyla gözünü yer değiştirmezsem rahat duramam" dediğinde Kereme baktım "ya boşver bir tatsızlık çıkmasın" dediğimde kerem bana baktı
"Benim yanımda benim karıma bakacaklar ve bende boşvereceğim öyle mi?" Dediğinde ona baktım o ise hızlıca adamın yanına gitmişti "ne bakıyon lan karıma!" Dediğinde adam gözlerini benden Kereme çevirdi "karın miydi ben kız kardeşin sandım ama karın güzelmiş" dediğinde Kerem adamı yakasından kaldırıp yumruğunu gösterdi "Ben sana göstericem güzeli!"
Diyerek yüzüne nur topu gibi bir yumruk indirdi ben ise hızlıca Keremi tuttum "Kerem bırak!" Dediğimde bana bakmamıştı "SEN NE HAKLA BENİM KARIMA BAKIP BANA GÜZEL KARIN VARMIŞ DERSİN LAN! SENİN KARIMA BAKAN GÖZLERİNİ OYACAĞIM!" Diyerek adama bir yumruk daha indirdi ben ise Keremi durdurmaya çalışıyordum ki adamda Kereme yumruk atmıştı.
O an herkes bir durdu ve bana bakan adama baktım "Sen benim kocama mı vurdun?" Dediğimde adam başını evet anlamında salladı "hm öyleyse bunu hak ettin!" Diyerek yüzüne nur topu gibi bir yumruk indirdim kerem ise adeta işte benim karım dercesine gururla bakıyordu ve o da hızlıca yumruklarıyla dalmıştı.
♡
"Güzelim sen neden o adama o güzel tenini değdiriyorsun ki ben hallediyordum" dediğinde ona baktım "zaafım dokunmayacaktı" dedim valize kıyafetlerimi tepiştiriken ve evet otelden atılmıştık bu yüzden parise daha erken gidecektik "Senin zaafın ben miyim?" Dediğinde ona bakıp gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opia Potter | Aktürkoğlu
Roman pour Adolescents📌Bu hikaye bir hayalden ibarettir gerçeklikle alakası yoktur! opia tanıdık veya tanımadık insanlarla göz göze gelindiğinde, kendini savunmasız ve kırılgan hissettiren duygu çeşidiydi ve ben ona baktığımda o duyguyu hissediyordum o benim opiamdı ve...