55| Oğlum

160 3 0
                                    

Günler o kadar hızlı geçmişti ki artık 4. Ayımıza girmiştik, Kerem'in bugün maçı vardı ondan dolayı bugün kontrole tek başıma gelmiştim. Hastanede gördüğüm Berkan ile gülümsedim "Selam, Naber?" Diyerek yanıma geldi ve önümde diz çöküp elini karnıma koydu "Amcam nasılsın?" Dediğinde güldüm.

"Çok iyiyiz amcası" dediğimde bana baktı "kontrole mi geldiniz?" Dediğinde başım ile onayladım, Berkan birkaç maç önce sakatlanmıştı o yüzden bu maç oyanayamayacaktı "benimde kontrollerim bitti beraber gidelim mi?" Dediğinde gülümsedim "olur" diyerek elini omzuma attı ve beraber doktorumuzun odasına ilerledik.

"Hmm cinsiyetini görebiliyorum söylememi ister misiniz yoksa süpriz mi yapacaksınız?" Dediğinde Berkan ellerini çırptı "Bana söyleyin bana!" Dediğinde berkana baktım "iskancım canımın içi saçmalamasan mi?" Dediğmde dudak bükerek bana baktı "Ne yani yeğenime cinsiyet partisi yapmayacak miyiz?" Dediğinde ona baktım "Gerek var mı Berkan?" Dediğinde dudağını dahada büktü.

"Noğlar bak herşeyi ben ayarlayacağım akşam öğrenirsiniz" dediğinde ona baktım "BERKAN AKŞAM MAÇ VAR FARKINDAMISIN?" Dediğimde bana baktı "sen bir daha hamile olma ya çok sinirli oluyorsun" dediğinde ona çantamı fırlattım doktor ise gülerek bizi izliyordu "Ya alırız bi tane balon patlatırsınız işte lütfen" dediğinde ona baktım "Kerem olsa seni kıracağıma kafamı kırarım Aslan kardeşim derdi" dediğinde ona baktım

"iyi ne halt ediyorsan et ama akşama çocuğumun cinsiyetini öğrenmezsem çok kötü olur isokan ona göre" dediğimde elini çırptı. Aynı bir çocuk gibiydi "yaşasın!" Dediğinde gülümsedim "tamamdır Berkan bey buyrun" diyerek kağıdı uzattı Berkan ise kağıdı açıp okuduğunda heycanla bana bakmıştı ben ise merakla berkana baktım "bakma bana öyle Akşam öğreneceksin!" Dediğinde göz devirdim.

Berkan beni antreman tesislerine bıraktıktan sonra hazırlık için birşeyler almaya gitmişti. Ben ise Keremin yanına doğru ilerliyordum, Barışın beni işaret etmesiyle kerem bana bakıp gülümsedi "hoşgeldiniz" diyerek alnıma öpücük kondurdu "hoşbulduk" dediğimde elini karnıma koydu "Nasılmış benim bebeğim ve güzel karım?" Dediğinde güldüm "harikayız, hatta cinsiyetimizi bile öğrendik" dediğimde heycanla bana baktı.

"Neymiş?" Dediğinde ona baktım "bunu sadece bebeğimiz ve Berkan amcası biliyor" hafifçe kaşları çatıldı bana baktı "Berkan ne alaka?" Elini omzuma attığında ve yavaş yavaş yürümeye başlamıştım "hastanede denk geldik cinsiyet partisi yapalım diye tutturdu bende ne yapacağını bilmiyorum akşam öğrenicez" bana bakıp gülümsedi "hmm anladım" ardından saçlarıma bir öpücük kondurdu.

Ben dinlenmek için kulübeye oturduğumda yanımda barış vardı "nabersiniz?" Dediğinde gülümsedim "iyiyiz Barış dayısı sen nasılsın?" Dediğimde elindeki kramponu ile gülümsedi "bomba gibiyim" diyerek bağcıklarını bağladı "akşam 1 gol yazıyoruz o zaman?" Dediğimde sesli güldü "inşannah" dediğinde gülümsedim.

"Kontrole mi gittiniz" dediğinde Barışa bakıp gülümsedim "Aynen" diyerek bana baktı "Nasılmışsınız" dediğinde ona baktım "iyiymiş cinsiyetinide Berkan öğrendi akşama birşeyler ayarlamak için koşturuyor" dediğimde gülümsedi "keşke bende öğrenseydim" dediğinde gülümsedim "sen dayanamaz söylerdin bana" dediğimde gülümsedi "haklısın" Benden sır saklayamıyordu, gerçi saklamakta istemiyordu sanırım barışın en sevdiğim huyu buydu.

Biz Galatasaray olarak bir aileydik ve kimse birbirinden birşey saklamıyordu. Mutluluğumuzuda, acımızıda hep beraber paylaşıyorduk zaten aile demek bu değil miydi? Futbolcularıyla, eşleriyle, çocuklarıyla, Teknik ekibiyle, antrenörleriyle, yönetimiyle ve en önemlisi taraftarıyla birbirimize kenetlendikçe büyüyen bir aileydik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Opia Potter | AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin