Benim için 7'den sonrası yoktu benim için sadece 7 vardı. Benim hayatımdaki en güzel 7 o'ydu ve hep o olacaktı. Tribünden beyaz formamızın üzerinde yazan 7 numarasına ve soyadına bakıyordum. Final maçındaydık Euro maçlarında çok güzel ilerlemiştik.
2024'teki haksız yere elenmemizin intikamını alıyorduk, karşımızdaki rakibimiz ise bizi eleyen hollandaydı. Kesinlikle rabbimin bize intikam almak için verdiği bir fırsattı bu. Maçın son dakikalarına gelmek üzereydik, henüz kimse gol atmamıştı. Penaltılara gitmesini pek istemiyorduk Kereme bakıp sesizce fısıldadım.
"Hadi aslanım yap sihrini"
Benim dediğimi hissetmiş olucak ki Barış'ın attığı pas ile hızlıca atağa çıkmıştı, heycanla onu izliyorduk. Tüm stad ayağa kalkmıştı, kerem kaleye yanaşmak için barışa mükemmel bir topuk pası verdi Barışta bu pası çok güzel bir şekilde aldı. Kerem ceza sahasına girerken Barış attığı çalımlarla rakibi sersemletmişti ve hızlıca ayağındaki topu Kereme Göndermişti.
Öyle bir göndermişti ki Kereme sadece dokunmak kalmıştı, topun yönünü içeri çevirdikten sonra top ağlarla kavuşmuştu. Tüm stad ayağa kalkmıştı, yanımda Kaanın eşi Betül yengede vardı oğulları Karanda heycanla zıplıyordu "kerem ağabey attı anne!" Diyerek annesine baktı "evet oğlum" diyerek karanın saçını okşadı karan ise ben ayaktayken bana sarıldı "Kerem abi sana boşuna şansım demiyormuş abla!" Dediğinde güldüm.
"Sende annenle beraber babanın şansıdın bak o da çok güzel oynadı" dediğimde bana baktı "gerçekten mi?" Dediğinde güldüm "gerçekten" diyerek saçını okşadım. Kerem gol sevincini yaptıktan sonra onunla göz göze geldik ve eli ile bana kalp yapıp öpücük yolladı bende ona gülüşümle karşılık verdim. Birkaç dakika sonra çalan son düdükle şampiyonluğumuzu resmiyete almıştık spikerlerin bağıranlarını duyuyorduk
"Avrupanın 2. Fethini gerçekleştirdik!
"Son düdük çaldı Şampiyonuz!"
"Türkiye yeniden Tarih yazıyor!"
"Kurtlar sesini tüm dünyaya duyurdu!"
Gözümden akan yaşlarla güldüm ve sahaya alınmamız için açılan kapıyla hızlıca sahaya indim. Herkes mutluluktan ağlıyordu, hızlıca gördüğüm Kereme sarıldı ve o da ellerini belime doladı "Şampiyonuz" dedim gülerek "şansımı getirdim demiştim" ona sıkıca sarıldığımda hakan abi mutlulukla ağlıyordu barış ve ferdi ise kendini yere atmıştı.
Sera ferdiyi sarstığında ferdi gülerek onuda yere çekmişti, Merih abi ise kameralara gülerek bozkurt yapıyordu. Bize doğru gelen kameralarla kerem bana sarılmayı bırakıp yanına çekti ve ardından üzerindeki Türk bayrağı logosunu öptü ben ise gülerek elimle bozkurt yaptım. Herkesin Türkçülük damarı tavan seviye yapmıştı.
Ardından Barış apo abinin üzerine atlamıştı, Kaan ise Betül ve Karan ile ilgileniyordu. Kenan ve arda ise gülerek semihle şakalaşıyordu. Tam bir aile ortamı oluşmuştu, sahaya gelen kupayla herkes tören yerine ilerledi. Madalyaları aldılar ve Kupayı kaldırdılar. Biz bir Tarih yazmıştık, ileride birçok kişinin okuyup gururlanacağı bir Tarih yazmıştık bu kupada yazdığımız tarihin en güzel kanıtı olmuştu, Türkiye'nin ilk Euro kupasıydı ve asla son olmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opia Potter | Aktürkoğlu
Roman pour Adolescents📌Bu hikaye bir hayalden ibarettir gerçeklikle alakası yoktur! opia tanıdık veya tanımadık insanlarla göz göze gelindiğinde, kendini savunmasız ve kırılgan hissettiren duygu çeşidiydi ve ben ona baktığımda o duyguyu hissediyordum o benim opiamdı ve...