Chapter 9

35 1 1
                                    

Flashback

9 tahun yang lepas, faiq yang berumur 18 tahun bekerja dengan ziyyad untuk mencari duit tepi. Dia menjadi seorang tracker part time kepada ziyyad. Dan ketika itu dia juga adalah pelajar university di Italy.

Di dalam kelasnya terdapat seorang perempuan sentiasa menjadi kawannya. Dia adalah Kamilia. Kamilia merupakan gadis cantik jelita ketika itu di sana. Mereka sentiasa berjumpa dan bertegur sapa antara satu sama lain. Akan tetapi faiq tidak pula menimbulkan perasaan cinta kepada kamilia.

Dalam beberapa bulan, faiq merasakan setiap perjalanan pulang ke rumahnya diekori oleh seseorang. Bukan sorang tapi ramai. Apabila faiq toleh manusia-manusia itu menyorok.

Dan faiq juga kerap mendapat sejambak bunga dengan sepucuk surat cinta. Faiq terus buang surat dan bunga itu ke dalam tong sampah. Hari demi hari makin banyak bunga dan surat sehingga Faiq terus memberitahu Ziyyad tentang perkara ini.

Ziyyad memutuskan supaya faiq berpindah ke rumah yang lain supaya stalker itu tidak lagi menghantar dan mengekorinya. Tanggapan Ziyyad salah sama sekali.

Selepas pindah, hantaran bunga dan sepucuk surat sudah tidak ada akan tetapi hadiah-hadia mewah yang didapatnya. Channel Dior LV dan berbagai sehingga dia serabut dan menyebabkan pointernya jatuh.

Sehingga hujung semester tahun akhir, Faiq menghadiri prom dan dia dipasangi dengan kamilia itu pun selepas dipujuk beratus-ratus kali.

Selepas sahaja prom pada malam itu, kepala faiq sedikit pening dan menyebabkan dia ingin pulang awal ke rumah. Kamilia menawarkan dirinya untuk membantu faiq pulang ke rumah.

Sampai sahaja dirumah, faiq terus terasa panas pada dirinya dan terus membuka segala baju yang dipakai. Dan ada satu tangan yang menjalar ke badannya.

"Kamilia u buat apa ni?" tegur faiq

"I nak tolong u legakan kepanasan u sayang" jawab kamilia. Kamilia mengucup leher faiq dan bidang dada faiq membuatkan faiq lagi lemah dengan perbuatan kamilia.

Kedua tangan yang mencengkam bahu kamilia mula longgar dari cengkaman. Nafsunya terbuai dengan perbuatan kamilia.

"Ah fuck off kamilia" faiq cuba menolak tubuh kamilia yang bajunya sudah terdedak bahunya.

"No i nak puaskan u sayang. Penat i hantar bunga dengan hadiah tapi u buang" jawab kamilia sejuru mengucup leher faiq dan membuat love bite.

Faiq menggunakan segala tenaganya untuk melawan nafsunya dan kamilia yang berada diatasnya. Bahu kamilia dicengkam kuat dan ditolak tepi. "Kau berambus dari rumah aku sekarang!"

Faiq bingkas bangun dari pembaringannya dan keluar dari rumah itu. Kepalanya masih pusing membuatkan badan nya tidak seimbang. "Fuck kuat sial ubat betina ni bagi"

Iphone SE nya di keluarkan dan nombor ziyyad didial. "Hello yad tolong aku sia" rayu faiq.

"Ha nasib baik aku ada dekat italy ni. Jap aku ambil kau.. hantar location" kata ziyyad

Faiq terus menghantar locationnya. Dia tidak menghiraukan badannya tidak berbaju dia berjalan sepanjang bahu jalan sehingga ziyyad datang.

"Fuck sakit sia kepala" rungut faiq dengan memegang kepalanya.

Pinnn

"Faiq masuk" arah ziyyad.

Faiq terus masuk ke dalam kereta lamborghini milik ziyyad dan terus bergerak ke rumah ziyyad. "Kau asal?"

"Aku kena pil terangsang and maybe ada sedikit dadah" jawab faiq.

"Siapa buat kau macam ni?" Soal ziyyad dengan Nada risau. Yelah faiq baru umur 21 tahun dan masih mentah. Dia pula bukan ada siapa-siapa dekat italy ni.

"Kamilia" jawab faiq perlahan sehingga dia pengsan akibat kepalanya sakit amat.

Sejak dari peristiwa malam itu, faiq terus memberitahu pihak university supaya transkrip dan segalanya dihantar terus ke malaysia kerana dia sudah berpindah ke malaysia.

Dan kamilia tidak berhenti setakat itu sahaja. Kamilia pergi ke malaysia dengan menjejak faiq. Sepanjang 5 bulan berturut-turut.

Selepas 5 bulan kamilia muncul dihadapannya di dalam rumahnya. Membuat faiq terkejut lalu terduduk. "Macam mana kau ada dekat sini?" Tengking faiq.

"I ikut u la babe, u dahlah tinggalkan i je malam tu" kamilia memeluk badan faiq dan bajunya faiq dicuba untuk buka.

"KAU BUAT APA NI KAMILIA?! KAU GILA KE?!"

"I memang dah gila. I gilakan u babe" kamilia mengucup leher faiq dengan buas. Disebabkan kamilia ini tinggi para bahu faiq ia memudahkan kamilia untuk membuat kerjanya.

Tangan faiq mencengkam bahu kamilia dengan kuat sehingga kamilia tidak boleh bergerak. "Kau kena ingat kamilia, aku kumpul bukti yang kau tak nampak. Segala bukti jenayah kau aku ada. Aku boleh heret kau masuk penjara"

"KAU KELUAR DARI RUMAH AKU SEKARANG" faiq terus menolak kamilia keluar dari rumahnya. Kepalanya pening memikirkan perangai perempuan ini. Sungguh mencabar.

Kamilia tidak berhenti disitu sahaja. Kamilia melibatkan diri kedalam kes menyerang markas ziyyad. Tanpa sebarang persiapan mereka diserang menyebabkan kecederaan pada akhirnya. Faiq dan ziyyad cendera teruk sehingga warded selama beberapa hari.

"Aku dah tak boleh sabar. Aku nak panggil polis tangkap dia" kata faiq.

Mereka merancang untuk memasukan target ke dalam penjara. Rancangan dan progress ini mengambil masa 3 bulan untuk mengheret kamilia ke penjara. Dan akhrinya, mereka berjaya membuat kamilia lingkup dalam penjara selama 10 tahun.

"I Tak Akan Give Up untuk U babe" kata kamilia sambil gelak kuat di dalam Penjara.

"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"








Author note: sorry pendek sikit. Maaf atas kesalahan ejaan dan tatabahasa nanti author edit semula. Enjoy read and hugss korang kuat kuat✨🫶🏻

Faiq's: Her Eyes | OGWhere stories live. Discover now