4. Bölüm: Şehvet +18

18.7K 215 29
                                    

SOYKAN'dan

Babam artık işleri bana tamamen bırakmak istiyordu. O yüzden dönmem için çok fazla baskı yapıyordu. Yaşlandığını emekliye ayrılmak istediğini söyleyip duruyordu. Koray şirket isleriyle en başından beri ilgilenmek istemiyordu. Bunun için benim yetiştirildiği mi biliyordu. Çok küçük yaşta iş hayatıyla tanışmıştım babam piyasada korkulan bir adamdı acizlikten nefret ederdi. Beni de öyle sert acımasız olarak yetiştirdi. Zayıflıktan ve korkaklıktan nefret ederdim. O yüzden düşmanlarım bana Kara Panter derlerdi kimsenin gözünün yaşına bakmam ihaneti asla affetmezdim.

İşleri devralmak için tamamen dönmüştüm artık. Sabahları işe erken gelmeye alışkındım bugünde erken gelmiştim tam şirkete giriş yapacaktım ki ufak tefek bir şey bana çarptı. Zaten yorgundum üstüne üstlük elinde ki kahveyi üstüme dökmüş birde bana aval aval bakıyordu. Bana konuşan öküz demişti ufacık boyuna bakmadan. Aslında benim kim olduğumu bilse korkudan adını unuturdu. Dişi bir panter gibi dikleşmiş bana kafa tutuyordu. Çok işim olmasaydı ben bu güzelin aklını alırdım ama vaktim yoktu. Arkamdan bir şeyler mırıldanıyordu ben oradan uzaklaşırken.

Babamla toplantı odasına girdiğimde sabahki afeti tekrar görmeyi beklemiyordum. Oda bu duruma şaşırmış olmalı ki bana hayırdır der gibi bakıyordu. Yıldırım Karahan'ın sözleriyle adeta şoka uğradığı her halinden belli oluyordu. Bu durum baya hoşuma gitmişti.

Hemen herkesi tanıyordum üç kişi hariç babamda farkında olduğu için tek tek tanıtmaya başladı. Önce sarışın her yeri estetikli ama hoş bir kadın olan Melis Yılmaz'ı tanıttı kadın bana bakarken resmen ağzı sulanmıştı. Zaten piyasada bunlardan çok vardı tek lafımla yatağıma girmeye hazır olan kadınlar. Hakan Bey baya çalışkan, becerikli bir adam olmalıydı. Yoksa finans müdürü olamazdı baya da yakışıklı bir tipti. Ve beklediğim kişi Hanzade Çelik demek mimarımız bu afetti baya zeki bir kadın olacak ki bir senede böylesi bir proje için aday olmuştu. Okan'dan iyi bir mimardı ama çok açık fikirli biri değildi.

Hanzade ayağa kalkınca onu inceleme fırsatım oldu aslında hiçte ufak tefek değildi boyu uzun esmer teni, bal rengi saçları ve biçimli vücudu ile çok hoş görünüyordu. Otel için çok iyi fikirleri vardı yaptığı sunum çok başarılıydı. Normal şartlarda hemen değerlendirmeye alırdım. En son Okan'a soktuğu lafta çok iyiydi ama ben ona istediğini vermeyecektim bana öküz demek neymiş görecekti.

Terfi işini ertelediği mi duyunca resmen beyninden vurulmuşa döndü onun bu surat ifadesine gülmemek için yanağımın içini ısırdım. Ben zaten gülen bir adam değildim ama bu afetin mimikleri ve hareketleri çok doğaldı bende gülme istedi uyandırıyordu.
Toplantıdan sonra işleri devir almam için biraz çalışmam yeterliydi. İşleri zaten uzaktan da takip ettiğim için çok çalışmama gerek yoktu sıkılmaya başlamıştım. Aklıma gene sabahki afet gelmişti sunduğu projeler çok mantıklıydı biraz daha geliştirilince çok daha iyi olurdu.

Bir asistanım olmadığı için babamın asistanı Serpil Hanımdan bunu çözmesini istedim ve Hanzede'nin hangi oda da olduğunu öğrendim normalde onu ayağıma çağırırdım ama ben yanına gitmek istedim. Odasının kapısı aralık olduğu için çalma gereği duymadan içeri girdim ama karşımda böyle bir şey görmeyi beklemiyordum. Hanzade Hanım kendini iyice işe kaptırmıştı anlaşılan sabah ki ceketini çıkarmış o muhteşem dolgun memelerini göz önüne seriyordu. Ağzımla o yumuşak memeleri becerme isteğiyle doldum. Resmen sertleşmeye başlamıştım. Hiç bir kadının benim üstümde böyle bir etkisi olmamıştı ve bu hiç iyi bir şey değildi.

Patronuna bile diklenmeye çekinmeyen acayip bir kadındı Hanzade Çelik. Demek ofis fanteziniz var Hanzade Hanım seve seve yapmanıza yardımcı olacağım merak etmeyin.

Ne zamandır beni izlediğini bilmiyordum ama gözlerini kalçalarımdan alamadığı aşikardır. Bende onu camdan süzmeye başlamıştım bu sefer bütün vücut hatlarını belli eden bir elbise giymişti elbise o kadar dardı ki o muhteşem memeleri patlayacakmış gibi duruyordu hele o bel, incecik bu kadın beni fena halde azdırıyordu.

Karam +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin