12. Bölüm: Tutku

7.8K 168 35
                                    

Uyandığımda ağrıdan gözlerimi açamamıştım. Tek düşündüğüm bizimkilerin meraktan ölmüş olmasıydı. Biri elimi tutuyordu. Sayıkladığımda o kişini Soykan olduğunu anladım. Sesinde hem mutluluk hem de kızgınlık vardı. Çocuklara haber vermesini söylemiş sonra tekrar uyumuştum. Başım çatlıyor gözlerimi açmakta zorlanıyordum hele bir tanesi hiç açılmıyordu. Canım ailem gelmiş başımda bekliyordu. Çok kötü görünüyor olmalıydım çünkü Leyla susmuyor Serkan yüzüme bakamıyordu.

Soykan diye uyanmıştım o da hemen yanı başımda belirmişti halime dayanamayıp başımdan öpmüş dışarı çıkmıştı Serkan'da peşinden gitmiştim

"Ağlama Leyla bak iyim "dedim zorla tebessüm etmeye çalışarak bu bile canımı çok yakmıştı.

"Tamam ağlamam ama sende kendini zorlama "dedi Leyla saçlarımı okşayarak.

"Çok mu kötü görünüyorum. Hem o kız nasıl oldu, o şerefsizi buldu mu polis"

"Soykan Bey, polise haber vermemiş kendi bulacakmış adamı. Aslında en iyisi bu gebertsinler o pisliği" dedi Hakan.

"Saçmalama Hakan Adalet versin cezasını" dedim cılız bir sesle.

"Tamam yorma kendini biraz dinlen sen anlatırsın her şeyi" dedi Hakan'a ters ters bakarak Leyla.

"Gözlerim kapanıyor Leyla ben biraz daha yatayım. Serkan gelince beni uyandır olur mu?" dedim uykuya teslim olurken.

Ne kadar süredir uyuduğumu bilmiyordum başımdaki seslere uyanmıştım başım çatlıyor gözlerimi açamıyordum. Soykan ve Serkan gene kavga ediyordu.

"Bana bak oğlum kırdırtma kemiklerini Hanzade benim yanımda kalacak onu bu halde bırakamam" diye söyleniyordu Soykan.

"Kimsin oğlum sen de Hanzade adına karar veriyorsun" bu sefer bağıran Serkan'dı.

"Hasta yatağımda da huzur yok anlaşılan. Ne bağırıyorsunuz başım çatlıyor zaten" dedim sıkıntıyla. Soykan hemen doktoru çağırmış benden özür dilemeye başlamışlardı.

"Ne olacak senin kimde kalacağını tartışıyorlar iki saattir çocuk gibi. Bende kalacaksın seni bunların ellerine asla bırakmam" dedi Leyla.

"Bu konu kapandı Hanzade benim evimde kalacak o kadar dedi" Soykan Karahan.

"Elimde kalacak bu piç" dedi Serkan hırlayarak.

"Sen kime piç diyorsun lan" dedi Soykan Serkan'ın yakasına yapışmıştı.

"Yeter, ben kendi evimde kalacam kapatın artık çenenizi" diye bağırdım bu sefer.

"Olmaz bende kalıyorsun Hanzade" dedi Soykan.

"Hangi sıfatla peki" dedim.

"Sevgilim sıfatıyla" dedi tek kaşını kaldırarak.

Herkesin içinde bana sevgilim demesi beni şaşırtmış bir o kadar da mutlu etmişti. Bu adama karşı çok zayıftım ne olursa olsun günün sonunda onun yanında olmak istiyordum.

"Hafıza mi kaybetmediysem hayatımda en son biri yoktu diye hatırlıyorum ama" dedim bu halde bile onu kızdırmaktan geri durmayarak.

Tam bana laf söyleyecekti ki bir doktor iki hemşire bir de başhekim içeri girdi. Bu kadar kalabalık bir heyetle gördüğümde şaşırmıştım. Leyla yüzümden anlamış olacak ki kulağıma eğilip;

"Hastane seninkininmiş" dedi sırıtarak Leyla.

"Nerden benim oluyor be" dedim çemkirerek.

Biz didişirken Soykan bana dönmüş ne olduğunu anlamaya çalışıyordu

Karam +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin