Yorum ve oy vermeyi unutmayınn iyi okumalarr
Gözlerimden yaşlar istemsizce akarken dışarıyı izliyordum. Babam vefat edeli 3 gün olmuştu,hayatım bitmişti benim yaşamak için sebebim yoktu artık. Ölmek istiyordum,kimseyi duymak istemiyorum,görmek istemiyorum ŞU LANET OLSASI HAYATTAN HİÇBİRŞEY İSTEMİYORUM. Dünyada en sevdim insanı aldılar elimden. Öylece üzerine toprak atılmasını izledim ben.
3 Gün Önce
Bütün vücudumu kaplayan ağrıyla birlikte gözlerimi açtım. Yanıma baktığımda yaren elimi tutmuş şekilde uykuya kalmıştı. Camdan dışarıya baktım kap karanlıktı. Aklıma gelen şeylerle hüngür hüngür ağlamaya başladım. Yaren sıcrayarak uyandı.
"Asena iyimisin? Noldu neren ağrıyor güzelim." Dedi panikle.
"Yaren babam ölmedi değilmi şaka yapıyosun şaka de lütfen. Böyle birşey yaşanmadı olmadı MURAT AMCA YAŞIYOR DE LÜTFENN" kısılmış sesimle boğazım yırtılırcasına bağardım. Babam sesimi duysun gelsin kucaklasın beni diye.
Kapı acıldı içeriye yağız girdi. Elindeki su ve peceteyi yarene verdi. Yaren masaya bırakıp bana sarıldı. Ağlamaktan başka birşey gelmiyordu elimde. Son bir kez görmek istiyordum babamı.
"Tamam bitanem sakin ol lütfen hemşireler geliçek yine,sakinleştiriçi vurmalarını istemiyorum canın yanar kıyamam zaten yaralısın sakinleş lütfen. Biliyorum elinde değil ama murat amca için,düşün seni böyle görse cok üzülür. Sakinleş biraz sonra morga gidip göreceğiz."
Yorgunluktak sesim bile cıkamaz hale geldim artık sadece bomboş yaşlar süzülüyordu gözlerimden. Yarene bakıp tekrar sarıldım oda ağlamış olacak ki gözleri kıp kırmızydı. Bir süre böyle kaldık. Kapı tıklandı içeriye hemşireyle akın,efken bey, can girdi. Yarenle ayrılıp hemşireye baktık.
Hemşire
"Sonuclarınız cıktı. Dikişkeriniz patlattığınız için yeniden dikiş atıldı. Aslında burada 1 hafta durmanız lazım ama yarın öğlen cıkabilirsiniz" dedi akına bakarak. Belliki burda durmak tehlikeliydi.
"Birazdan babanızı görmeye gidebilirsiniz akın bey yerini biliyor. Kendinize dikkat etmeniz gerek,cok fazla ağlamayın kolay değil ama sağlığınız için. Gecmiş olsun ve başınız sağolsun" diyerek odadan cıktı.Efken bey
"Geçmiş olsun asena. Başın sağolsun, bunun intikamını cok pis alacağız korkun olmasın kızım."Kızım demsiyle gözlerim doldu. Babam gibi söylemişti.
Yaren şok şekilde" İntikam derken, nası yani"
Akına dönüp "Akın ayıp olmazsa yarenle yanlız bırakır mısın bizi."
"Tamam " sedece bunu diyip odadan cıktı.
Yarene dönüp
"Yaren şimdi senden sakin olmanı istiyorum ve sakince ve dikkatlice dinle beni tamam mı"Hâla bişey anlamaz şekilde kafa salladı.
Herşeyi anlattım. Babamın böyle bir işte çalıştığını,uzun zamandır böyle bir işin içinde olduklarını bilmiyorlardı. Mecburen anlatmak zorunda kaldım. Ağzı acık şekilde dinledi beni. Şaşırmıştım şimdi bunun bağırması abartı tepkiler vermesini bekliyordum ama ciddi konu olduğu için pür dikkat dinledi."Peki şimdi ne olacak. Yani ne yapıcaksın,bende karıştım artık işin içine." Şokla duvara dönüp öylece bekledi.
"Bende bilmiyorum yaren,bilemiyorum. Babam olsada akıl verse keşke."Dedim bende boş duvara bakıp.
Cok erken kaybettim ben babamı ne yapmalıydım nasıl davranmalıydım. Baş sağlığı dinleyenlere ne demeliydim. Çağkana ne diyecektim. Herşey çorba gibi karma karışık olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PATRONUM +18
RomantikBirbirini Koruyan İki Aşık Cinsel içerik Dram Aksiyon Romantizm Komedi Bu hikayede kullandığım isimleri önceden bi yazardan görmedim alıntı değildir. Hikayeyi kendim kurgulayarak yazdım. Kısaca her fikir bana ait. Kitap kapağı değişe bilir. İyi o...