2.Bölüm🍂

13K 258 145
                                    

BÖLÜM DÜZENLENMİŞTİRRR
İYİ OKUMALARRRR

🍂

Yukarı kata cıktık. Elimde bi tepsi kayveyle kapıyı acan kız girdi. Kafveyi ilk önce akına,babama, en son bana verdi. Tavrından hic hoşlanmadım bir akrep burcu olarak. Cok sinirimi bozmuştu,kahveyi verirken suratını astı yüzüme bile bakmadı saclarını savura savura odadan cıktı. Kahveyi hiç içim almadı. Babamla akın havadan sudan sohbet etmeye başladılar. Hic bana dövüşmeyi biliyomuşum bilmem ne falan birşey sormadı nası işe alınmaydı bu anlayamadım. Bi süre sonra babamla akının kahveleri bitti bi ben icememiştim.

"Kalkalım artık yapmamız gereken çok iş var." Dedi akın.

O sırada bütün kahveyi kafama diktim zaten soğumuştu.

Evden cıktık arabaya bindik. Buraya geldiğimiz araba akının arabasıydı.

Akın bana bakmadan konuşmaya başladı "Eve gidiyoruz şimdi. Bir kac kağıt imzaladıktan sonra işe başlaya bilirsin. Yarın eşyalarını getirirsin."

"Ne eşyası." dedim şaşırarak.

"Benimle calıştığın sürece Benimle birlikte yaşayacaksın. Onun dışında Gittiğim toplantılara, yemeklere sende geleceksin. Yani seni boşuna işe almadım. İstersen vazgeçe bilirsin bana uyar."

İç ses "Allahım sen sabır ver çocuk iyisin hoşsun ama birazcıkta boşsun be ne bu tavırlar ay"
Sus kız sende bi iyice sinirleniyorum.

Bana gıcıklığına yapıyordu cünkü işe alındın dedikten sonar pis pis güldü.
Bende inadına gidecektim.

"Vazgeçmiyorum!"dedim hafif sert bi sesle.

"Tamam sen bilirsin. Ama sana bir şans vereceğim işin zorluğunu anladığın anda cıkabilirsin. Bunu hic bi calışanıma yapmam ama murat abinin kızı olduğun için yapıcağım."

Babam teşekkür edercesine akına baktı.
Bende babama bakarak
"Asla vaz gecmiyorum!" Dedim çatık bi kaşla babamda bana çatık kaşlarıyla baktı.
Göz devirerek önüme döndüm. O sırada aynadan bana bakan akınla karşılaştım boynunda damar belirginleşmişti.

İç ses "Bir dakika bir dakika. Onun göz devirmeye zafımı var. Ağğ ölücem.
İstersen evleniriz "
Gercekten zafımı vardı. Dişlerini sıkıyordu kendini zor tutar gibi hali vardı. Bana baktı yeniden aynadan . Sertçe yutkundum ve önüme döndüm oda bana sanki biraz bakıp önüne dönmüştü.

15dk sonra evin önündeydik. Tum yolu dışarıyı izleyerek gecirdim.

Arabadan indik evedoğru ilerdedik kapıyı calışan kadın acıp iceriye girdi,merdivenlerden calışma odasına gittik.Önüme birkaç tane kağıt koydu biraz göz gezdirip imza attım. Yqnlış bişey gözükmüyordu.

İç ses" Ayy aklıma nikah masası geldi evlendiğinizi düşünsene allahımm. Gerdek gecesiiiii."
Yavaş gerizekalı yavaş kaçta gidiyosun.Salak yemin ederim gerizekalı.

"Tamamdır artık özel korumamsın görücez nasıl vuruyorsun,dövüyorsun adamları."

Seni vurucam ben seni.

Bu arada babamın işi cıkmıştı gitmişti.

"Gel kalacağın odayı gösteriyim."

Odadan çıktık 2 kapı gectikten sonra bi kapını onunde durduk ileridede bi oda vardı  o da akının odasıydı büyük ihtimalle.
Önümdeki kapıyı acıp odaya girdik. Oda cok güzeldi. Ama bi tek makyaj masası eksikti onuda eşşek gibi aldırırım.

"Burda bide banyosu tuvaleti falan var."
" Burası sana yeter."

"Hayır. Yeter ama bişey eksik."
Allahım cok gıcık bir insanım affet.

MAFYA PATRONUM +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin