O günden tamı tamına 12 gün gecmişti.
Yanımda uyuyan akına bakıyordum. O gün yemeğimizi yedikten sonra akın bizim evde kalacağını söyledi işin ne olacak dediğimde gitmeyeceğim demişti. Ne kadar ikna etmeye calışsamda ikimizde sonunda bizim evde bilgisayardan işleri halledeceğince anlaştık. Hergün beraber yemek yiyorduk dikişlerimi akın pansuman yapmaya başlamıştı melike artık işine dönmüştü. Her gün aralıksız benimle ilgileniyordu, diğer gün için film veya dizi seciyorduk sonra izliyorduk kafamı dağıtmak için elinden geleni yapıyordu.Ve şaşırtıcı olan ise yarıyordu geceler hariç.. her gece yaşadığım ufak ataklar ağlama krizleri hariç iyiydim onlarda ufak ufak iyileşiyordu ama mutluyum. Şu an ne sevgiliyiz nede akına aşığım, sadece.. bilmiyorum bana olan aşkı cok iyi hissettiriyor,değerli hissediyordum omzuma kafasını koyup film izlemesi, pansumanımı yaparken nazik haraketlerle sanki bebeğe dokunur gibi yapması, normalde 2dk biten pansuman akın yaparken neredeyse abartısız 10dk sürüyordu.
Bu yaptıklarını neden zamanında sevdiğim adamdan alamamıştım.. çocukluk aşkım alp küçüklüğümüzden beğri her şeyi beraber yapardık camurdan evler ilk okulda el ele tutşmalar orta okulda herkezden korumak sadece yanımda o olsun istemem lisede aşk kıskanmak bana yaklaşanları verenleri dövmelermi neler yapmadı ama yokmuş öyle bi aşk,aşk değilmiş...
yalanmış...YIL 2019 ASENA
Alpa yine bizim eve gelmiş film izliyorduk. Elimde cipslerle girdim odaya bakışlarını bana cevirdi elimdekileri alıp masaya bıraktı, elimden tutup yanına oturttu. Onun sectiği filmi izleyecektik film biraz garip gelmişti ama hayır diyememiştim, çünkü her zaman ben secerdim bir kerede onun secmesine izin verdim.
Filmi başlatıp dudağıma öpücük kondurdu. Yüzüne bakıp kafamı omzuna yasladım. Filmde ofiste karşılaşan ciftler vardı adamın sekste kırbaç vesaire şeyler seven sadist biriydi. Kadın bunu adamın evinde kaldığı gün yanlış odaya girdiğinde öğreniyordu kadın odayı şaşkınlıkla bakarken adamda ardından girip kapıyı kitliyor ve kadını bağlıyordu.
Gördüğüm şeylerle başımdan aşşağı sular döküldü resmen. Alp bana döndü ayaklarımın arasjna girdi hemen ellerimi omuzlarını koydum itekledim
"Alp hayır" dedim titreyen sesimle.
Daha cok yaklaştı ne kadar itsemde faydası olmuyordu.
"Neden olmasın sevgilim seni daha cok tatmak istiyorum izin ver eminim sende seviceksin" dedi kulağımı fısıldarcasına.
Dah yüksek sesle
"Hayır dedim alp istemiyorum cekil!" Dedim gelişi güzel yumruk yaptığım elimi vurarak.O kadar cılız bir kızdım gü yumruklarım onu yerinde 1 milim bile kıpırdatmamıştı. Cırpındım ittim ama nafile. Koltuğa yatırmış üstümdekileri cıkarmaya calışıyordu.
Derin bi nefes vererek durdu.
"Cok uğraştırıyorsun demek zoru oynatacaksın bana."Omzuna aldı bi kuş gibi, odama taşıdı sertce yatağa attı. Geri dönüp kapıyı kitledi masama doğru gitti, getirdiği cantadan kelepce bir sürü seks oyuncağı cıkardı. Yataktan toparlanıp hemen kapıya gittim. Acabileceğimi umarak zorladım. O ise arkamda dikilmiş beni izliyordu. Aple doğru dönüp sırtımı kapıya yasladım dizlerimin bağı çözülmüştü, sırtımı kapıya sürterek yere çöktüm. Çöktüğüm yerde öylece ona bakarak yalvardım gözümden akan yaşlara hakim olamadım.
"Yalvarırım yapma lütfen alp yapma istemiyorum" dedim ağlayarak.
Sırıtarak cevap verdi dudaklarını büzüp çöktü
"Sen beni sevmiyormusun sevgilim aşık değil misin banaa. İnsan sevdiği için herşeyi yapmazmıı he?" Dedi sonra kahkaha atmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PATRONUM +18
RomanceBirbirini Koruyan İki Aşık Cinsel içerik Dram Aksiyon Romantizm Komedi Bu hikayede kullandığım isimleri önceden bi yazardan görmedim alıntı değildir. Hikayeyi kendim kurgulayarak yazdım. Kısaca her fikir bana ait. Kitap kapağı değişe bilir. İyi o...