BÖLÜM DÜZENLENMİŞTİRRR İYİ OKUMALARRRR
🫦
Telefonumun alarm sesiyle uyandım. Kendime gelmek için banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Bu gün hiç jeyfim yoktu 2 gündür garip rüyalar görüyordum birde üstüne.
Üstümü değiştirip yatağı düzeltip üstüne geri yattım. Telefonumu elime alıp babamı aradım.
A. Babası: Efendim kızım.
Günaydın napıyorsun baba.
A. Babası: İyi kızım napayım iş güç.
Anladım baba.
A. Babası: Sen neden aramıştın kızım.
Öylesine baba napıyorsun diye aradım.
Öylesine falan değildi icimde bi baba özlemi vardı. Sanki kaybedip birdaha bulamayacak gibi. Rüyamdada zaten ona benzer şeyler görmüştüm. Korkuyordum.
A. Babası: Tamam kızım benim işim var kapatıyorum öptüm kocaman.
Bende seni öptüm babam.
Kapattım. Karnım guruldadı ama aşağıya inmeye pek niyetim yoktu.
İç ses
Kaslı akınnnn,hırçın akınnnn, parcala beniiiii.Valla varya seni öldürürüm ha.
'O zaman sende ölürsün zort.'
Ağğ kafayı yiyeceğim. Biraz oturup dayanamayıp aşağı inip bi içecek bişey kapıp gelmeyi planladım. Yavaşça kapıyı acıp etrafa baktım. Şaşırtıcı bi şekilde kimse yoktu Evden cıt ses cıkmıyodu.
Sesizce aşağı inmeye başladım. Etrafı kontrol ederek mutfağa girdim. Hemen dolaptan 3 şişe volim aldım. Yukarıya geri cıktım. Evde gercekten kimse yoktu.
Odama girip kapıyı kapattım. Volimin birisini acıp icmeye başladım. Telefonla ilgilenmeye başladım, odadan çıkmaya hic niyetim yoktu. Aradan baya bi zaman gecmişti saat 23:17 di.
Bi anda kapı caldı. "Korktum Allah cezanı vermesin." Kapıyı gidip actım. Akındı. Odaya girdi.
"Cuş insan bi izin alır dimi odaya girmek için."
Umursamadan yatağa oturdu.
"Bu gün kafayı yiyeceğim kesin."dedim sesizce.
Karşısına gectim.
Rahat rahat oturup odaya göz gezdirdi.
Völimleri gördü."Yemişsinki zaten kafayı 3 tane volim icmişsin."
Nefesimi dışarıya verdim.
"Niye geldin bişey mi var."
Yüzüme baktı."Dün dedim ya konuşalım diye."
"Tamam hatırladım. Anlat dinliyorum."
AKININ GECMİŞİ
Annem vefat edeli 1 yıl olmuştu. Bunlar kimse peşimizi hic bırakmıyorlardı. Yine asenayı izlemeye gitmiştim. Neden bi insan tanımadığı birine aşık olurdu ki . Ben o kıza aşık olmuştum. Yanında erkek arkadaşı vardı onunla kafede buluşup konuşmaya başlamışlardı(asenayla oturan kişi cağakan burda bilmiyodu o yüzden barda gördüğünde sevgilin falan dedi). Komik bişey konuşuyorlardı ki gülmeye başladılar ben sadece asenayı izliyordum asenamı.
Bi insanın gülüşü bu kadar mı güzel olurdu. Göz devirmesi. Siyah sacları. Ama artık onu göremiyeceğim. Onu takip etmeyi izlemeyi bırakma kararı aldım. Unutucaktım unutmam lazımdı. Ne kavuşa bilirdim nede mutlu olurduk.
Ben onu izlerken yakalayıp annemi öldürdükleri gibi onada aynısını yapa bilirlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA PATRONUM +18
RomansaBirbirini Koruyan İki Aşık Cinsel içerik Dram Aksiyon Romantizm Komedi Bu hikayede kullandığım isimleri önceden bi yazardan görmedim alıntı değildir. Hikayeyi kendim kurgulayarak yazdım. Kısaca her fikir bana ait. Kitap kapağı değişe bilir. İyi o...