8 | Cherry Red Lips

701 115 59
                                    

Kiraz Kırmızısı Dudaklar

"Bak şimdi."

Parmaklarını kütlettikten sonra saçlarını düzelten Jeong In derin bir nefes alarak tam karşımda durdu. Alt tarafı birkaç taktik verecek, ne bu havalar?

"Göz temasını asla kesme ve nefesini hissedecek kadar ona yakın ol." üzerime doğru bir adım attığında kaşlarımı çattım, "Ne yapıyorsun?"

"Tüm kızların kalplerini yerinden uçuracak o hareketi."

Beni arkamdaki duvara yaslayarak ellerini iki yana yerleştirdi. Hala çatık kaşlarla bakmaya devam ediyordum, "Bu mu yani tüm kızların kalplerini yerinden uçuracak o hareket?"

"Evet, etkilenmedin mi?"

Gözlerimi devirdim ve kollarını indirmesini sağladım, "Birincisi, ben kız değilim; ikincisi, kız olsaydım ve bir erkek bana bu hareketi yapsaydı sapık var diye ortalığı ayağa kaldırırdım! Bu ne biçim tavsiye Jeong In ya..."

Onu iterek ellerimi cebime koydum ve koridorda ilerlemeye başladım, o da hemen bana yetişmişti. Aryeol ile lunaparka gittiğimiz günün üzerinden üç gün geçmişti. Bu üç gün içerisinde buluşup ders çalışmaya devam ettik. Sözde ona ders çalıştırıyorum ama gözlerimi ondan çekemeyip mal gibi suratına bakakaldığım için utançtan ders anlatamıyorum. Bu son günlerde daha da çoğaldı.

Bu yüzden artık bir şeyler yapmam gerekiyordu. Açılmak zorundaydım. İnek olduğumu düşünmesi de umurumda değildi, zaten çok da negatif olmadığını dönme dolapta anlamıştım.

"Sen çığlık atabilirsin çünkü bir kız kafasıyla düşünmüyorsun kardeşim. Ben bu hareketle Azul'u iki dakikada tavladım."

"Azul ve sen tam bir dizi çifti olurmuşsunuz kanka. Ama ben Aryeol'e daha doğal yaklaşmak istiyorum. Mümkünse duvara sıkıştırmadan, kızın özel alanını ihlal etmeden."

Gözlerini devirdi, "Kız da çok anlar ya doğallıktan. Aryeol için doğal olan tek şey keçi sütü sabunu."

Kaşlarımı çatarken ona baktım, "Sen nereden biliyorsun bunu ya?"

"E Azul'u tanıyorum çünkü. Colorgram'dan çıkmayıp tüm ürünlerini kullanan ama gece uyumadan önce mutlaka keçi sütü sabunu ile yüzünü yıkayınca bebek ciltli olacağını sanan bir kızla sevgiliyim. Sence onun kankası nasıl olur?"

Omuz silktim, "Aryeol'un hiç makyaj yaptığını görmedim."

"Ona da üşeniyordur kesin."

Derin bir of çektim, bu esnada sınıfa girmiştik. Sıralara geçince yüzümü ellerim arasına aldım, "In-ah~ Nasıl açılacağım ben bu kıza?"

"Amma uzattın ha! Çık karşısına, bir dahi olsam da senin gibi bir aptala aşığım de, sonra çek öp!"

Şok içerisinde ona baktım.
"Sen ne kadar öküz bir herifsin lan!"

"Ne var?"

"Öyle itiraf mı olur Tanrı aşkına? Kabul edeceği varsa da etmez. Bir de öp diyor... Ben kızın yüzüne bakamıyorum daha, nasıl öpeyim?"

İç çekerek arkasına yaslandı, "Senin işin çok zor. Hiçbir şey bilmiyorsun, git biraz dizi izle."

"Aman ne iyi fikir(!)"

Önüme döndüm. Ön sırada oturan Lee Chaeryeong'u fark edince birden aydınlanma geldi. Hemen omzundan dürttüm, bana dönüp gülümsedi, "Efendim Felix?"

"Sana bir şey danışabilir miyim?"

"Tabii ki."

Jeong In arkadan tch tch tch diye sesler çıkararak kafasını iki yana salladı, "Yazıklar olsun."

GENIUS |  Lee FelixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin