11 | Our First Date

686 102 31
                                    

İlk Randevumuz

Hala şaka gibi geliyor, bir türlü inanamıyordum. Benim bir sevgilim var!

Dünden beri aptal aptal sırıtıyorum. Hatta bunu yapmaya öylesine alışmışım ki bugün edebiyat dersinde hoca benim sırıtışımı görüp beni ayağa kaldırarak soru sormuştu; "Evet Aryeol, şiirde musikiyi savunmak ne demek? Açıkla bakalım?"

Edebiyattan yüksek almış olsam da ben bugün ne sözelci ne de sayısalcıydım, bugün kendimde değildim ben. Bu yüzden verdiğim şöyle gelişmişti; "Hocam müzik çok güzel."

Böyle bir embesilin sevgilisinin olması akıl alır gibi değil...
Öğle arasında Azul ile okulun yangın merdivenlerinde gittik evden getirdiğimiz yemekleri de alarak. Buraya kimse gelmediği için burada yemek yemeyi çok seviyoruz. Hem öğle arasında burası çok sessiz oluyor. O gürültü kaynağı yemekhanede yemektense burada yemeyi tercih ediyoruz.

"Kızım anladık sevgilin var iyi hoş da kendini bu kadar çabuk bırakma ya! Sabahtan beri aylak aylak ortalıkta geziyorsun, alnına 'SEVGİLİM VAR' yazsan daha az anlaşılır olacak yemin ediyorum."

"Elimde değil Azul! Hala inanamıyorum Felix ile sevgili olduğumuza... Hayır bir de çocuk ilk günden beri hoşlanıyormuş, öyle zamanla da değil yani. Benim gibi bir ıq'suza nasıl ilk görüşte aşık olabilir anlamıyorum ki."

Azul da gülmüştü, "Ben anlamıştım zaten. Jeong In'in okuluna gittiğimde Felix ile tanışmıştım, yanımda da şu eski kankam Yejin vardı. Kıza gözünün ucuyla bile bakmamıştı. Ama sana bakmaktan bizi göremiyordu, çocuk ağzının tadını iyi biliyor işte."

Yemek çubuklarını ağzıma yaklaştırırken durup ona bakarak yüzümü buruşturdum, "Ağzının mı tadını biliyor? Azul pisliksin ya!"

"Ya ben o anlamda söylemedim ki! Hem asıl derdim Yejin'e laf sokmak, atlatamıyorum hala ihanetini!"

İhanet dediği şu; lisenin ilk senesinde ve ilk iki haftasında Azul ile Yejin arkadaşlarmış ama Yejin başka kızlarla takılmaya başlayıp Azul'un satınca düşman olmuşlar. Tabii Azul'a göre düşman. Yejin'in umurunda bile olmadığına eminim, sadece arada bir dik dik bakıyor. Ama bana soracak olursanız Azul haklı. Bıktık şu başkalarını bulunca bizi satan sahte arkadaşlardan!

Neyse ki Azul'um bana sahip. Ben gelmiş geçmiş en sadık arkadaş olmaya yemin etmiş birisiyim. Zaten Azul ile yakın arkadaş olduğumuz günden beri hiç ters düşmedik. Arada bir Jeong In ineği yüzünden canımı sıkıyor ama artık önemi yok. ÇÜNKÜ BİR SEVGİLİM VAR!

"Boş versene şu Gıcıklar Kraliçesi Yejin'i. Gitsin o kendini havalı sanan grubuyla takılsın. Ben sana başka bir şey soracağım."

Lokmasını yuttuktan sonra, "Kesin Felix ile ilgili." dedi. Güldüm, "Evet. Dün gece boyunca mesajlaştık, bugün de buluşacağız."

"Her okul çıkışı buluşuyorsunuz zaten."

"Öyle değil ya, ders çalışmayacağız."

Aydınlanmış gibi baktı, "Haaa randevu?"

"Randevu!"

"O zaman işler değişir. Seni bir güzel hazırlamamız lazım."

"Ben de onu soracaktım: sence ne yapmam lazım? Basit mi giyinsem özensem mi?"

"Basit bir şekilde özen."

Kaşlarımı çattım, "O ne ya?"

"Ya işte fıstık gibi olacaksın ama 'bunları senin için giymedim ben her zaman böyleyimdir' havası vereceksin."

GENIUS |  Lee FelixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin