~2~JAYDEN

5.5K 142 4
                                    

To jako vážně? Zrovna teď?
Bethany je dokonalá, umí líbat jako bohyně. Nemůžu se od ní odlepit. Ale najednou nás vyruší ta holka, kterou jsem tady nikdy neviděl. Stála tam s rukama v bok a vypadala docela naštvaně. Bethany trochu uhnula a odfrkla si.

,,Promiň, co jsi říkala?" Zeptala se Bethany. Ta holka se dívala na mě. Do mých očí a já do jejích. V ten moment jsem vnímal jen ty její oči. Tak zelené oči jsem dlouho neviděl. Byla vysoká stejně jako Beth a vypadala dokonale. Proletěl jsem ji pohledem a raději mlčel, protože jsem věděl, že se o ní Beth postará, ale v ten moment jsem se jí podíval znovu do obličeje.

Ty zelené oči a tak nádherné rty. Možná jsem i zatoužil je ochutnat.

,,Řekla jsem, aby jste uhnuli. Cucáte se před mojí skříňkou a nerada bych kvůli nějakým hrdličkám přišla pozdě na hodinu," řekla a falešně se usmála.

Ta holka se mi líbí. Ta její kuráž. Tuhle dostanu.

Bethany si odfrkla, vzala mě za ruku a odtáhla mě kousek dál. Opět se na mě přilepila jako lepidlo. Jenomže já už jsem se nemohl soustředit, měl jsem v hlavě tu holku. Odtáhl jsem se od ní a bez jediného slova odešel.

Zrovna jsme měli s prváky výtvarku. Ano, opravdu s prváky. Došel jsem za Justinem a Aidenem. Oba dva zrovna stáli u učebny a o něčem se bavili. Vzal jsem je za ramena a vešli jsme dovnitř.
Hned se na nás otočila banda holek z prváku. No jo, jsme hold sexy fotbalisti.

Sedli jsme si za ostatními kluky a poslouchali učitelku a její dnešní zadání.

,,Hej hoši, viděli jste tu novou holku? Jak se jenom jmenuje?" Začal Zayn. Všichni už ji viděli, ale já ne. Dnes nastoupilo spoustu nových žáků, ale jelikož se na mě dnes celý den Bethany lepí, tak nemám ani čas prozkoumat nový holky.

,,Myslíš takovou tu brunetu se zelenýma očima? Má docela dost vysportovaný nohy a boží zadek, určitě dělá atletiku,"řekl Aiden. Zayn kývnul a usmál se.

,,Jo, ta je fakt dost sexy, chodí do druháku do třídy s Naomi, Sofii a tak," řekl Justin.

,,Jak tohle kurva víš?" Zeptal jsem se ho a snažil se nakreslit pojebaný obrys kytky. Nesnáším výtvarku. Ještě že máme jen jednu hodinu týdně. Absolutně nechápu k čemu mi to bude.

,,Hele kámo sorry, ale kdyby jsi celý den nebyl přilepený na Bethany, tak by jsi to věděl taky," řekl Justin a uchechtl se. A kluci s ním. Hodil jsem po něm vraždící pohled a dál se věnoval té stupidní práci.

,,Hej, ale víte co? Její bratr hraje v Portugalsku tu nejvyšší ligu a za stát. Víte, jaký by to bylo chodit s takovou holkou? Ty vole, ta musí být bohatá," zasnil se Zayn. Zvedl jsem oči a podíval se na ně. Zayn si vytáhl telefon a podíval se. A opravdu to tak bylo.
Alexandro Donvich. Její bratr opravdu teď hraje za nějaký tým v Portugalsku. Takže její rodina musí být taky z Portugalska.

S kluky už jsme to dál neřešili a radši se začali bavit o tréninku, který nás dnes čeká a o fotbale.

Hodina skončila a my tak konečně měli nějaký normální předmět, ale i tak jsem se těšil na konec dne.

Náš celý tým vyšel na chodbu, jako partička namachrovaných kluků. Hned se na nás nalepily roztleskávačky a všichni jsme procházeli školou. Holky se dívaly jen na mě. Podíval jsem se kolem sebe a setkal se s těma zelenýma očima.

Dívala se na nás tak zvláštním pohledem. Stála tam s Naomi a Sofií. Jen se uchechtla a otočila se ke skříňce. Vzala si věci ze skříňky a odkráčela pryč. A to byl ten moment, kdy jsem zjistil, že ta holka není jako ostatní holky.

Král školy Kde žijí příběhy. Začni objevovat