O tři měsíce později
,,Jsem doma," zavolal jsem ode dveří našeho bytu. Nádherně to zde vonělo. Miloval jsem Vánoční atmosféru. A jen ta vůně perníčků a horké čokolády mi dodala více energie.
,,Jsem v kuchyni," ozvalo se z kuchyně. Vyzul jsem si boty a zamířil tam. Položil jsem si tašku na gauč a došel za moji nejhezčí holkou do kuchyně.
,,Tady to voní," řekl jsem a spatřil Cassidy u kuchyňské linky. Měla na sobě jen kalhotky a moje tričko. Na hlavě drdol a nebyla namalovaná. Takhle jsem ji měl nejraději. Byla vždy tak nádherná. A když se na mě usmála tím jejím krásným úsměvem, byla ještě hezčí.
,,Udělala jsem nám horkou čokoládu a upekla perníčky," řekla a otočila se na mě. Podala mi jeden hrnek.
,,Děkuju," řekl jsem a vzal si to od ní. Byla vynikající.
,,Máš ji výbornou," řekl jsem a položil ji na linku. Rozhlédl jsem se po našem bytě. Byl vyzdobený vánočními ozdobami. Vedle televize byl vánoční stromeček, který jsme spolu s Cassidy včera zdobili. Na okně viseli světýlka. Bylo to zde krásný.
Do Portugalska jsme se přestěhovali teprve před týdnem. Zabydleli jsme se celkem rychle. Máme byt jen pro nás dva, který nám zařídil Alex a Cassidy rodiče. Koupil jsem si auto a začal se věnovat fotbalu na sto procent. Cassidy si zařídila školu tady a já ji dělám dálkově.
Na to, jak jsme se oba dva báli toho, jak to budeme zvládat, tak to jde skvěle. Fotbal mám převážně dopoledne a odpoledne chodím dvakrát týdně do posilovny. A učím se skoro každý den. Cassidy se rozhodla, že mě naučí Portugalsky. Akorát s tím rozdílem, že se učí spíše ona než já. Je to s ní vždy sranda. Hlavně se učíme večer, kdy moje myšlenky už jsou někde jinde. Byl to její výmysl, ale na jednu stranu spolu trávíme čas i jinak než v posteli a sledováním filmů.
,,Máš dnes něco v plánu?" Zeptal jsem se jí.
,,Nemám, myslela jsem, že s něčím přijdeš," řekla a chytla se mě za krk. Přitáhl jsem si ji k sobě a chytl za zadek.
,,Pozval jsem kluky, aby dnes večer přišli. Nevadí to? S Danielem přijde i Leila," řekl jsem. Cassidy chtěla něco říct, ale nakonec neřekla nic.
,,Myslela jsem si, že přijdeš s něčím jiným, ale proč ne no," řekla a kmitla rameny. Poznal jsem, že není nadšená.
,,Kočko, nebudou tady dlouho. Vynahradím ti to," řekl jsem a políbil ji na čelo.
,,Fajn," řekla a rozmáchla rukama. Odtáhla se a otočila se k lince.
,,Volala ti máma?" Zeptal jsem se. Její rodiče teď řeší dům ve Vambledonu. Podle všeho se prodávat nebude, nechají si ho, ale byl by tam zbytečný odbyt peněz.
,,Ne, ale William. Prý teď bude dělat řidiče mému otci. Takže letí do New Yorku. No a táta propustil veškeré zahradníky a uklízečky. William si myslí, že ten dům prodají," řekla a vzala si jeden perník.
,,Myslel jsem si, že ten dům nebudou prodávat," řekl jsem a povzdechl si.
,,Nechtěli, mysleli si, že se tam konečně nastěhují, ale jak to tak vypadá, tak asi ještě ne. Já nevím. S nimi je to komplikovaný," řekla.
,,Teď budeme rok bydlet tady. Dostanu dost peněz a pak si něco koupíme někde jinde. Uvidíme, jak to budu mít s fotbalem. Jo a málem bych zapomněl. Vedle našeho tréninkového hřiště je atletický. Nechtěla by jsi se tam zajít zítra podívat?" Zeptal jsem se jí.
Vím, že se teď všechno motá kolem mě. Cassidy miluje atletiku a tak jsem si říkal, že by ji mohla dělat i tady.
,,Nebudu teď dělat atletiku Jaydene, musím si najít nějakou práci a chodit do školy. Chci jít na vysokou a ty to moc dobře víš. Stačí mi chodit do posilovny a běhat," řekla a usmála se. Byl jsem rád, že to bere takhle pozitivně. Ale taky moc dobře vím, že atletiku miluje a vzdát se jí nechce.
ČTEŠ
Král školy
RomanceBýt nová v novém městě, škole a lidmi, je něco, co Cassidy nikdy moc nemusela. Nebylo to poprvé, co změnila bydliště, ale i tak to teď musela prožít znovu. Nový školní rok, noví kamarádi, nová sezóna a vše je zde zas. A snad už i naposledy...