~26~CASSIDY

3.9K 122 15
                                    

Usnul. Ležela jsem v jeho objetí a on mi dýchal za krk. Bylo to tak příjemné. Vypnula jsem notebook a pomalu se od Jaydena odtáhla. Když se nevzbudil, zakryla jsem ho dekou a přešla ke skříni, kde jsem se převlékla do tepláků a trička. Celou dobu jsem kontrolovala jestli spí. Spal jako miminko.

Nechala jsem ho tam a rychle zamířila dolů. Začínala jsem mít hlad. Máma s tátou stále seděli v obýváku.

,,Mami? Máme nějaké jídlo?" Zeptala jsem se.

,,Ano zlato, v lednici. Je i pro Jaydena jestli chce," řekla máma a otočila se na mě.

,,On teď spí a pak určitě pojede domů, takže asi ne. Ale já si určitě vezmu," řekla jsem.

,,Dobře, jo zlato? Až Jayden odejde, tak si promluvíme ano?" Řekla mi.

Kývla jsem na souhlas. Ohřála jsem si polévku a pojedla ji. Pak jsem se vydala za Jaydenem. Stále spal. Lehla jsem si za ním a vzala si mobil. Měla jsem tam zprávu od Naomi, že je u Zayna a je děsně unavený. Napsala jsem ji zprávu, že Jayden na tom není jinak a teď spí. Na to mi napsala asi tisíc zpráv, že jestli jsme spolu. Popsala jsem jí, co se stalo a ona byla děsně šťastná. Ale to s tou nabídkou jsem vynechala. Nebyla by asi nadšená a navíc o tom nikdo kromě mě a Jaydena nikdo neví.

Asi po hodině se začal Jayden převalovat. Přitáhl si mě k sobě a opět mi dýchal na krk. A já jen z tohohle měla motýlky v břiše.

,,Hmm, Cass?" Zamručel a věnoval mi pusu na krk.

,,Ano?" Zeptala jsem se a odložila mobil vedle mě.

,,Kolik je hodin?" Zeptal se tím nejhezčím chraplavým hlasem, co jsem kdy slyšela.

,,Něco po třetí," řekla jsem a vpletla mu ruku do vlasů. Přemístil hlavu na mou hruď a já ho začala výskat ve vlasech. Líbilo se mu to.

,,Měl bych vstávat a jet domů. Máma bude mít strach," řekl a zamručel. Povzdechla jsem si.

Jayden si sedl a protřel si oči. Podíval se na mě. Ležela jsem a sledovala ho. Vylezl z postele a oblékl si mikinu.

,,Půjdu tě doprovodit," řekla jsem a taky vstala. Oblékla jsem si mikinu. Sledovala jsem Jaydena, jak si bere mobil a pak se ke mně otočil. Přitáhl si mě k sobě a spojil naše rty.

,,Přijedu pro tebe po osmé hodině. Ano kotě?" Zeptal se. Odtáhl se. Kývla jsem na souhlas. Otevřel dveře a vydal se po schodech dolů. Rodiče zde nebyli. Ale věděla jsem, že nikam nejeli, protože zde hrála televize.

,,Tak večer," řekl a obul si boty. Kývla jsem.

,,Ahoj," řekla jsem. Jayden odešel do auta, nastartoval a s mávnutím odjel pryč.

Čekala jsem, že se tomu vyhnu, ale ne. Máma stála za rohem a vyčkávala.

,,Takže spolu chodíte?" Zeptala se. Sama jsem nevěděla, jestli spolu chodíme. A ona se mě ještě zrovna na tohle zeptá.

,,Nevím," řekla jsem a prošla kolem ní na gauč. Sedla si vedle mě.

,,Cassidy, jsme tvoje matka. Chci tady pro tebe vždy být. Vím, že to není jednoduché, když jsem pořad pryč, ale já tě mám neskutečně ráda holčičko moje. Nemusíš mi lhát. Já tě pochopím. Bude ti osmnáct. V tvém věku už jsme chodila s tvým otcem. A Jayden je kluk, kterého ti schvaluju, takže když k nám přijde, řekneš mi to ano?" Řekla mi. Chápala jsem ji.

,,Ano, řeknu," řekla jsem a usmála se. Máma se usmála a stiskla mi ruku.

,,Mám tě ráda zlatíčko," řekla a obejmula mě.

,,Já tebe taky mami," řekla jsem.

,,A už jste spolu..." tak to ne.

,,Mami!" Skočila jsem ji do řeči. Zasmála se. Obejmula mě.

,,No co, zajímá mě to. Jayden je opravdu hezký. Takový hodně vyspělý. A to jeho tělo. Ti ho normálně závidím,"řekla máma ironicky samozřejmě.

,,Ale mám tatínka. Nejlepšího muže na světě," řekla, když slyšela kroky.

,,Kdo je nejlepší muž na světě?" Zeptal se táta a přišel k nám. Sedl si vedle mě z druhé strany.

,,Ty, lásko," řekla máma. Táta nás obejmul.

,,Holky moje. Mám vás tak rád," řekl a dal mi pusu na tvář.

,,Já vás taky," řekla jsem. Chvíli jsem tam s nimi seděla a povídala si. Chyběli mi. Opravdu hodně. Za tři dny odjíždějí zase pryč a já tady opět budu sama jen s Williamem.

Kolem sedmé hodiny jsem si sedla ke stolu již vysprchována, umytý a vysušený vlasy, najezená a zrovna jsem se chystala namalovat. Vlasy jsem si vyžehlila a nechala je volný. Dneska jsem byla odhodlaná namalovat se trochu víc. Chtěla jsem si dnešní večer užít.

Dala jsem si trochu make-upu, tužku, kterou jsem si obkreslila oko, řasenku a rty jsme zvýraznila moji oblíbenou rtěnkou, kterou jsem poslední dobou začala nosit. Byl to takový odstín mezi hnědou a růžovou barvou a já tu rtěnku milovala. Oblékla jsem si černé šaty na ramínka a k tomu koženou bundu. Navoněla jsem se a obula moje bílé tenisky. Na boty s podpatkem jsme opravdu náladu neměla. Do kabelky jsem si dala mobil, voňavku, hřeben, žvýkačky, kapesníky a rtěnku. Tyhle věci nosím vždycky.

Kolem osmé zazvonil zvonek a já byla připravená. Seběhla jsem schody a otevřela dveře. Stál v nich Jayden s červenou růží v ruce. Vypadal úžasně. Měl na sobě černé kalhoty, bílé tričko a jeho týmovou mikinu. U kluků, co hrají fotbal je zvykem, že i na párty nosí tu jejich mikinu. Hlavní je, že ta jejich mikina byla spíše bunda. Byla hodně teplá.

,,No ty kráso Cass, vypadáš...wau...úžasně," řekl a nepřestával si mě prohlížet.

,,Děkuju, taky ti to sekne," řekla jsem. Mamka se objevila za mnou.

,,Jsi nádherná Cass," řekla máma.

,,Jo...tohle je pro tebe," řekl Jayden a dal mi tu růži. Usmála jsem se a vzala si ji.

,,Děkuju moc, je nádherná," řekla jsem. Rudé růže jsem milovala.

,,Ukaž, dám ti ji do vázy," řekla máma a vzala si ji ode mě.

,,Tak půjdeme?" Zeptal se Jayden. Kývla jsem na souhlas. Máma se usmála.

,,Užijte si to," řekla a zavřela za mnou. Vydala jsem se k Jaydenovi do auta. On mi jako správný gentleman otevřel dveře a já nasedla. Sám si pak šel sednout na místo řidiče a vyjel pryč. Celou cestu po mě pokukoval. Nemohl ode mě odtrhnout oči a já se na něho několikrát taky podívala a usmála se. Bavilo mě ho pozorovat, jak řídí.

Dojeli jsme před obrovský dům. Hudba zde řvala již venku a bylo vidět, že to tady žije. Tenhle dům byl v neznámé čtvrti a já to tady ještě neznala. Jayden zaparkoval auto kousek dál a oba dva jsme vystoupili. Došel ke mně, chytil mě za ruku a vedl mě do toho obrovského baráku plného lidí.

Král školy Kde žijí příběhy. Začni objevovat