O osm let později
,,Mami, ani na to nemysli," varovala jsem svoji mámu před tím, než chtěla mé dceři chystat další palačinku. Naila milovala palačinky, hlavně od mojí mámy. Každý víkend si je zde dává, protože vím, že kvůli nim se sem vždy těší. Rodiče prodali ten velký dům a koupili menší, kde teď konečně bydlí. Táta sice pořád hodně cestuje, ale už ne tak často.Valmedon. Město, kde jsem potkala svoje přátele, poznala jiný život a našla lásku mého života. A to vše jen díky mým rodičům. A teď jsem zde. Znovu. Před třemi lety jsme opustili Portugalsko a přestěhovali se zpět do našeho města. Do města, které nás s Jaydenem spojilo. Koupili jsme si zde dům, který je na mě až moc velký, ale Jayden je spokojený. Jeho plat je i podstatně vyšší než můj.
,,Ale Cass, když ona je má tak ráda. Podívej jak ji chutná," řekla máma se smíchem. Podívala jsem se na Nailu, která se mi až moc podobala. Byla to moje malá kopie. Akorát s tím rozdílem, že já v jejím věku byla čistotná. Ona je úplný opak. Jsou ji teprve čtyři roky, ale ať se snažím jak chci, moje dcera se mi podobá jen vzhledem.
Naila měla celou pusu od čokolády a na nose šlehačku. Do toho se na mě usmívala a cenila svoje bílé zoubky.
,,Mami, vždyť ona nesní dvě palačinky. Já to po ní dojídat nebudu. Nemám na sladký ani pomyšlení," řekla jsem a podívala se na mou mámu. Ta si povzdechla.
,,Pojď zlatíčko moje, půjdeme si umýt ručičky. Tvoje maminka má dneska skvělou náladu," řekla máma a já po ni hodila vražedný pohled. Neměla jsem blbou náladu. Jen jsem čekala na důležitou zprávu.
Jayden už od rána je netrpělivý a já na tom nejsem jinak. Po zítřku máme odjíždět na dovolenou a on nedostal volno v práci. Dnes byl přemlouvat svého šéfa. Dělá v dost dobré firmě a do toho hraje fotbal. Ne za Portugalsko. Ale za Valmedon. Za svůj rodný tým.
Na tu dovolenou máme jet po zítřku. A ještě k tomu do Dubaje, kterou máme objednanou už půl roku. Tady ve Valmedonu je podzim. Počasí zde není moc ideální, nebo pro mě určitě ne. Nesnáším déšť a dny, kdy je zataženo a venku se nic neděje. Proto už se docela těším a snad si to všichni tři užijeme.
,,Jsem tady," zavolal ode dveří Jayden. Měl na sobě černé kalhoty a černý svetr. Na sobě měl ještě černou zimní bundu. Vypadal skvěle jako vždy.
,,Táta," rozeběhla se Naila za ním. Otočila jsem na mámu, která se usmála.
,,Ahoj kočičko moje," řekl Jayden a vzal si Nailu do náruče. Došel s ní ke mně a chtěl mě políbit na rty, ale já uhnula, a tak jeho pusa přistála na mé tváři.
,,Děje se něco?" Zeptal se překvapeně. Jen jsem záporně zakroutila hlavou a vydala se za mamkou.
,,Máma je smutná," slyšela jsem říct Nailu. Sedla jsem si za mámou. Poslední dny mám změny nálad docela často. Ale dnes to bylo něco. Jayden položil Nailu na zem a ta se rozběhla na koberec, kde si začala hrát s hračky.
,,Nailo, pojedeme domů. Maminka je možná unavená," řekl Jayden. Je pravda, že jsme zde už byly docela dlouho.
,,Ne tati, já chci dnes spát u babičky," řekla Naila. Jayden se na mě podíval. Kývla jsem na souhlas.
,,Můžeš, zítra ráno pro tebe přijedu," řekl Jayden. Vstala jsem a vydala se ke dveřím. Rozloučila jsem se s Nailou a s mámou. Jayden odešel do auta.
,,Zlato, řekni Jaydenovi ať ti zastaví v lékárně a kup si těhotenský test. Ty tvoje nálady jsou teď docela často," řekla mi ještě máma. Hodila jsem na ni znovu pohled. Ale tentokrát překvapený. Tohle mě vůbec nenapadlo. Je pravda, že s Jaydenem si užíváme docela často, ale že bych byla těhotná?
ČTEŠ
Král školy
RomanceBýt nová v novém městě, škole a lidmi, je něco, co Cassidy nikdy moc nemusela. Nebylo to poprvé, co změnila bydliště, ale i tak to teď musela prožít znovu. Nový školní rok, noví kamarádi, nová sezóna a vše je zde zas. A snad už i naposledy...