~13~JAYDEN

4.4K 112 7
                                    

Jakmile jsem dojel zpět, zaparkoval jsem auto a vešel zpět do domu. Stále zde bylo hodně lidí, ale už ne tolik. Byla už nějak půlnoc. Prohrábl jsem si vlasy a porozhlédl se. Zahlédl jsem Simona a překvapeně vykulil oči. Rozešel jsem se k němu.

,,Čau, ty jsi neodešel?" Zeptal jsem se.

,,Ne, Bethany odešla. Já ještě zůstal, ale za chvíli taky půjdu," řekl.

,,A jak to..." nedořekl jsem to.

,,Dám jí poslední šanci to napravit. Pokud se zase s někým vyspí, tak ji nechám. Já ji miluju Jaydene. A když někoho miluješ, tak o to nechceš jen tak přijít," řekl.

Kývl jsem a poplácal ho po rameni. Simon si ji nezaslouží. Ona je na něho až moc velká děvka. Je mi ho líto. Přátelsky jsem se s nim obejmul a vydal se nahoru do koupelny, potřeboval jsem vidět ten můj nos i ret.

Naštěstí to nebylo vůbec vidět. Jen ten ret, ale to za chvíli zmizí. Akorát u Deana to bude dost znatelné. Jen doufám, že si nebude stěžovat u trenéra. Snad není debil. Rozepl jsem si mikinu, protože tady bylo vedro.

Vrátil jsem se zpět dolů a našel kluky, kteří se ještě bavili. Sedl jsem si za nimi a začali nějakou normální konverzaci o fotbalu. Zayn mi řekl, že se tu během mé nepřítomnosti nikdo nepral. Za co jsem byl rád. No a pomalu se to zde začalo vylidňovat. Popravdě už jsem byl nějaký unavený. Počkal jsem tedy v obýváku, než všichni odejdou a pak zkontroloval, kde v jakém pokoji, kdo je. Justin tu zůstal. A Zayn s Naomi dokonce také, ale víte jak? Spolu. Justin mi to říkal, že si ustlali v posteli společně a bůhví co se mezi nimi stalo.

Došel jsem do pokoje a svlékl se z mikiny a věcí. Nemohl jsem přestat myslet na ten její úsměv. Před tím než vystoupila. Podívala se na mě a usmála tím nejhezčím úsměvem. Nebo to jak zaváhala, když se měla dotknout rukou mých rtů. Ta holka se mi děsně líbila. Ta její něžnost. Ona je zkrátka dokonalá. Ale nechci to uspěchat. Nechci, aby si každý o mně myslel, že jsem hajzl. A nedej bože, kdyby si o mně něco myslela ona. A hlavně s ní chci něco víc. S ní bych chtěl vztah. Pravý vztah.

Jen v boxerkách jsem si v koupelně vyčistil zuby a pak se svalil do postele. Možná bych ji mohl pozvat ven nebo tak. Ale nevím jestli na to není brzo. No uvidím.

***

Vzbudili mě kroky v místnosti. Zvedl jsem se a podíval se kolem sebe. Chvíli mi trvalo než jsem se vzpamatoval. Mobil ukazoval 10 hodin. Což je docela dost. Vstal jsem a oblékl si obyčejné šedé tričko a černé tepláky.

Otevřel jsem dveře a cestou se zastavil v koupelně vyčistit si zuby . Sešel jsem schody a zamířil do kuchyně. Kluci už zde něco uklidili, protože zde nebyl zas takový bordel. Mám ty kluky fakt rád.

V kuchyni u linky stála Naomi a něco tam kuchtila.
Měla na sobě jen Zaynovo triko.

,,Ahoj, co tady děláš?" Zeptal jsem se. Dělala palačinky.

,,Přespala jsem tady se Zaynem. A teď vám dělám snídani," řekla a já na ni chápavě kývl. Prohrábl jsem si vlasy a podíval se kolem.

,,Tak jo, zahrada je. Teď ještě uklidíme koupelnu a obývák," řekl Justin, když došel společně se Zaynem ze zahrady.

,,Jsem vám dlužný kluci, nevím, čím jsem si to zasloužil," řekl jsem.

,,Když jsem dělal párty já, uklidil jsi mi sám celý barák. Musel jsem ti to vrátit. A taky včera jsi nevypadal dost dobře, tak jsme tě nechali vyspat," řekl Justin. Zayn mezitím došel za Naomi a políbil ji. No něco mi uniklo?

,,Vy dva? Spolu?" Zeptal jsem se.

,,Ano, dali jsme se včera dohromady. Zjistili jsme, že jsme do sebe už nějakou dobu zakoukaní," řekla Naomi.

,,Přesně tak," řekl Zayn a usmál se.

,,No dobře, stačí. Moc lásky na mě. Za chvíli začne chodit ještě Jayden s Cassidy a asi se z toho zblázním," řekl Justin a vzal si palačinku.

,,Nedělej předčasné závěry Justine. Nechci na Cass spěchat. Přijde mi, jako by se něčeho bála," řekl jsem a opřel se o bar. Prohrábl jsem si vlasy a povzdechl si.

,,Já bych se jí asi nedivila Jaydene, ona to má s rodiči docela těžký. A hlavně...no nevím jestli ti to můžu říct, ale ona nikdy ještě neměla vztah a nějak se od kluků straní," řekla Naomi a já se na ni překvapeně podíval.

,,Nikdy s nikým nechodila ani..." nedořekl jsem to.

Naomi zakroutila hlavou k odporu. V ten moment jsem zapochyboval, jestli to s ní chci opravdu zkusit. Byl bych její první. Ve všem.

,,No tak, já už půjdu. Dík za super párty Jaydene. Uvidíme se zítra v posilovně?" Zeptal se Justin. Jen jsem kývl na souhlas.

,,Měj se," řekl jsem.

,,Jo dáš si palačinku? Ťu ťu," rozmazlovali se na sebe ti dva. Ti dva se hledali, až se našli. Oba dva jsou magoři na hlavu. Jen jsem se uchechtl. Vzal jsem si palačinku a chtěl radši odejít.

,,Jo Jaydene?" Řekla ještě Naomi, když ji Zayn pustil ke slovu. Otočil jsem se na ni.

,,Cassidy je hodná holka, jestli ji chceš, tak jedině do vztahu. Ona není holka na jednu noc a jen tak ti nedá," řekla Naomi. Jen jsem kývl a radši odešel. Pak jsem slyšel už jen Naomi hlasitý smích.

Měl jsem v hlavě spoustu otázek. Ale v tu dobu jsem to řešit nechtěl. Radši jsem si vzal mobil a kontroloval sociální sítě, kde se naštěstí neobjevilo nic nenormálního.

Král školy Kde žijí příběhy. Začni objevovat