~8~JAYDEN

4.5K 131 8
                                    

Ten, kdo vymyslel chemii s druháky, musel být opravdu velký inteligent. Možná je to tím, že my chemii loni neměli, a teď aby jsme ji dohnali. Ale i tak. Je to blbost.

Došel jsem dovnitř a už zde samozřejmě byli všichni druháci. Konkrétně třída B. Taky třída fotbalistů, ale jelikož jsme byli rozdělení my, tak musela i jejich třída.

Učitel už byl ve třídě a rozzařoval žáky do dvojic. To bylo to, co jsem na chemii nesnášel. Tenhle učitel, pan Richter, si pravidelně roztřiďuje žáky do dvojic podle svého.

,,No podívejme se. Právě včas Jaydene. Budeš tady se slečnou Donvichovou. Je tu nová a ty se v chemii určitě vyznáš, takže budete spolu," řekl ten blbec a já na něho vykulil oči. No to snad nemyslel vážně.

Bez jediného slova jsem zamířil za ní.

,,Ahoj," řekl jsem. Cassidy se na mě překvapeně podívala. Myslela si, že jako neumím zdravit?

,,Ahoj," řekla a zase se otočila na učitele.

,,Takže studenti, letošní rok jsme spojili třeťáky s druháky, protože v loni druháci chemii neměli. A jak mě už znáte někteří z fyziky, rád si vás rozděluji do dvojic podle svého. Takhle budete až do konce roku," řekl a nasadil si brýle na oči.

Moc jsem ho neposlouchal, protože vedl nějaký výklad o bezpečnosti. Cassidy ho taky moc neposlouchala, protože si celou dobu hrála s prstýnkem na ruce. Zdálo se mi, že si ode mě drží nějaký odstup. Ale vlastně jsme se nějak ještě nestihli seznámit, takže se ji nedivím.

,,Vezměte si sešity a opište si plán učiva. A dnes se začneme bavit o kyselinách a příští hodinu si uděláme laborku a ověříme si to prakticky," řekl. Všichni, jako na povel, ho začali poslouchat.

Zbytek hodiny povídal učitel o nějakých kyselinách.
Cassidy se na mě občas podívala, ale skoro většinu času poslouchala učitele. Já jsem se díval na ni, ale poslouchal i Richtera.

Hodina skončila a Cassidy se hned zvedla a zamířila ke dveřím. Jakmile vyšla na chodbu, chytl jsem ji za ruku a ona se tak otočila na mě.

,,Co chceš?" Vyjela po mně hned naštvaně.

,,Jsi Cassidy že? Ještě jsme se nestihli nějak seznámit. Promiň za to úterý, ale Bethany je...No Bethany, už spolu stejně nejsme. Jsem Jayden," řekl jsem a podal ji ruku. Skvělý Jaydene. Teď si to zabil.

,,Cassidy," řekla a ruku přijmula.

,,Děláš atletiku? Viděl jsem tě včera na tréninku i s Alexem jsi tam byla," řekl jsem. Ta holka se mi zatraceně líbila.

,,Ano, dělám atletiku a taky jsem tě včera viděla," řekla a usmála se. Má opravdu nádherný úsměv.
Chvíli jsme se dívali do očí, a když se chtěla otočit k odchodu, zastavil jsem ji.

,,Počkej. Zítra se u mě doma koná párty. Přijdeš?" Zeptal jsem se jí. Překvapeně se na mě podívala. Ty její oči. Nikdy jsem neviděl tak nádherné zelené oči. Teď jsem v nich viděl i modrou barvu. Tak světlé s jiskřičkami v očích.

,,To mám brát jako pozváni od tebe?" Zeptala se a usmála. Panebože.

,,Dá se to tak říct," řekl jsem a usmál se na ni.

,,Můžeš sebou vzít samozřejmě kamarádky. Naomi? S ní se bavíš ne?" Zeptal jsem se.

,,Ano, tak dobře. Ještě si to promyslím a možná se tam ukážeme," řekla a já měl chuť vyskočit do vzduchu radostí. Samozřejmě, že jsem to neudělal.

,,Tak já už půjdu," řekla a ukázala za sebe. Usmála se na mě tím nejhezčích úsměvem a sklopila hlavu. Jen jsem kývl.

Ještě chvíli jsem tam stál a díval se na ni. Pak jsem si prohrábl vlasy a vydal se odsud pryč.

Tak tohle mi vyšlo. Ještě se s tím musím pochlubit klukům. Konečně poslední hodina a pak trénink. Zamířil jsem si to do naší třídy. Viděl jsem tam kluky, jak sedí spolu.

,,Ale ale, tady je náš chemik. Tak co? Jaká byla chemie s druháky?" Zeptal se Zayn. Usmál jsem se a došel za nimi.

,,No ne. Ty se směješ. Koho si sbalil?" Zeptal se Justin. Kmitl jsem rameny a sedl si.

,,Vybal to kámo. Která je ta šťastná?" Zeptal se Justin.

,,Nikoho jsem nesbalil to za prvé. A za druhé znáte Richtera. Rozřadil nás do dvojic a mě dal s Cassidy. Takže když jsme pak měli konec, tak jsme za ní přišel a seznámil se s ní. No a nakonec jsem ji pozval na moji zítřejší párty," řekl jsem.

,,No ne. Kamaráde ty máš na ty holky takové štěstí. A co ti na to řekla? Přijde?" Zeptal se Justin.

Uchechtl jsem se. Vzpomněl jsem si na to, jak to řekla.

,,Řekla, že možná. Ale víš, že se baví s Naomi a ta ji tam stejně dotáhne," řekl jsem a podíval se na ně.

,,No, to je pravda. Naomi si to nenechá ujít," řekl Zayn. Jen jsem kývl. Zazvonilo a dovnitř vešla naše třídní.

,,A co ještě ta Cassidy?" Zeptal se mě Justin potichu.

,,Má sakra nádherný úsměv," řekl jsem a usmál se.

,,No, kámo, myslím, že ji chci taky poznat," řekl Justin a oba dva jsme vybuchli smíchy.

,,Jayden a Justin. Co je na rovnicích tak směšného?" Zeptala se nás učitelka.

,,Nic, omlouváme se," řekl jsem. Učitelka svraštila obočí.

,,Tak pojď Jaydene, pojď nám ji spočítat," řekla učitelka a já jen protočil očima. Jak já tu učitelku nesnáším.

Tak ještě jedna. Děkuju moc za ohlasy a mějte se hezky.

Král školy Kde žijí příběhy. Začni objevovat