~32~CASSIDY

3.8K 116 2
                                    

Uběhl další týden a my zde měli další víkend. Dnes to však mělo být jinak. S Jaydenem jsme šli opět do posilovny v sobotu a potom jeli k němu. Jeho máma mě pozvala na večeři a já samozřejmě nemohla odmítnout.

Celý týden jsem trávila většinu času s Naomi a Shelly. Jayden byl většinu času doma neb na tréninku. Choval se zvláštně a já moc dobře věděla proč. Včera večer volal Alexovi. A Jayden mu řekl rozhodnutí, o kterém jsem ani já nevěděla.

,,Přijímám tu nabídku. Před Vánoci se uvidíme, ale...Cassidy chci vzít s sebou. Nemůžu ji to udělat a nechat ji tady. Trpěla by a já taky. Tvoje sestra je úžasná. Sice jsem ji to ještě neřekl, ale miluju ji. Z celého srdce. S žádnou jsem se necítil tak jak s ní. Nechci o ni přijít. A proto ji chci s sebou," řekl Jayden za dveřmi. Bylo to večer, kdy si to odešel vyřídit do koupelny. Vymluvil se na trenéra, ale já moc dobře věděla, že je to Alex. Vím, že se to nemá, ale já si nemohla pomoct a odposlouchávala za dveřmi. Slyšela jsem celý jejich rozhovor.

A když jsem slyšela to, co řekl, chtěla jsem mu skočit do náruče. Byla jsem šťastná nejvíc na světě. Ale když pak přišel, neřekl mi to. Nic mi neřekl. Prostě mlčel, svalil se za mnou do postele a usnul. Nechápala jsem to, ale nechtěla to řešit.

Dnes ráno se choval taky zvláštně. Ani posilovna nepomohla. Ale za to jsem mu po posilovně v jeho pokoji způsobila malý problém.

,,Cass, ani nevíš, co se mnou děláš," zašeptal mi do ucha a políbil na krk. Ta touha a vášeň mezi námi byla neskutečná. On byl jako droga, lepidlo, od kterého se nemůžete odlepit.

,,Vím, co s tebou dělám. Ale teď to nejde," řekla jsem a odtáhla se. Podívala jsem se mu do očí a on si povzdechl.

,,Po jídle si promluvíme. Ano?" Zeptala jsem se a oblékla si mikinu.

Kývl na souhlas a společně jsme se vydali dolů do obýváku.

,,Cassidy, dlouho jsem tě neviděla," řekla Lily radostně a skočila mi do náruče. Zastavila nás na chodbě.

,,Ahoj Lily," řekla jsem a obejmula ji. Ta holčička je zlatíčko. To největší.

,,Cassidy, Jaydene, Lily, pojďte ke stolu," zavolala nás Jaydenova máma Diana.

Došli jsme do obýváku a usadili se ke stolu. S Jaydenovými rodiči už jsem se zdravila.

,,Máte to výborný," řekla jsem. Diana nám připravila skvělý steak s brambory. Bylo to vynikající.

,,Děkuju Cassidy," řekla a usmála se na mě.

,,Jaydene, jak jsi se rozmyslel," řekl Richard a podíval se na svého syna, který zvedl hlavu.

,,Přijmu nabídku od Alexe," řekl Jayden.

,,Takže před Vánoci odjedeš?" Zeptala se jeho máma.

,,Ano mami, bohužel. Musím tam. Ale snad se to bude dát nějak zařídit, abych mohl na svátky zpět," řekl Jayden.

,,A ještě jednu věc," řekl Jayden a otočil se ke mně. Podíval se mi do očí. ,,Chci, aby jsi jela se mnou. Moc tě o to prosím. Už tak tam nebudu mít nikoho a tebe bych tam moc chtěl," řekl Jayden s nadějí v očích.

,,Pojedu s tebou Jaydene, už to mám domluvené s rodiči. Jakmile, jsi to řekl Alexovi, volal rodičům a řekl jim to," řekla jsem.

,,Slyšela jsem tě, když jsi s ním mluvil," dodala jsem.

Jayden kývl na souhlas a usmál se.

,,Počkej, co všechno jsi slyšela?" Zeptal se a podíval se na mě. Usmála jsem se a věnovala se zbytku jídla, které jsem neměla dojedené.

Zbytek večeře jsme se bavili o něčem jiném. Po jídle jsme se s Jaydenem vydali k němu do pokoje. Zavřel za mnou dveře a chytil mě za zápěstí. Otočil si mě k sobě.

,,Neodpověděla jsi mi. Co všechno jsi slyšela?" Zeptal se a podíval se mi do očí.

,,Všechno Jaydene," řekla jsem a chytla se ho za vlasy.

,,Já, chtěl jsem ti to říct, ale..." umlčela jsem ho polibkem.

,,Nemusíš říkat nic, nechci to od tebe slyšet z donucením nebo tak. Chci, aby jsi mi to řekl sám od sebe. Ale na jednu stranu, je to přece vyřešený, tak nemusíme to dál rozebírat," řekla jsem a pohladila ho ve vlasech.

,,Ale já nechtěl řešit jen to, já chtěl řešit, to co jsem řekl jako druhý," řekl a usmál se.

,,Myslíš to slovo, které začíná na ,,m,," ? Zeptala jsem se a on se zasmál.

,,Tak nějak," řekl. Podívala jsem se mu do očí.

,,Miluju tě Jaydene," řekla jsem. Jayden se usmál a přitáhl si mě ještě víc k sobě.

,,A chci s tebou jet do Portugalska. Chci tě podporovat a taky o tebe nechci přijít. Záleží mi na tobě. Celý týden jsi byl uzavřený, nemluvil jsi se mnou, ale nějak jsem pochopila, že je to k vůli té nabídce. Nechala jsem ti prostor, aby jsi si to promyslel," řekla jsem.

,,Všiml jsem si a jsem za to rád. Je to jen mé rozhodnutí," řekl.

,,Miluju tě Cassidy," řekl a konečně spojil naše rty.

Chytla jsem se ho za vlasy a přitáhla více k sobě. On prohloubil náš polibek ještě víc. Začal couvat k posteli a já ho následovala. Za chvíli jsem ležela pod ním a Jayden se stále věnoval mým rtům a krku.

,,Jaydene," promluvila jsem. Nechtěla jsem se s ním dneska vyspat. Ne tady, když tady jsou jeho rodiče a vedle je jeho sestra.

,,Hmm," zabručel a nepřestával se věnovat mému krku.

,,Jaydene, dnes ne. Vedle je tvoje sestra," řekla jsem a on se konečně odtáhl. Podíval se na mě zvláštní výrazem.

,,Já se s tebou nechci vyspat, ne teď. Nemůžu se nabažit tvého krku a rtů, zlato," řekl a znovu se mi přisál ke krku. Můj krk ráno bude vypadat opravdu skvěle.

Hladila jsem ho na zádech a výskala ve vlasech. Párkrát jsem přejela po jeho vypracované hrudi. Přitahoval mě. Hrozně moc. Ale vyspat se s ním ještě nechci. Přece jen by to bylo mé poprvé.

Král školy Kde žijí příběhy. Začni objevovat