Geçen bölümün kısalığını telafi eden bir bölüm oldu. Umarım şarkıları beğenirsiniz. Hepinize iyi okumalar!
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
3 gündür Kayla ve Bora beraber Bora'nın bıraktığı videoları izliyor, ses kayıtlarını dinliyordu. Ancak şöyle bir şey vardı ki bu konuda pek başarılı oldukları söylenemezdi. Çünkü Kayla dengesini koruyabilmek ve iyice çökmemek için her gün birer video izlemek istediğini söylemişti.
"Hey," dedi güneş tepeden vurarak evin içinde gölge oyunları oluştururken Bora: "Aşırı sıkıldım. Neden bugünki videoyu izlemiyoruz?". "Kıpırdamayı bırak ve modelliğine devam et." dedi Kayla gece yarısı başladığı resme devam ederken. "Neden yan durmak zorundayım?" diye sordu Bora, Kayla onu sarkastik bir şekilde cevapladı: "Hım, belki de seni profilden çizdiğim içindir. Ne dersin?" sonra kalemini kaldırarak aradaki mesafeyi ölçüp bunu resmin ölçülerine ayarlayarak çizimine devam etti.
"Ne çiziyorsun?" diye sordu Bora aradan yarım saat geçmeden, "Sana bunun bir sürpriz olduğunu söyledim diye hatırlıyorum.". "Ama gerçekten sıkıldım ve en azından konuşmaya ihtiyacım var." dedi Kayla'nın cevabıyla Bora. Söyledikleriyle Kayla sandalyesinden kalkarak TV'yi YouTube'a bağladığında saatlerdir dinledikleri şarkı bu kez ses sistemi aracılığıyla odayı doldurmaya başladı.
"TV'nin karşısına geçebilirsin." dedi Kayla malzemelerini alıp yer değiştirirken. Bora da kendisine söylenene uyup TV'nin karşısına geçti. Kayla onu çizmeye devam ederken o ise altyazıyı okudu. Şarkı bittiğinde Bora: "Anlamı güzelmiş." dedi, "İsyankar ama güzel.". Onun bu yorumuyla Kayla gülümsedi: "Bence de..." dedi. Bir süre sonra "Fondakiler kim?", diye sordu Bora gözlerini kısarak. Kayla onu: "Romeo ve Juliet, Sergio Cupido'dan." diye cevapladı ancak bu Bora'ya yetmemiş olacak ki: "E, onlar kim?" dedi.
Kayla kaşlarını çattı, onları Romeo ve Juliet'e benzetip duran adamın onları hatırlaması gerekmez miydi? Derin bir nefes aldı, anlaşılan beyni sadece bilimsel ve günlük hayat bilgilerini hatırlayan bir Bora yaratmıştı. "Seni ayrıntılarda boğmak istemiyorum. O yüzden... Ünlü bir tiyatro yazarı olan William Shakespeare'in Romeo ve Juliet adlı oyununun başkarakterleri bu ikili. Düşman ailelere mensuplar ve birbirlerini bir baloda görüp aşık oluyorlar. Bu aşk 3 gün içerisinde, kendileri dahil, 6 kişinin canına mal oluyor.", "Saçma..." dedi Bora, Kayla'nın söylediklerine; "Biliyorum." diye cevapladı o da, "Ama sana bunu ilk söylediğimde 'aynı zamanda anlamlı da' demiştin" diye düşünerek.
"E, resmin bitti mi?" diye sordu Kayla'nın geceden beri kendisiyle en uzun konuşmasının bu olduğunu fark eden Bora. Kayla tam cevap veriyordu ki zil çaldı. "Birini mi bekliyordun?" dedi Bora merakla, Kayla kafasını 2 yana salladı: "Nesli'dir yüksek ihtimalle." diye fısıldayarak kapıyı açtı. Karşısındaki kişi 2,5 aydır görüşmüyor olduğu Harun'du.
Kayla kapıyı açtığında Harun, Bora'nın cenazesinden beri görüşmüyor olduğu kıza sıkıca sarıldı. "Özür dilerim." dedi yalvarırcasına: "Özür dilerim, özür dilerim...", ta ki bu söz anlamını yitirinceye kadar. İşte o zaman Kayla'dan ayrıldı: "Seni bu kadar uzun süre yalnız bırakmamalıydım.".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ghost Of You
Teen Fictionİntihar eden sevgilisinin ardından onun hayaletini görmeye başlayan Kayla delirdiğine emindir. Peki gerçekten delirmiş midir? Yoksa bu olayın altında başka bir şey mi vardır? (Paralel evrende geçen bir hikaye, Dünyamıza benzemeyen yönleri bundan kay...