5. Bölüm

1.8K 114 32
                                    

"Bir kere yanlış trene
bindiyseniz; koridordan
ters tarafa yürümenin
hiçbir faydası yoktur!"

Tam karşımda Doğukan sayar üstüne bir çırpıda gömleğini geçirmiş bana öküzün trene baktığı gibi bakıyordu.

Çok da haklı ben hangi kafa ile bilmediğim odaya böyle dalardım ki?

Tabikide Doğukan sayarın odasına.

Aferin sana Pera bravo!!

Bi de sanki hiçbir şey olmamış gibi donmuş bir şekilde Doğukana bakıyorum. Aklım başına geldiğinde kapıyı üstüne kapatarak koşar adımlarla merdivenlerden aşağı indim.

Aynen Pera kendini daha da rezil et böyle tebrikler!!

Kafam mı iyi yoksa beynim de mi sorun var hâlâ anlamıyorum, bilmediğim odaya neden giriyorum ki!? 

Ayşegül az önce bulunduğumuz masada bana gülümseyen yüzü ile duruyordu.

O yüzünü tırnaklama hissi çık içimden yoksa gerçekten yapacam.

Etrafıma Tedirgin bakışlar atarak Ayşegülün yanına gittim. Büyük bir ihtimalle Ayşegül birşeylerin ters gittiğini anlamış olmalı ki "Noldu kızım ne bu hal böyle?" Diye soru yönelti.

Tabiki ben bu soruya "Az önce Masum bir kızın hayatında hiç diri diri görmediği birşey gördüm Ayşegül" diyebildim. Gözlerini kocaman açıp beni sarsmaya başladı. Ayşegül çok yanlış anladı bence bu ne heyecandı böyle! Sanki mühim birşeyleri gördük alla alla!!

"Çabuk söyle neyi gördün PERAA!!"

Karın kası gördüm sadece fazlası yok niye bu kadar abartıyor!!

"Bak ben seni aramaya çıktım."

Sustum. Devam etmem için "Eeee?" Demesi ile devam etmek için boğazımı temizledim. Malum çok önemli birşey diyeceğim burada...

"İşte sen 2. Kattayım diye mesaj atınca bende 2. Kata çıktım. Ama lavabonun nerede olabileceği hakkında hiçbir fikrim yoktu bende siyah bir kapı gördüm ordasın sandım kapıyı çaldım ama ses gelmedi bu yüzden lavabo mu diye bakmak için kapıyı açmam ile olan oldu zaten..."

Kafasını geriye atarak dediklerimi kavramaya çalıştı.

"Bir dakika sen az önce siyah kapı mı dedin?"

Yok fosforlu pembe dedim yanlış duydun.

"Evet?" Bu işte bir terslik var. Ayşegül ellerini kafasına koyarak gülmeye başladı.

Ne yani doğukan sayarın odası olduğunu biliyormu yani?

"Daha anlatmamı bitirmedim niye gülüyorsun?" Gülüşü daha da yükselince etraftaki insanların bizi izlemeye başladığını hissetim. Etrafıma utanç verici halimle bakarken Doğukan sayarla göz göze geldik...

Allahım bismillah!!

Ben ne yapacağımı bilemeyip Doğukan sayar'a arkamı döndüm.

Aferin sana pera!

Ayşegüle bakıp Doğukan sayarın olduğu yeri gizlice işaret edip ona bakmasını istedim. Gülüşünü kesip işaret etiğim yere bakınca gözleri iri iri açıldı ve o gözlerle bana bakıp "N-ne Doğukan sayarın odasımıydı o oda?" Belli Onunda kafası yeni yeni basıyordu masum masum kafamı yere eğip kendi dilimde 'Evet' demek istedim.

Çatı Katı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin