Bu gün bir okurum ile konuştum, O konuştu ben dinledim.
Dinledikçe içim huzurla doldu.Ben yıllardır bir köşede yazı yazıp dururdum şimdi ise bana 'Yazarcığım' diye hitap eden insanlarla tanıştım.
Şöyle ki: Şu kocaman Dünya da banada bir yer varmış gibi hissetim.
Bunu fark etmek ve hissetmek benim için uzun bir süreç oldu ama bunlardan şunu çıkartım.
Yeterki umudumuzu kaybetmemeliymişiz, Güneş elbet bir gün bizim içinde doğacakmış.
Giriş
Günlük..
Evet sevgili günlük bu günde gülümsemeyi ihmal etmedim. Tuz dolu anılarımın gözlerimde ağırlaştığını hissediyormuşum gibi gülüyorum ama içim bir başka der gibi...Serseri Dog: Özür dilemek yerine Saçların kadar güzel Çiçekler yollamayı tercih ettim.
Doğukanın bana yolladığı çiçeklerden ve mesajdan yaklaşık 2 saat geçmişti, ama daha mesaj atamamıştım. Çünkü Ayşegül anca gitmişti 2 saat onun dırdırlarını dinlemek beynimi yok etmiş olsa gerekti, Doğukana ne demem gerektiğini bulamıyordum.
İçimden yüzlerce kelime geçiyordu ama ona söylecek doğru kelimeleri bulamıyordum.
Telefonu açıp aklıma son geleni yazmaya başladım.
Pera:Teşekkür ederim ama böyle bir şeye gerek yoktu.
Ve tekrar mesaj attım.
Pera:Özür dilemenizi tercih ederdim.
Bence çok kaşınıyorum! Adam çiçek olarak incelik yapmış sen daha neyin Özrünü istiyorsun ki??
Mesajı yazmam ile saniyede Çevrim içi oldu.
Ne yani beni mi bekliyordu?
Biliyorum hayran bana(!)
Görüldü
Yazıyor...
Serseri Dog:Sana tercih hakkı sunmadım.
Eee haklı...
Ama genede öküz!! Bir kerede öyle olmasan ne olurdu ya?O an ki sinirim ve kırgınlığımla dediklerimin ben bile farkında değildim.
Pera:Bir kere de karşındaki insanı kendinden üstün görmesen olmazmı?
Belki de bunun farkında bile değildir.
Mesaj kısmından bekliyor olmalıydı, hızlı bir görüldü oldu.
Yaklaşık 1 dakika'ya yakın görüldü kaldıktan sonra yazmaya başladı.
Serseri Dog:Kendimi nerde üstün gördüm Pera?
Ve tekrar yazdı.
Serseri Dog:Haklısın Emreyi dinlemem gerekiyordu ama Holdinge daha yeni gelmişsin bu durumda ne yapmamı beklerdirdin? Seni tanımadan sana güvenmemi bekleme pera.
Ben ondan beni tanımadan güvenmesini istemedim ki, zaten güvenmemeliydi o ve ben birbirimize aslaha güvenmemeliydik.
Onun bu hayatta güveneceği en son insan almalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatı Katı
Dla nastolatkówGöründüğün kişi olmak zorunda değilsin. Başardım. Yazılım mühendisi oldum. Kendime verdiğim sözü tutmuştum, hayallerim gerçekleşmişti büyük şirketlerde çalışıp adımı duyurmuştum. O kocaman Pera Korkmaz Hayaller ötesinde, gözler önünde değersiz h...