Bir gün bir adamın oğlu yüksek bir mertebeye ulaşır ve babası onu ziyarete etmeye gider.
Güzel bir muhabbetten sonra babası kalkar ayağa oğlunun yanına gider ve elini oğlunun omzuna koyarak der ki;
-Oğlum sen mi güçlüsün ben mi?
-Ben baba
Adam bir daha sorar
-Oğlum sen mi güçlüsün ben mi?
-Ben baba.
Adam sinirlenir ve makamı terk etmek ister çıkmadan önce kapıdayken döner ve tekrar sorar:
-Oğlum sen mi güçlüsün ben mi?
-Sen baba
Der oğlan
Babası az önce neden aksini söylediğini sorar.
Onlar der ki;
-Sen başta soruyu sorarken elini omzuma koydun ve ben kendimi dünyanın en güçlü insanı hissetim. Ama çıkarken elin omzumda değildi. Kendimi dünyanın en zayıf insanı gibi hissetim baba...Aynı dünyada yaşıyoruz ama hayat herkese adil davranmıyor.
Ne kadar acı.3 ay sonra...
Sorunlarımdan uyuyarak
kaçan biriydim ben
artık rüyalarıma da giriyorsun.Günlerce hatta aylarca doğru düzgün hiçbir şey yapmadım. Sadece yemek yediğimi ve uyuduğumu tam kavraya biliyordum.
En son o 3 ay önce ki yaptığım işleri özledim.
Temiz işleri...Şimdi ise bu yaptıklarımı kendime yediremiyorum bir insan 3 ay boyunca sadece onların verdiği o kirli işleri yaparak nasıl sakince durabilir di ki?
banka hesaplarını hackleme, sistem çökertme, başka holdinglerin dosyalarını ele geçirip şifreleme ve bu dosyalardaki bilgileri onların aleyhine kullanma ve daha niceleri...
Korkunç değil mi? Peki benim bu holdinge gelme sebebim? Ben burda benimle birlikte bu pis işleri yapan insanlardan daha kötüyüm.
Öyle olmak zorundayım.
Günler sonra Sayar Holding'in bir kutlama yapası gelmiş, kutlama sebebini tam öğrenemedim ama bu kutlamaya gitmezsem çatlarım.
En son ki Holdingin verdiği partide neler olduğu aklıma geldikçe kendimden utanıyorum ya!
Aklımdan çıkmıyor ki o karın kasları...
Telefonumdan saat baktım. 8.30'du 2 saat sonra başlayacak olan kutlamaya hazırlanmak için Ayağa kalktım.
3 ay sonra açık birşeyler giyinmeye heves etmem normal mi bilmiyorum ama dolabımda bulduğum o harika elbiseyi bir hevesle alıp giydim.
Siyah ve kollarındaki tül detayı ile Drepeli elbisemin üstümde duruşu harikaydı
Vücut hatlarımı daha da ortaya çıkarması hoşuma gitmişti.
Saçlarımı düzleştirici ile düzleştirip göz altıma kapatıcı sürdüm biraz da simli hafif kırmızı rujumu sürüp yatağımın üstünde bıraktığım telefonumu elime alıp Emreyi aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatı Katı
Teen FictionGöründüğün kişi olmak zorunda değilsin. Başardım. Yazılım mühendisi oldum. Kendime verdiğim sözü tutmuştum, hayallerim gerçekleşmişti büyük şirketlerde çalışıp adımı duyurmuştum. O kocaman Pera Korkmaz Hayaller ötesinde, gözler önünde değersiz h...