7. Bölüm

1.7K 120 105
                                    

Yazardan...

Yeni bölüm ve Yeni Maceralar!!

Bölümü olabildiğince uzun yazıp attım. Umarım beğenirsiniz♡♡

Öhmm o zaman sizi Yeni bölüm ile baş başa bırakıyorum ve kaçıyorum.

İyi okumalar!!!

Giriş

Ne demiş balıkçı;

Hep aynı yıldıza bakarsan yolunu hiç kaybetmezsin...

Gideceğimiz kafeye vardığımızda Doğukan hariç herkes arabadan inmişti. Ben ve Aylin indiğimiz gibi Bay Jamesi takip ettik zaten o sırada Doğukan da arabayı park ediyordu.

Kafeye girdiğimizde Hâlâ Bay Jamesi takip ediyorduk. Sağ köşede bulunan masaya doğru yönelince Aylin ve ben arkasında korumaları gibi geliyorduk.

Bizden çok iyi koruma olurdu!!

Yöneldiği masanın önünde durup sandalyesini çekip oturdu ve hemen ardından bizde oturduk.

Oturduğumuz yer cam kenarıydı hem güneş yansıyordu hemde rüzgar esiyordu Güzel seçim yapmıştı.

Etrafıma bakındığım sırada bana bakan birisi ile gözlerimi o noktaya kitledim.

Emre? Onun ne işi vardı burda?

Şans bu olsa gerek! Üniversite arkadaşımla kos koca 1 sene sonra tekrar karşılaşmak! Çok iyi ya...

Gülümsediğimde Emre hâlâ donmuş bana bakıyordu ayağa kalkarak masadakilere bir şey söylemeden Emrenin olduğu masaya gittim. Tek oturuyordu, sanırım öğle arası için bu kafeye gelmişti.

Oturduğu masaya yaklaştığımda ayağa kalkarak o da bana doğru geldi. Elleri ensesinde bana gülümseyerek bakınca aynı gülümseme ile ona karşılık verdim.

Değişmişti...

Yüzünü en son beyb Face(Sakalsız yüz, bebek yüzü) olarak hatırlıyordum ama şuan karşımda kocaman adam olmuş bir Emir vardı. Yüzünde bulunan hafif sakal ve estetik olduğu belli olan burnu ile muhazzamdı. O iki göz kapağı arasındaki göz rengi koyu hahverengiydi ve ten rengi ile çok uyumluydu. Koyu bi teni yoktu ama genede ten rengine çok uyuyordu. En güzeli de siyah saçlarının anlına değmesiydi.

(Aşık oldundu mu?)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Aşık oldundu mu?)

"Emre sana ne olmuş böyle?" Ağzım açık kalmış emreyi süzüyordum.

Tekrar gülümsedi "Ne olmuş?" Diyerek ensesindeki elini serbest bırakarak arkama baktı. Ve arkamdan yükselen ses ile arkama döndüm.

Doğukan koca cüssesi ile Emreye bakıp "Emre?" Demesiyle beynimden aşağı koca sular indi, şans dedik üniversite arkadaşımı gördüm şimdi ise doğukanla tanıştıklarını öğreniyorum.

Çatı Katı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin