Yazardan:
Herşeyden önce hepinizden binlerce kez özür dilerim.
Bildiğiniz gibi okullar başladı hem ders hem kitap yazmak çok zor bu yüzden hafta da 1 bölüm gelicek.
Şimdilik böyle ama zamanla daha çok atmaya başlarım.
Öhm uzun bir süreden sonra tekrar yeni bir bölüm daha♡♡
O zaman sizi bölümle baş başa bırakıyorum öpüldünüz!♡♡
🌺
Giriş
Yaklaşık 15 sene önce...
8 yaşına yeni girmiş minik kız annesinden doğum günü hediyesi olarak en sevdiği yemeği yapmasını istemişti şimdi ise tezgahın üstünde oturmuş Annesinin en sevdiği yemeği yapmasını izliyordu ama heyecandan yerinde duramayıp tezgahın üstüne minik ayaklarınıda yerleştirip ayağa kalktı.
O bunun eğlenceli olacağını düşünürken Annesi tam tersi düşünüyordu.
Hızla kızını kucaklayıp yere indirdi "Kızım senin götünde kurtmu var yerinde dursana!" diyerek minik kızın poposuna minik minik vurdu.
Her vuruşu ile daha da gülen minik kız en sonunda aklına takılan soruyu Annesine sorma kararı aldı, Annesi kızın minik poposuna vurmayı bıraktığında kızda konuşmaya başladı.
"Anne birşey sorabilirmiyim?"
Annesi sıcak tebessümü ile tabi sor kızım diyerek geriye çekildi.
"Aşk nedir?"
Annesi kızının böyle bir soru sormasını beklemediği için ne diyeceğini şaşırsada kırgın bir ses tonu ile kızına açıklama yaptı. "Aşk dünyanın en tatlı mutluluğu ile en derin acısından yaratılmıştır... Bir yanın Aşk ile tutuşurken diğer yanın çok pişmandır."
İstemeyerek de olsa açıklamasını yapan Anne kızına baktığında minik kızın anlamsız bakışlar attığını görüp güldü. "Bu dedilerimi unutma kızım çünkü büyüdüğünde yaşayacaksın."
Annesi bunları derken aynı zamanda içinden de umarım kızımın Kaderi benim kaderime benzemez diye geçirdi.
...
Günümüz...
"Her zerren bu kadar güzel olmamalı."
Kulaklarımı ürperten sözleri kalbimi deldi geçti...
Nasıl tepki vermem gerektiğini hakkında hiçbir fikrim yoktu bu yüzden öylece o gırimsi gözlerine bakıp dondum.
O kadar derin gözleri var ki koca dünya içine sığardı.
Öylece donup saatlerce gözlerine bakmak isterdim ama bende insanım be zalimin oğlu kalp dayanmaz.
Utandığımı belli eden suratımla kafamı yavaşça aşağı yukarı indirip "hıı-Teşekkürler" dedim.
Adam sana iltifat etmiş senin söylediğine bak karı!!
Doğukan kaşlarını çatıp gözlerini boğazımda gezdirdi.
İncelemediğin bi kaç yerim kaldı istersen onlara da bak!!
Hey Allahım bu nasıl bir insan sanki her zerremi ezberlemek istiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatı Katı
Teen FictionGöründüğün kişi olmak zorunda değilsin. Başardım. Yazılım mühendisi oldum. Kendime verdiğim sözü tutmuştum, hayallerim gerçekleşmişti büyük şirketlerde çalışıp adımı duyurmuştum. O kocaman Pera Korkmaz Hayaller ötesinde, gözler önünde değersiz h...