Selam, ben Eun. Eun Jeong. Az önce -galiba- komadaydım. Uyandığımda çoğu şeyi hatırlamıyordum. Ama asıl sorun şu ki ben sanırım artık avcıyım. Konuya girersem çıkamam bu yüzden girmemek en iyisi. Wigen bana Hana'nın birazdan beni almaya geleceğini söyledi.
Sadece birkaç dakikada kafam allak bullak olmuştu. Cok zaman geçmeden Hana geldi.
"Merhaba sen Eun olmalısın"
"Evet, sen de Hana olmalısın"
"Evet, hadi sığınağa gidelim-"
"Ben ne kadar süredir komadayım?"
"Yaklaşık 1 yıl"
"En son neler olduğunu hatırlamıyorum.."
"şimdi kendini yorma."
~~~
sığınağa gidelim dediğinde kesinlikle bu kadar büyük bir yer hayal etmemiştim. Ben etrafı incelerken herkes başıma toplanmıştı.
"Merhaba Eun!"
"Merhaba.."
Yaşlı ama oldukça dinç gözüken bir kadın, yüzünün tanıdık geldiği ve benimle aynı yaşlarda olan bir çocuk ve neredeyse ajussi diyebileceğim kadar büyük gözüken bir adam vardı. Ha bir de benim yanımda galiba yeni gelen biri daha vardı.
Kadın öne çıktı.
"Merhaba Eun ve Jaek Bong, ben Chu Mae-ok. kısaca bayan chu diyebilirsiniz"
"tanıştığımıza memnun oldum Bayan Chu"
sonra ajussi karşımıza geçti
"Merhaba ben Ga Mo Tak. Ajussi demenize gerek yok o kadar yaşlı değilim-"
Bayan Chu kafasına gazeteyle sertçe vurdu.
"Memnun oldum Ajussi" dedim ve güldüm.
sona kalan çocuk da elini ikimize uzattı.
"merhaba Eun, ben de So Mun"
"merhaba So Mun"
Bayan Chu gülümseyerek konuşmaya başladı.
"Erişteler hazır olana kadar siz de odalarınıza yerleşin"
Gözlerim Hana'yı hemen buldu.
"Hana"
"Efendim"
"Ben seninle kalsam olur mu? Erkeklerle kalmayı pek istemiyorum"
"Olur tabii. gel gösteriyim"
Oda baya genişti. 1 tane çift kişilik yatak vardı.
"benim zaten pek bir esyam yok. Hastanedeki küçük valizimi getirdim."
"yine de yardım etmemi ister misi- ADIM ATTI!" diyerek bagirdiginda herkes yanımıza geldi
"noldu Hana?"
"Kötü ruhları hissettim"
---
İnşaat gibi bir yerde ne işleri vardı acaba. ne güzel yemek yiyecektik. Neyse
gelirken diğerlerinden duyduğum kadarıyla Hwang, Gelly ve Wong vardı.
(bunlara acıyıp Ma Ju Seok yapmadım. unutmadım kesinlikle 🥰 )
"Jaek bong ve Bayan Chu benimle gelin.
Ajussi sen de Hana ve Eun ile diğer tarafa gidin"herkes onayladıktan sonra ayrıldık. bizim karşımıza sarı ceketli, siyah saçlı bir çocuk çıktı.
"Oo yeni prensesimiz de gelmis" diyerek çakma bir şekilde eğilerek selam verdi.
Ajussi ile Hana ona doğru yürümeye başladı. Bir anda neler oldu anlamamıştım ama ben de dövüşmeye başladım. Galiba avcı olarak içgüdü yükleniyor. ajussi sonunda onu yere yatırmayı başardı.
"Ruhunu sen çıkartmak ister misin?"
"olur. nasıl?"
"onun sag elini göğsüne koy. kendi sağ elini de üstüne koy ve Yung'a giderken yaptığını yap."
dediklerini tam yapıyordum ki kıvrak bir hareketle beni iktirdi ve kaçtı. gördüğüm kadarıyla kendisini iyileştirmeye başlıyordu gücü buydu. iyileştirmek
"çok üzgünüm onu kaçırdım.."
Hana, "sorun değil zaten kolay lokma gibi sonra da hallederiz. şimdi diğerlerine bakmamız gerek"
"tamam"
diğerleri de kaçmıştı. en çok da Jaek bong ve benim moralimiz bozulmuştu çünkü daha ilk görevimiz tam bir faciaydı.
---
sığınağa geldiğimizde Bayan Chu hepimize erişte hazırladı.
"çok lezzetli Bayan Chu!"
"afiyetle yiyin"
zaten hava kararmıştı ve hepinizin yarın antremanı vardı. beni Hana çalıştırıyor.
"yatalım mı Hana?"
"olur, saat gec olmadan yatalım"
"iyi geceler millet.."
yatağa yattığımda anda gözlerim kapandı. Wong'u kesinlikle yakalamam lazımdı...
------------------₊˚🖇️✩ ₊˚🎧⊹♡--------------------
ilk bölüm nasıldıı~☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUC fic | "My Princess" | Wong ~☆
Fanfiction"𝘼𝙢𝙖 𝙨𝙚𝙣 𝙠𝙤𝙩𝙪 𝙧𝙪𝙝 𝙤𝙡𝙖𝙢𝙖𝙮𝙖𝙘𝙖𝙠 𝙠𝙖𝙙𝙖𝙧 𝙞𝙮𝙞𝙨𝙞𝙣" "𝙨𝙚𝙣 𝙙𝙚 𝙜𝙚𝙧𝙘𝙚𝙠 𝙤𝙡𝙖𝙢𝙖𝙮𝙖𝙘𝙖𝙠 𝙠𝙖𝙙𝙖𝙧 𝙗𝙪𝙮𝙪𝙡𝙚𝙮𝙞𝙘𝙞𝙨𝙞𝙣"