19~

184 14 22
                                    

3 ay sonra

Minie ile Jae Woo tekrar tutuklanmıştı ve bu sefer üst düzey güvenlikli bir hapishanedeydiler. Yani kaçmaları bu sefer imkansızdı.

Wong, ben, Hana ve Mun beraber tatile gelmiştik. 1 ay falan kalmayı düşünüyorduk çünkü kötü ruhlar bu aralar azalmıştı.

Şimdi ise kaldığımız evden sahile yürüyorduk.

Biz Hana'yla direkt denize girip eşya yerleştirme işini Wong ile Mun'a yükledik.

---

1-2 saat yüzdükten sonra sahilde sohbet edip akşamüstü eve döndük. Jangmul mükemmel bahçesi olan bir ev tuttuğu için aklımıza direkt mangal yakmak geldi

(🇹🇷🇹🇷)

Etleri yerken sohbet etmeye başladık.

---

"Zil çaldı ben geliyorum hemen" diyerek kapıyı açmak için kalktım. Ji Woo?

"Ben geldimm"

"Hoşgeldinn"

sarılıp valizini içeri aldım.

"biz de mangal yap-"

koşarak bahçeye çıktı ve diğerlerine selam verip yemek yemeye başladı.

"öküz"

"ayıp oluyor Euncum"

"şaka şaka afiyet olsun ikizcim"

---

gece saat 1'e gelirken odalarımıza girip yattık. Wong grip olduğu için mecbur başka odada yattı.

Uyurken kapımın açılmasıyla aniden uyandım.

"Eun.."

"Noldu Ji Woo?"

sesi çok kötü çıkıyordu sanki ağlayacakmış gibi.

"Hatırlıyorum"

"Neyi?"

"Ka-kazayı.."

"ağlama Woo ben buradayım"

yanıma yatıp sarıldı ve başını omzuma yasladı.

"geçti geçti.."

"sen ağlıyordun.. Ablam ölmüştü Eun.."

---

gece Ji Woo beraber uyudugumuzu söylemek istemiyordu. Sanırım utanıyordu.

Aslında kahvaltıdan sonra denize gidecektik ama hava esmeye başlamıştı. Biz de dizi izlemeye karar verdik.

"Eun yaklaşık 1 saattir dizi arıyorsu-"

"sus sen So Mun Ekmeği"

bir tane dizide karar kıldık ve izlemeye başladık. Sehpada duran yiyecekler azalmaya başladı.

---

Bir anda kaza sahnesi gelince yanımda oturan Ji Woo elimi sıkıca tuttu. Ona bakıp hafifçe gülümsedim ve sessizce,

"Sakin ol, ben burdayım, geçti."

nefes alıp verdi ve sıktığı elimi bırakıp hafifçe gülümsemeye çalıştı.

---

Dizi bitmek üzereyken Hana,

"Kötü ruh var?!"

Wong hemen itiraz etti çünkü evde çok sıkılıyordu.

"Tatildeyken neden var ki!"

Hepimiz -en çok Mun- side eye atarak evden çıktık. Ji Woo evde kaldı.

"Nerde Hana?"

"Geçen gittiğimiz mağazada"

"tamam"

İki tane ruh vardı ve ikisi de 2. seviyeydi. Adamı yaralayıp Hana'ya bıraktım ve Mun'a yardım ettim. Hemen işlerini bitirdik.

Eve gidince yorgunluktan hemen koltuğa, Wong'un dizine yattım.

"Meleğim yatağına yat hadi"

"tamam.."

Wong'dan--

tamam dese de tekrar uyudu ben de kucaklayıp odasına götürdüm. Yatırdım ama ben de kötü hissediyordum ve uyumak için yanına yattım.

------------------₊˚🖇️✩ ₊˚🎧⊹♡--------------------

kısa yazdım çünkü pazar günü de bölüm atıcamm. Büyük ihtimal final..

(sonraki fic spoii ★)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TUC fic | "My Princess" | Wong ~☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin