Hyunjin ile birlikte okula gelmiştik. Dün Bay Bang ile konuşmuştuk. İşlerinin az kaldığını her an gelebileceğini söylemişti. O gelince Yeri'nin ölümü hakkında da konuşacaktım. Bay Bang'ın çevresi oldukça genişti, bir şeyler bulacağına emindim.
Teneffüs bitmişti ve hiç gelmesini istemediğim hocanın gelmesini bekliyordum. Sırtımı Jisugun'un göğüsüne yaslayarak uzanıp sınıfa göz gezdirdim. Gözlerim Hayeon'da durdu. Bu kızın ilginç bir havası vardı. Neden bilmiyordum ama sevememiştim işte. Gözlerimiz birleştiğinde hâlâ aynı yargılayıcı bakışlarım ile onu izliyordum. Gözünü benden çekip çantasına yöneldi.
Çantasından çıkardığı katlanmış formayı düzelterek ayağa kalktı. Bize doğru yaklaştığını görünce duruşumu hiç bozmadan onu izlemeye devam ettim. Beni pas geçip arkama yöneldiğinde elindeki formayı, defterine çizim yapan Hyunjin'e uzattı.
"Geçen gün için özür dilerim. Formanı yıkattım. Lekesi kalmamış gibi görünüyor, yinede dediğim gibi istemezsen yenisini alabilirim."
Hyunjin'de çantasına yöneldi ve o gün olaydan sonra giydiği tişörtü çıkartıp Hayeon'a uzattı.
"Hayır, sorun değil. Tişört için teşekkürler."
Sınıftakilerin anırması ile yüzüme tiksinç bir ifade yerleştirip Jisung'a döndüm. Aptal bir sırıtışla bana baktığında tekrar önüme döndüm. Sınıftakiler hâlâ bağırıyordu.
"Ooooo!!!"
"İkisi sevgili mi?"
"Birbirlerine eşyalarını mı veriyorlar?"
"Couple eşyası mı almışlar?"
"Yoksa birlikte mi yaşıyorlar?!"
"Hey Hayeon! Hyunjin'in evinde tişörtünü mü unuttun? Bir bak belki unuttuğun başka şeylerde vardır ha?"
Dedikleri şeylerin hepsine aynı tiksinç ifade ile bakmaktan yüzüm buruşmuştu.
Alt tarafı bir tişört neyini bu kadar abarttınız?
"E öpüşün hadi sizi bekliyoruz."
"Yok amına koyayım direkt si-"
Minho'nun sözünü bölen içeriye giren hoca oldu. Herkesin susmasını sağlamıştı. Derince bir nefes alıp arkama yaslandım.
"Çocuklar aşağıda toplantı var hemen geri gideceğim. Proje dağıtımını yapacağım. İşim acele konuları ve grupları random seçiyorum itiraz etmeyin."
Dudağımı büzüp Jisung'a döndüm. O ise gözlerini kapatmış 'Minho ile olayım' diye manifest yapıyordu. Çekinerek hocaya döndüm.
"Hocam, gruplar kaç kişilik olacak?"
"Sınıf mevcutunuza ve konu sayısına bakılırsa 3 gruba ayırmam daha iyi olur. Neyse şimdi başlıyorum."
Sabırla ve endişeyle adımın söylenmesini bekliyordum. Hoca listeye üstten bakarak ilk gördüğü isimleri grup yapıyordu. E yuh yani. Hocanın ağzından çıkan isim ile göz ucuyla Hyunjin'e baktım."
"Hyunjin..."
Gözlerini bir süre daha listede gezdirdi,
"Hayeon..."
E YUH!
Sıniftakiler yine aynı şekilde coşmuşlardı.
"Yeni çiftimiz hayırlı olsun."
"Hocam yuva kurdunuz."
"Düğün tarihi ne zaman?"
"Sessiz olun! Atarım sınıftan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
raxeira ミ hyunlix
Fanfiction"Hyunjin.." "Güzelim..?" Zorlukla söyledikleri şeylerin son kelimeleri olduğunun ikiside farkındaydı. "Hyunjin, korkuyorum." Genç çocuk uzanıp sevgilisinin elini tuttu ve her zamanki sıcak gülümsemesini belkide son kez ona sundu. "Yanındayım güzelim...