ミ 24★

1.2K 209 512
                                    

Araya (yakışıklı🔗) güvenliklerin girmesiyle Seojun'u, Hyunjin'in elinden alabilmişlerdi. Şimdi ise dört arkadaş revire gelmiş, Hyunjin'in yüzündeki küçük yaralara pansuman yaptırıyorlardı.

Jisung hayran olduğun Delta'ya daha da hayran bir şekilde bakıyordu.

[Jisung]: "O nasıl vuruştu bee benim canım acıdı. Özelliklede o son vuruş offf MÜKEMMELDİ!"

[Minho]: "Ben daha güzel döverdim."

[Jisung]: "Ya sabır."

İkili atışırken Felix ve Hyunjin başka dünyalardaydılar.

Hemşire pansumanı bitirdikten sonra "Geçmiş olsun" deyip revirden çıkmıştı.

Felix gözlerini, üzgün bir şekilde Hyunjin'in yaralarında gezdirdi. Daha sonra ince ve zarif parmakları ile pansumanların üstüne dokundu.

[Felix]: "Acıyor mu?"

[Hyunjin]: "Evet ama bence öpersen geçer."

[Felix]: "Yaa ciddi olsana."

[Hyunjin]: "Sen beni değil kendini düşün. Hayvan gibi vurdu şerefsiz, ağrıyan bir yerin var mı?"

[Felix]: "Bende yokda bir şey. Cidden acımıyor mu bu yaraların?"

[Hyunjin]: "Hayır hissetmiyorum bile, hem sen birde karşı tarafı gör. Her yeri sargıdadır muhtemelen."

[Felix]: "Aptalsın gerçekten. O kadar abartmaya ne gerek vardı hem bak diskalifiye oldun."

Geriye yaslanarak rahat bir tavırla konuştu,

[Hyunjin]: "Umrumda mı sanıyorsun?"

[Felix]: "Ne sen ne de ben kazanamadık Müdür içimizden geçecek."

[Jisung]: "Yaa deme öyle şeyler ben korkuyorum."

[Felix]: "Canına okunacak olan biziz sen neden korkuyorsun?"

[Jisung]: "Canım korkmak istiyor askim."

[Minho]: "O değil de... O çocuk zaten Felix'e kural dışı hareketler yaptığı için direkt diskalifiye olması gerekmiyor muydu? Neden Hyunjin ile maça çıktı?"

[Hyunjin]: "Maçta değildik ki."

[Felix]: "Nasıl yani? Zevkine mi dövüştünüz."

[Hyunjin]: "Hmhm."

[Jisung]: "OHA LİX'E ÖYLE YAPTI DİYE Mİ DÖVDÜN?!!"

Minho yavaşca Hyunjin'in kulağına eğildi ve fısıldadı,

[Minho]: "Evin yanıyor kardeşim."

[Hyunjin]: "Bırak yansın kardeşim."

İkiside aralarında güldüğünde Jisung'un beklentiyle baktığını gördüler.

[Hyunjin]: "Biraz öyle oldu."

[Jisung]: "İyi olmuş bari o aptala senin Felix'in sevgilisi olduğunu söylemiştik inanmamıştı. Şimdi inanmıştır diye düşünüyorum."

[Minho]: "Ney?!"

[Felix]: "Jisung!"

Hyunjin pis pis sırıtmıştı.

[Jisung]: "Ya şey mecburiyetten öyle bir şey yaptık... Şu bahsettiğimiz psikopat aptal takıntılı sapık, o çocuktu. Peşini bıraksın diye sevgilisi var dedik."

[Hyunjin]: "Bilseydim daha çok döverdim."

[Jisung]: "Ney?!"

[Felix]: "Of siz evlensenize Minhoyla."

raxeira ミ hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin