ミ 19★

1.3K 187 370
                                    

| uzun bir ara verdigim icin cogu kisi ficin nasil oldugunu unutmus bu yuzden bolumu okumadan once 18. bolume bakarsaniz daha iyi anlarsiniz🥹💗

"Ah~ Anne beş dakika daha lütfen!"

Genç çocuk biraz daha uyuyabilmek için annesine direniyor, annesi ise oğlunun okula geç kalmaması için elinden geleni yaparak bu tatlı uykusundan uyandırmaya çalışıyordu.

"Lix olmaz ama okula gitmelisin, geç kalacaksın yoksa."

"Ama anne..."

"Lix, beni üzüyorsun ama."

Annesinin mahsusdan ağlamaklı çıkan sesine karşılık genç çocuk gözlerini hemen açmış ve yatakta doğrulmuştu.

"Tamam tamam kalkıyorum!"

"Aferin bakalımm. Hadi hazırlanıp aşağıya gel kardeşin çoktan hazırlandı seni bekliyor."

"Tamam anne~"

Annesinin odadan çıkmasıyla sıkıntıyla nefes verip güzel ve sıcacık yatağıyla son kez bakışıp ayağa kalkmıştı.

"Bir gün okulu gerçekten yakacağım."

İlk öncelik olarak banyoda yüzünü yıkayıp dişlerini fırçaladı. Normalde çok bakımlı ve özenli birisiydi ancak sabahları bunu yapmaya hali bile olmuyordu o uykuyu çok seviyordu.

Banyodan çıktıktan sonra uyuşuklukla okul kıyafetlerini giydi. Okulundaki omegaların çoğu etek giyiyorlardı ancak o etek giymeyi fazla tercih etmezdi, yanlızca özel günlerde giyerdi ki zaten o bir omega da değildi. Kravatını her zaman olduğu gibi yine yapamamıştı beceremiyordu işte.

Hâlâ kravatıyla uğraşırken kapı tıklandı ve kardeşi heyecanla içeriye girdi.

"Of abi hâlâ öğrenemedin şu kravatı bağlamayı. Böyle giderse geç kalacağız ben yapayım."

Kardeşi Felix'in yanına gelmiş ve çoktan kravatını bağlamaya başlamıştı. Ayrıca Felix'e 277473. kez itina ile anlatıyordu.

"Bak bunu buradan geçirip burada bağlayacaksın ve bunuda buradan geçireceksin sonrada çekeceksin bu kadarr. Öğren artık!!"

"Sen varsın ya öğrenmeme ne gerek var?"

"Ben her zaman yanında olamam abiciğim."

"A-aa nedenmiş o?"

"Ne demek 'nedenmiş o' hep yanında mı kalayım?"

"Evet?"

"Yok ben evleneceğim senin gibi aşka küsmedim daha çok gencim."

"Aşka küstüğümü kim söylemiş?"

"Basbayağı küssün işte 17 yıldır bir kez bile yanında Omegadan başka bir tür görmedim."

"Seungmin alfa olsaydı keşke direkt evlenirdim onunla."

"Alfa olmasına gerek yok biliyorsun değil mi?"

"Hey hey şaka yapıyorum o benim kardeşim ona o gözle asla bakmam."

İki kardeş aralarında gülüşürken anneleri odaya girmişti.

"Siz hâlâ hazır değil misiniz?!"

"Anne, Yeri beni oyalıyor."

"NE?! Gelmeseydim hâlâ bebek gibi kravatınla uğraşıyor olacaktın!!"

raxeira ミ hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin