මම අප්පච්චිට නෝට් එකක් තියලා ගෙදරින් පැනලා ආවා.
" නුවර "
බස් එකේ ඇතුල් පැත්තේ නුවර-කොළඹ කියලා තිබ්බ බෝඩ් එකෙන් බලල මම ටිකක් එකක් ගත්තා. මගෙ තීරණය හෙන ඉක්මන් එකක් නිසා දැන් මගේ ළඟ තියෙන්නේ ඔය කීයක්දෝ සල්ලි ගානක් තියෙන වොලට් එකයි ඕෆ් කරපු ෆෝන් එකයි විතරයි.එහෙමම ජනේලෙට ඔලුව තියාගත්තම මම දැක්කා කවදාදෝ බැඳපු ඔරලෝසුවේ වෙලාව රෑ අටයි කියලා.
මම හෙම්බත් වෙලා.
බස් එක අන්තිම නැවතුම කියලා හිතන්න පුළුවන් තැනකදි මිනිස්සු ඔක්කොම බැස්සම මමත් බැහැගත්තා. ආගන්තුක නගරයක පළවෙනි පිනි පොද එක්ක මම ඉස්සරහට ගියා. පට්ට පාළු බස් හෝල්ට් එකේ හිඟන මිනිස්සු දහයක් විතර නිදාගෙන ඉන්නකොට මම දැක්කේ නුවර ඔරලෝසු කණුව. ඒ්ක දිහා බලාගෙනම මමත් අර හිඟන මිනිස්සු නිදාගෙන හිටපු හෝල්ට් එකේ ඉඩ තිබුන තැනක වාඩි වුණා. කොහෙ කියලා යන්නද. වෙලාව මහ රෑ දොළහයි.
***************
ශාදිත තරුමින් ජනුත්ය - ප්රංශ පෙම්වත් ලෝකෙක ඉදන් සාමන්ය වඩේ එකකට ගොඩබැස්ස ගෙමැස්සෙක්
වයාන් යිනුක විමලරත්න - පැන්සලයි කඩදහියයි තිබ්බ නම් වඩේ තියා වතුර වත් එපා කියන දඟරාකාර නැට්ටෙක්
වොලට් එකයි ෆෝන් එකයි ඇඳි වතයි විතරක් හිමි ඔහු සිසිරයේ පිපුණ වසන්ත මල snowdrop ය.
。゚☆: *.☽.
note from පණ්ඩිත් author ;
ඔයාලා ඇත්ත ජීවිතේ මිනිස්සුන්ට වඩා මේ කතාවල ඉන්න මිනිස්සුන්ට ආදරය කරනවා නේද, ඒකරල ඔයාල ඒ කතා පොත්වල ආදරය ඇත්ත ලෝකෙන් හොයනවා නේද. මම කියන්නද වැඩක් , බොළඳ පෙම් පරෙවියෙක් වෙන්නේ නැතුව ඔයා කතා පොතක චරිතයක් වෙන්න.කතා පොත් වල අපි දකින ආදරණීය චරිතය ඔයා වෙන්න.
2023/09/19
_________________update : 2024.05.16 ⚠️
sad ending කතාවක් බැවින් දරාගැනීමේ හැකියාව ඔබ සතුය !
YOU ARE READING
LOMEO | zhanyi - COMPLETE
Romance" ආදරේ විතරක් දෙන්න ඒ ඇති. ඒත් හැබයි ආදරේ ඇතුළේ අනු මාතෘකා ගොඩක් තියෙනවා "