Hızlı geçiş..
Ertesi günü sabah saat 07:45..
Sen uyumamıştın sabaha kadar..hep aklında annen vardı annenle yaşadıklarınız anılar hem kötü hem güzel anılardı..
Yn: cennette umarım beni seyrediyorsundur anne..seni çok özledim..uyusam rüyama giriyorsun sana sarılmak istiyorum uzaklaşıyosun..uyanık oluyorum aklımdasın..her yerdesin anne..her yerde..seni o kadar çok özledim ki...
Yn: bana dokundular anne biliyor musun?
Ağlıyordun fotoğrafa bakarak..
Yn: işkence ediliyor anne bana..gel kurtar fıstığını..fıstığın sana sarılsın sen canımın içi de..güzelim de..
Odaya jimin girer pat diye..sen korkunca ayağa kalkarsın çerçeve düşüp kırılır..
Sen yere bakarsın..
Yn: hayır~!.anne özür dilerim affet beni söz vermiştim.
Jimin: ahh..yn ben..ben gerçekten özür dilerim dur eline-
Yn: ah!.
Jimin: dur dur elleme ben yaparım..
Yn: off..çok yanıyor canım..
Ağlıyordun yere oturmuş dizlerine kapanmış bir şekilde...
Jimin: hey hey özür dilerim..ben odada suga hyung vardır diye pat diye girdim gel otur şöyle..
Seni kaldırır yatağa oturtur..
Yn: gitmek istiyorum..ölmek istiyorum..!.annemi özledim..
Jimin: biliyorum çok acı çekiyorsun şuan..hele en son ki olan olay..
Yn: cam yüksek mi?
Jimin: yani evet..noldu?
Yn: kaçıcam..
Jimin: ne!?.delirdin heralde yn öldürür seni bulup..
Yn: ya dayanamıyorum artık..sizi bile tanımıyorum..senin adını bilmiyorum..bana belki sende zarar vericeksin bilmiyorum..
Jimin: o zaman adım jimin..ve şunu unutma ben -jin hariç- biz sana zarar vermeyiz aksine senin mutlu olup hayatını sürdürmeni istiyoruz ama jin hyung bir rahat bıraksa intikam almaktan vazgeçip seni bıraksa herşey yoluna giricek o zaman..
Yn: girmicek..annem geri gelmicek..annemle mutlu olamicam o evde yaşayamicam..hep diken üstünde oturucam..acaba bugün ne olucak diye ger gün düşünüp durucam..acaba bugün beni ne bekliyor beni ne yaşıcam bugün diyip durucam her gün akşam yatarken..olmicak eskisi gibi mutlu olmicam,olamicam..mesela annem bana hep güçlü ol kızım derdi artık olamicam eskisi gibi..eskisi gibi güçlü cesur kadın olamicam..herşeyden korkan,tırsan birisi olucam..belki de hayata küsücem..
Jimin: haklısın..o kadar çok haklısın ki..ama jin'i sende az çok tanıdın nasıl birisi olduğunu..seni çok zor bırakır..
Odaya bir anda jin dala.
Jin: kalk yn bu evden defol git..
Yn: ciddi misin?
Jin: seni öldürmeden bu evden kaybol..
Yn: i-ilaçlarım..
Jin yüzüne doğru atar ve gider..
Jimin: hadi hadi çabuk..
Yn: ama nasıl gidicem?
Jimin: garajda motor var ben seni bırakırım..
Yn: çok teşekkür ederim..yardım etmeye çalıştınız onun için de teşekkür ederim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KSJ İLE HAYAL ET X İNTİKAM X
FanfictionUMARIM BU HİKAYEMİ BEĞENEREK OKURSUNUZ.. SİZLERİ SEVİYORUM